joi, 5 iulie 2012

Timi's Cafe...

Situat in Piata Operei din Timisoara, nu chiar langa Fantana cu Pesti dar pe aproape,Tmi's Cafe m-a cucerit definitiv cu acest cappuccino care arata exact asa si al carui gust cremos si delicat este pe masura frumusetii desenului...mai ca as fi ramas privindu-l dar ar fi fost pacat :)
Chiar daca este vara si terasa este mai mult decat imbietoare pe mine m-a atras interiorul si in mod special fundalul cu Piata Victoriei de altadata care da o nota aparte atmosferei sugerate de mobilierul modern...
Trebuie sa va mai spun ca tot acolo puteti comanda o ciabatta grozav de buna dar mai ales inghetata...mmm...eu am ales fructe de padure,nuci caramelizate si fistic...



Simit eu ca voi reveni curand la Timisoara sau asa imi place mie sa cred :)

24 de comentarii:

  1. Bună dimineața scumpo!
    Mulțumesc de cafeluță!
    Îți doresc un sfârșit de săptămână minunat!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Elena :)
      te pupic si eu,un w-end cat mai racaros iti doresc cu tot dragul >:D<

      Ștergere
  2. Buna dimineata!
    Asta da cafea!Iti vine sa tot bei asa "modele":).
    A mea-i doar neagra,dar e tare buna dimineata.
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu iubesc la cafea in primul rand mirosul :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua angi1 :)

      Ștergere
  3. ce bine arata...nu am fost de vre-o ...nu stiu cati ani pe acolo...e asaaa departeee...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu care este tehnica folosita pentru decorarea cafelei in modul asta, dar mi se pare o adevarata arta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt de acord cu tine...am tot felul de modele incantatoare :)

      Ștergere
  5. E grozav locul acela.Fac un cappuccino senzational...Acolo mergeam la micul dejun in fiecare dimineata ca era inauntru o atmosfera placuta si primitoare...
    Miammm! Mi-ai facut pofta. Merg sa-mi torn o ceasca!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu Vera...ma bucura sa aflu ca si tu cunosti locul si gustul lor de cappuccino :)

      Ștergere
  6. Frumos! Ma bucur pentru tine! Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Robert :)
      o seara faina iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  7. Hummm Pandhora!

    Delicious!

    have a nice weekend!

    Brasil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. você gosta de cappuccino Adriano?
      bem :)
      desejo-lhe um fim de semana perfeito na minha vez :)

      Ștergere
  8. Sarut mana!
    Mi-ai facut pofta de cafea !

    http://www.trilulilu.ro/video-divertisment/la-o-cafea-42

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca ti-ai satisfacut pofta de cafea :)

      talent este cuvantul potrivit :)

      Ștergere
  9. Acum plec la o cafea "inflorita".>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Ei uite asta as servi eu acum. Oare tanarul de la barul de jos se pricepe la panze!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci sa recapitulam: cappuccino, inghetata, trandafiri...RAI ! :))

    RăspundețiȘtergere