duminică, 1 iulie 2012

Inca in Timisoara :)


Am trecut sa va salut si sa va spun ca imi este tare dor de voi...imi lipsesc intalnirile zilnice si toate acele mici intamplari de pe blog,glumitele,fotografiile,miercurea lui Carmen,sambata lui Costin,Povestile mereu Parfumate ale Mirelei ca si ziua de luni mereu Pink  lui karmapolice :)
Voi mai ramane cateva zile in Timisoara,inca mai am de lucru...mult de lucru,timp putin si ceva stres...cam astea sunt ingredientele sederii mele aici...
Acestea sunt minusurile...
Plusul il reprezinta orasul pe care il ador pur si simplu...mi se pare a fi calm,curat-atat cat am vazut eu din el si fara caini vagabonzi...
Ma fascineaza stradutele din spatele Pietei Unirii ca si majoritatea cladirilor vechi din oras-chiar asa putin spre deloc reconditionate cum sunt...
Timisorenii vorbesc molcom si cald...imi place la nebunie asta...
In comparatie cu ei,eu vorbesc mult si repede sau asta este senzatia pe care o am...ma simt ca o musca zgomotoasa si enervanta :))
Bine, ei spun ca,evident,nu este asa :)
Mai multe va voi povesti cand voi reveni acasa...pana atunci va las sa vedeti aceste fotografii...sunt doua dintre "emblemele" Timisoarei: Catedrala si Fantana cu Pesti...

p.s
fotografiile sunt facute cu telefonul...atat m-am pregatit si am vrut sa-l am la indemana cand am plecat incat...l-am uitat :(((




9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. si mie de tine :)
      pup si eu...uite ca nu am rezistat departe de voi :)

      Ștergere
  2. ehe...cum nu poti tu sta departe de mine :)))
    frumoase imagini!
    griji de tine....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...cum le simti tu pe toate :))
      mi-e dor de povestile din imaginile tale...uff...cat regret ca nu mi-am luat laptop-ul cu mine :(
      si tu ai grija sa te bucuri de vara :)

      Ștergere
  3. Nu se vede ca sunt facute cu mobilul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc...daca o spune "ochiul" tau ma simt grozav de bine :)

      Ștergere