luni, 9 iulie 2012

Limonada cu pepene rosu

Cald,cald,cald...
Tanjim dupa racoare...
Si ce ne apropie mai mult si mai mult de senzatia de bine racoros decat o limonada?
Ce-ati zice de o limonada de pepene rosu?Eu am gustat o data si mi-a placut.
Am cautat o reteta,am gasit si cum  am ceva mai mult de o  jumatate de pepene  rosu in frigider o sa incerc sa o fac ca la "carte" :

- 500 g miez pepene, 
- sucul de la o jumatate de lamaie, 
- 3 linguri de miere, 
- o lamaie verde (eu am doar galbena)
- 5 cuburi de gheata
- frunze de menta pentru decor 

 Pentru aceasta reteta de limonada curatam miezul de pepene de seminte si il taiem cuburi. Punem in blender pepenele, sucul de la o jumatate de lamaie, mierea si gheata. Mixam bine. Turnam limonada cu pepene rosu in pahare, taiem lamaia verde (in cazul meu galbena) rondele si o punem in limonada.

Eu o voi lasa noaptea asta la rece si de abia maine dimineata o sa vad daca mi-a reusit sau nu...asta  in cazul in care voi avea rabdare pana maine dimineata :)) 


Ei,ce ziceti,incercati? 

sursa: www.culinar.ro



31 de comentarii:

  1. Când aud de atâta gheata si frigidere ma ia cu frig. Eu stau la 15-20° fratilor, cu plapuma înca pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat pana acum, dar suna interesant si racoritor ! Multumesc de recomandare Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  3. ai reusit sa-ti potolesti rabdarea_!! eu nu...:)))
    arata fantastic....

    RăspundețiȘtergere
  4. Am sa incerc si eu. Poate imi mai trece supararea. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. As incerca-o macar pentru culoare:). Noi am avut inghetata de pepene galben: pepene galben blenduit si inghetat:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Arată...perfect! Bănuiesc că e şi gustoasă, dar mai ales...pe deplin răcoritoare!
    (deci, cum a fost?) ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Saptamana trecuta o serveam eu;),acunm o servesc de la tine.:)
    E tare gustoasa!
    Pepenele rosu e preferatul meu....e mare si satura toata familia!:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Pfiu, ce grozav trebuie că este!
    Vreau şi eu!
    :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu îl prefer natur, mai ales când e reccceeee... :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. mi-ar placea, dar nu-mi pica bine pepenele rosu de la o vreme, asa ca o sa-l inlocuiesc cu pepene galben. varsta, ce sa-i faci! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe caldura asta e o binecuvantare asa ceva!
    Multumesc pentru rasfat!
    Seara placuta Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Melly :)
      placuta sa-ti fie si tie seara,multumesc :)

      Ștergere
  12. Suna bine! Dar tocmai ce am mancat pepenele! :) O si eu saptamana asta! ;)
    Seara racoroasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost dulce si rece macar? :)
      ooo...un vis frumos o seara racoroasa,multumesc la fel Diverse :)

      Ștergere
  13. Mmmmm! Abia aştept să o încerc! Faină reţeta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mmmmm...o sa incerc sigur reteta! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. sa-mi povestesti daca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere