vineri, 13 iulie 2012

La décadanse - Serge Gainsbourg, Jane Birkin

18 comentarii:

  1. În liceu un prieten se tot întreba cum făcea Serge să cucerească și să aiba cele mai frumoase femei în vogă pe vremea aceea. ”Că era mai urât ca dracu omul ăla, Vera! Zi-mi și mie in cazul asta cum făcea!”...Habar n-am daca el s-a lămurit intre timp. Eu în schimb am ascultat piesa Je t'aime moi non plus...Si atunci am inteles.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este una dintre piesele mele de suflet si printre primele postate pe blog...ma tulbura si ma face sa zambesc...

      el a fost un original fara sa vrea neaparat sa fie asta si probabil si-a asumat sexualitatea ceea ce reprezinta un magnet pentru multe femei...o sexuaitate dublata de sensibilitate si daruire...
      apoi,uruma o alta femeie :)

      Ștergere
  2. Dom'le, îmi place mult de oamenii aceştia doi!
    Ei repezintă încă o dovadă că o mare iubire descătuşează potenţialul creativ.
    Mulţumesc de clip! Mă bucur să-l vizionez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Blue :)
      da,amndoi s-au daruit...unul altuia dar si placerii de a face ceva frumos in numele aceea ce numim pretentios sau nu,arta...

      Ștergere
    2. am incercat sa comentez pe blogul tau dar imi apare o atentionare "comentariile sunt permise doar membrilor echipei"...

      Ștergere
  3. :(( eu nu pot vedea videoclipul!
    dar m-am delectat cu comentariile voastre :)
    Un weekend minunat, Pandhora draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce pacat...melodia este incantatoare iar imaginile au un alt fel de tandrete...
      pup si eu Carmen,un w-end perfect iti doresc :)

      Ștergere
  4. Foarte frumoase şi muzica şi dansul! Multă sensibilitate şi senzualitate.
    O zi frumoasă, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Alex si da...asta imi sugereaza si mie :)
      un w-end perfect iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  5. Il iubesc ! >:D< A creat si a trait la maxim !

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Pandhora. Ai facut o alegere perfecta.
    Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mult drag >:D<
      o duminica perfecta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  7. Cum naiba am trait aproape 42 de ani fara sa aflu de oamenii astia, de muzica lor incantatoare?

    RăspundețiȘtergere
  8. Mutumesc ca mi-ai reamintit :)
    Oamenii astia au fost un cuplu simbol, care emana multa senzualitate, erotism...libertate. De altfel si acea perioada asta a insemnat. Sunt o hipioata nascuta prea tarziu...:) Am si dedicat un articol pe blog chestiei asteia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...la fel simt si eu :)
      au fost atat de frumosi si firesti in toate manifestarile lor care au scandalizat mai mult sau mai putin la acea vreme...
      pe el il admir in mod deosebit,a fost atat de altfel...

      Ștergere
  9. Cand gandurile, dorintele, simturile ajung sa se armonizeze in cantec abia atunci este perechea fara seaman. Altminteri, pentru noi este bucuria de a sti ca e cu putinta macar in inchipuire, virtual.

    RăspundețiȘtergere