marți, 10 iulie 2012

Simtiti briza?

Eu nu, dar imi imaginez ca da :)

13 comentarii:

  1. Un vânticel acolo si ditamai tsunami!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu da :) La noi vara este asa cum erau verile pe vremuri în România: temperaturi de pâna la 27-30°C, serile cu vânticel si de obicei, noptile cu ploaie; diminetile sunt curate si racoroase :) hai în Germania! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am intrat un pic...pana la genunchi :))
    nu eram pregatita cu costum :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cui ii mai pasa de costum? :P
      si cum era apa?rece sau potrivita? :)

      Ștergere
    2. e...costumul nu-i problema! nu stiu sa inot :(.
      era asa cum iti doresti sa fie :))

      Ștergere
    3. atunci e numai buna de zbeguiala :))
      eu stiu sa inot dar trebuie sa pot atinge fundul apei altfel mi se face frica asa ca...halal inotatoare :))

      Ștergere
  4. Am fost zilele acestea la ai mei, la casa de la malul marii...Seara cu acel vanticel dupa o zi calda, era grozav

    RăspundețiȘtergere
  5. Se simte pana la Ploiesti, deja nu mai sufar din cauza caldurii. Dar cum fac sa ies din casa astazi, ca afara e necaz mare? Si trebuie neaparat sa ajung la biblioteca. Pot lua imaginile cu mine, sa le privesc in timp ce strabat orasul prin soarele arzator?

    RăspundețiȘtergere
  6. ooo...ce bine! ...pe canicula asta !!!

    RăspundețiȘtergere