marți, 17 iulie 2012

Miercurea fara cuvinte - Ballerina



foto: SofiG - Tamara Cerna
 Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

61 de comentarii:

  1. ce atitudini frumoase!
    frumoasa alegere ai facut...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc geanina :)
      cand eram mica visatoare incepusem sa fac balet...acum sunt doar inutil visatoare...

      Ștergere
  2. Nu-i bine sa pui poze de astea seara ca agita!

    RăspundețiȘtergere
  3. si n-are pe umeri decat greutatea frumusetii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...greu de suportat...uneori si pentru ea,uneori si pentru cei din jur...

      Ștergere
  4. superbă prima fotografie!
    iar cele de pe blogul ei sunt.... fără cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ai vizitat-o...
      portretele ei au atitudine,viata...

      Ștergere
  5. Frumoase fotografii. Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  6. Câtă graţie şi frumuseţe! Parcă ar fi nişte ...zâne!
    Noapte bună, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna dimineata Alex :)
      zane...in oricare moment al zilei :)

      Ștergere
  7. Excelenta alegerea! M-ai lasat fara cuvinte !

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa balerina. Prima fotografie ma duce cu gandul la picturile lui Degas. Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact...este aproape aceeasi atitudine si miscare si atmosfera...

      Ștergere
  9. Cata gratie.... foarte frumoase imagini..

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună scumpo!
    Frumoasă alegere ai făcut pentru astăzi!
    Sunt superbe pozele!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,o zi perfecta iti doresc la arndul meu,te imbratisez >:D<

      Ștergere
  11. O frumusețe în adevăratul înțeles al cuvântului, această ballerina.
    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Zina,o zi de miercuri perfecta iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  12. Visele nu ni le poate"confisca'nimeni!
    Si fiica mea s-a vrut balerina si acum e doctorita!

    RăspundețiȘtergere
  13. Grație, delicatețe, frumusețe...
    Ca orice copil, am visat și eu să fiu balerină...
    Nu mi s-a ]ndeplinit visul..:(
    O zi de miercuri plină de grație și frumusețe vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. frumoase pozele ..pacat ca te-ai lasat de balet :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. verisoara mea a fost balerina...mi-ar fi placut sa am vointa si determinarea ei...

      Ștergere
  15. Sora mea a vrut să fie balerină, dar nu prea a ajutat-o fizicul :D
    Superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
  16. E o munca grea, un ambient in care cateodata intre balerine se creaza o lume miscatoare si falsa. Pe de alta parte nu exista nimic mai frumos care reda emotia pe scena, cand auzi orchestra care iti dicteaza pasii. Nimic nu se compara cu intelegerea si complicitatea dintre tine si partenerul tau...
    Ca toate, are si bune si rele.
    Grozave imagini

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat Vera...si balerinele sunt oameni pana urca pe scena :)
      ma bucur mult ca iti plac :)

      Ștergere
  17. pline de gratie si cu multe ore de munca in spate

    RăspundețiȘtergere
  18. Gingasie,feminitate,eleganta,rafinament,frumusete pura...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am remarcat mai ales forta musculara ! Nu ai vazut ce picioare are..mai ales in poza a 2-a ?! Daca iti trage un picior din ala pe undeva cred ca te azvarle la mai bine de 3 metri distanta ! Nu, dar sincer, eu respect ff mult balerinii profesionisti de ambele sexe, mai ales pe cei clasici pt ca efectiv intr-adevar au o constiinciozitate, si o disciplina, si o vointa de fier, si majoritatea chiar si o anduranta care se mentine chiar pe zeci de ani, nu asa ca la atletii mai obisnuiti cam o decada si gata, tocmai ca sa poata sa ajunga sa creeze aceasta adevarata iluzie de gingasie. NU, intr-adevar, cuvantul "gingas" NU mi se pare potrivit, ba chiar efectiv cred ca mi se pare o idee oarecum usor nerespectuos pt un balerin profesionist.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Fata care te iubeste : eu spun ca balerinele sunt frumuseti plutitoare...

      Rudolph Aspirant: forta este folosita in primul rand pentru propulsare...gingasia face parte din atitudine...

      Ștergere
    4. Eu totusi zic ca una e gratia si alt ae gingasia si efectiv NU as folosi vreodata cuvantul "gingas" in legatura cu vreun balerin profesionist prezentat asa intr-o poza oarecare nelegata de o poveste anume coregrafiata expres, deci cel mult l-as folosi in cazul descrierii interpretarii unui rol anume de personaj anume de tip gingas dintr-un balent anume, de ex "dansatorul profesionist de tip balerin/balerina clasic(a) X a interpretat rolul Y cu gratie exprimand cat mai bine gingasia caracteristica acelui personaj", (sau, ma rog, variatii pe tema asta ca sa nu sune chiar atat de ridicol). Vede cineva diferenta ? ZAU, nu mi se pare doar o chestie de forma sau chiar total lipsita de importanta, eu sincer chiar respect prea mult atat profesia/profesionistii respectivi cat si cuvantul respectiv "gingas" ca sa doresc sa le folosesc in mod nepotrivit unul fata de altul.

      Ștergere
    5. Poate ca gresesc eu insa gingasia implica si vulnerabilitate...de ex pt mine o floare de tip toporas sau floare de nu-ma-uita este gingasa, zau, sau un copil poate fi gingas...dar NU un balerin profesionist, (de ORICE sex, inclusiv intersex) in sine, hai, poate cel mult intr-o poza anume care sa sugereze asa ceva, dar preferabil, cum am zis, cu referire la un rol specific dintr-un balet specific anume coregrafiat specific anume pt a releva gingasia personajului reprezentat de acel balerin. Zau, stiu ca suna oarecum ca o sedinta de educatie de political correctness, dar daca nu ne straduim sa fim autentic cat putem de corecti, (chiar fara ironia acelei expresii de political correctness), nici macar fata de lucrurile pe care le respectam noi insine in mod autentic si in mod real, cum naiba sa mai avem pretentii de la altii sa ne ofere un sistem politic cat de cat acceptabil pt noi, sau sa ne educe cum vrem noi, sau in general pt alti profesionisti de orice fel sa se comporte in mod profesional cat mai real corect si etic in serviciul lor fata de noi ?...si in general cum sa avem orice posibile pretentii de la alti semeni oameni, oricine ar fi ei, si cum sa evoluam si noi insine intr-un sens favorabil, si nu ma refer doar la politica, ci asa, in societate in general, si efectiv la ediucatia morala in general, asa la nivel de persoana...dar ma rog, recunosc ca sunt eu mai obsedat cu etica/morala asa in general, plus in mod particular cu profesionalismul pe diverse profesii in clipa asta...desigur ca daca e vorba de arta, inclusiv de critica de arta, ba chiar si de artistii profesionisti, fiecare poate sa foloseasca cuvintele in ce fel o vrea, si chiar poate nici macar sa se gandeasca in mod particular la efortul profesional depus de artistii profesionisti respectivi, pt ca artistul in sine nu se va simti jignit de asa ceva asa la nivel superficial, ca doar el isi doreste sincer sa fie bagat in seama pt arta lui nu atat de mult pt ce sta in spatele acelei arte, sau cine e el/ea ca om individual, dar eu sincer zic ca la nivel mai profund, pe undeva va fi ranit, chiar daca nu asa imediat vizibil sau resimtibil chiar si fata de sine insusi, si acest fel de critica de tip neriguros, (fie amatoare, fie profesionista), din partea noastra, a specatorilor si consumatorilor de arta, contribuie de fapt, cred eu, in mod injust atat la deprofesionalizarea artistilor, cat si la scaderea calitatii actului profesional artistic, si in general la scaderea moralitatii in domeniul artei, NU faptul ca nu stiu cine o picteaza pe Fecioara Maria facand sex cu Dionisos, sau ceva socant de felul asta...dar am devenit obscur...sorry, stiu ca efectiv cand am eu un fix fata de ceva, pur si simplu chiar merg pana in panzele albe...chiar si daca nu stiu cum sa ma exprim inteligibil, chiar si daca nu ma pricep in domeniul respectiv, (pt ca recunosc sincer ca nici macar nu am citit paginile de pe wikipedia dedicate artei si eticii), eu efectiv am tendinta de a ma incapatana la nivel de berbec sau poate de fapt, mai realist, de tauras Ferdinand din ala din desenele animate Disney, efectiv fara sa ma pricep, tot o iau inainte efectiv la nivel de vazut rosu in fata ochilor !!

      Ștergere
  19. Frumusete si gratie. Sau viceversa.
    Tot fara cuvinte ramai privind...
    Superb, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt asa cum spui si asta e un motiv in plus ca sa ne umplem,macar pentru putin timp, de ceva frumos, chiar daca si miscarea isi are efemeritatea ei...

      Ștergere
  20. Delicatete si frumusete..foarte inspirata alegerea de saptamana aceasta:)
    O zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      o seara frumoasa iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  21. Gratie care ramine si dupa retragere, caci ti-a intrat in sange, e in mers, in fiecare gest al mainii.
    Superbe balerinele!
    Seara placuta Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...o balerina isi pastreaza spiritul si dincolo de scena...
      eu o iubesc pe Anna Pavlova...
      placuta sa-ti fie si tie seara Melly :)

      Ștergere
  22. Sarut mana !
    Grație si delicatețe,visul oricarei fetite!
    Dar am avut si un prieten balerin!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. balerinii...voi avea o postare doar pentru ei...
      frumosa sa-ti fie si tie seara Sorin :)

      Ștergere
  23. cata gratie si naturalete, în fiecare fotografie!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca apreciezi fotografiile...asa e...
      fiecare in parte exprima altceva,alta stare,alta emotie...
      o seara de miercuri perfecta iti doresc si eu Carmen :)

      Ștergere
  24. Balerina... Imi aminteste de filmul "Lebada neagra" - un film tragic, daca e sa ma intrebi pe mine! Si... n-as sacrifica propria-mi viata pentru a reusi intr-un domeniu (tot daca e sa ma intrebi pe mine). Poate gresesc, dar asa gandesc...
    Dar - fie vorba intre noi: trup de balerina imi doresc! :)

    Viata fericita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt oameni care traiesc pentru si prin pasiunea lor...
      filmul este exceptional din punctul meu de vedere...

      si eu imi doresc dar ce folos :))

      Ștergere
  25. Wow ce faina este ...fotografiile sunt din Lacul Lebedelor ceea ce imi aminteste de un articol pe care l-am scris mai demult si daca tot spui ca iti place cum povestesc il poti citi cand ai tinp si chef accesand link-ul : http://cartim.ro/de-ziua-frumoaselor/ :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am trecut pe la tine si am citit...
      si nu m-am inselat...povestesti cu multa caldura :)

      Ștergere
  26. Cand eram copil programele de televiziune erau pline de spectacole de balet, pe care le urmaream cu placere. As vrea sa revad cateva momente de atunci, sa imi dau seama cat m-am transformat, daca mi-ar mai placea.
    A doua fotografie imi da senzatia de tristete imensa.

    RăspundețiȘtergere