miercuri, 25 iulie 2012

Despre frumusete

E mai bine sa fii frumos decat bun, dar recunoaste ca e mai bine sa fii bun decat urat.

 Oscar Wilde


Asa sa fie oare?

47 de comentarii:

  1. Ai măi pandi...ai dat-o aşa în psihologie deodată!
    :))

    Întrebarea(singura)ar fi:Oamenii sunt în vacanţă acum?
    Sau au fost din totdeauna!?
    :)))

    Răspunsul meu.
    Dacă eşti frumos nu trebuie să mai pierzi timpul să fii şi bun.Pentru că te scot ceilalţi.
    :)))
    Am glumit.:) Pe jumătate..:))

    Îţi poţi permite luxul să fii şi bun cu ajutorul Fortunei care a ales pentru tine părinţii "optimi", dar şi să constaţi că eşti urât e necesar să umbli pe la licorile-minune să-ţi faci/facă o infuzie de dumnezeire plus alte soluţii miraculoase de care oamenii n-au timp să-şi bată capul sau să-şi şlefuiască o menire favorabilă.
    Iacătă cum îi dăm dreptate lui Oscar.
    Dar el doar a bătut şaua să priceapă viitori fani de face-bok.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa constati ca esti urat nu te impiedica sa fii bun,sa constati ca esti frumos nu te impiedica sa fii bun..
      ca sa concluzionez,nu noi am inventat roata :)

      Ștergere
    2. dar am sticlat bicicleta.
      :)

      Ștergere
  2. NU!
    Oscar Wilde postulează o premiză greşită din start şi brodează pe marginea ei.
    Portretul lui Dorian Grey stă mărturie a ceea ce spun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am citit prima data "Portretul lui Dorian Grey" in adolescenta si mi-a lasat un gust amar si un fel de teama...
      frumusetea ar trebui sa fie mereu calda si vie...adavarata frumusete...

      Ștergere
    2. Eu am citit portretul acesta abia în urmă cu cîţiva ani.
      Am două postări despre, cele mai accesate postări dintre toate cele mult peste o mie de care m-am învrednicit pînă acum.
      Este unul dintre motivele pentru care am cam renunţat să scriu despre cărţile pe care le-am citit.
      Mă sperie gîndul că postările mele, au devenit eventual subiect de teză, licenţă, sau chiar mai mult.
      Nu mă interesează plagiatul în acest moment.
      Mă sperie numai faptul că indirect, am contribuit fără să vreau, la încurajarea nelecturii, pentru că chiar şi simple referate, pot fi culese de pe internet.

      Ștergere
    3. iti faci griji inutile...
      realizezi ca nu esti singura sursa de informatii...
      e pacat sa-ti limitezi placerea de a scrie despre ceea ce ti se pare interesant...

      Ștergere
    4. Cred că ai dreptate.
      Voi vedea în curînd dacă mai merită să mă strofoc şase-şapte ore pentru o postare despre o carte la ca nu primesc nici-un coment în timp ce, dacă spun pe blog un gînd fugar, primesc zeci de comentarii.
      Mulţumesc pentru gîndul tău cel bun.
      Noapte bună Pandoraaa. Ţine cutia închisă. :)

      Ștergere
    5. nici eu nu am timp sa citesc postarile lungi cu toate ca mi-ar placea si decat sa le citesc din doua in doua randuri mai bine nu o mai fac...
      din acelasi motiv am ales si eu postarile scurte constienta fiind ca si altii sunt ca si mine in criza de timp...
      cu toate astea am postari lungi cu sau fara comentarii...postez ceea ce simt nevoia sa postez,indiferent de comentarii...multi citesc oricum fara sa comenteze si asta e tot ce conteaza...
      daca ei nu doresc sau nu au curajul unei pareri e ceva secundar dar tu esti un tip orgoloios :)
      cat despre cutie...are capacul pus...riscul cui il ridica :))
      somn usor Tiberiu :)

      Ștergere
    6. Ce ciudat: eu chiar as fi sincer bucuros daca cuiva i-ar veni o idee pt vreo lucrare de licenta sau de masterat sau chiar de doctorat din orice as scrie eu public pe Internet (fie pe blogul meu fie in comentarii pe blogurile altora), ba chiar nu m-ar supara absolut de loc sa dea si copy-paste pt ca eu nu copiez din alte parti plus nu sunt scriitor profesionist, (si chiar daca as fi tot ce ar fi pe Internet ar deveni automat bun public, ca doar ar fi imposibil de valorificat cumva in mod concret), asa ca daca ar da copy-paste de la ce scriu eu nu ar fi chiar plagiat ne-etic sau ilegal propriu-zis, desi desigur poate ar fi ca un fel de sprijin de lene, dar eu nu sunt educator moral de oameni asa in general nici veleitar, nici profesionist, (singurii oameni fata de care mi-as permite sa functionez in acest mod concret fiind efectiv in nr realist ff limitat, efectiv rude de gr 1 cu mine, (adica prietena mea ceam mai buna, care e pe post functional de sora pt mine, si cu care imi pot permite auto-educatie morala reciproca, si in mod principial un posibil consort legal, si posibili copii ai mei personali, fata de care m-as simti eu etic obligat sa fiu atat educator cat si educat moral continuu, altfel zau, ce-mi pasa mie de altii)...desi, desigur, la nivel realist ce scriu eu peste tot este in general inutilizabil, ininteligibil, plus exprimat nici fara o minima ingrijire necesara ca sa poata fi folosit chiar l anivel de copy-paste, plus ca idee este poate doar rar o idee mai mult decat diversele clisee culturale deja larg raspandite total pe gratis in mass-media internationala de o groaza de vreme...zau, ca doar nu cred ca oi fi tocmai eu unul ala din cei 100 de oameni din cei 7 miliarde ale lumii care sunt considerati chiar ganditori originali ai anului (a caror lista anuala este si ea larg publicata de mass-media, eu o mai controlez din cand in cand, si, zau, eu nu m-am regasit niciodata pe acea lista de Mari Ganditori Originali ai Anului, din care ultima pe 2011, de ex, contine, printre altii, un castigator de Premiu Nobel pt Economie pe 2002, si pe dl prim ministru norvegian curent...desi, ma rog, in legatura cu ultimul am eu niste dubii chiar impartiale daca chiar trebuia sa fie pe acea lista, dar in fine, cam inteleg de ce a fost, si e la limita de a fi OK, e ceva cam tot de genul surprizei castigarii premiului Nobel pt Pace de catre dl presedinte SUA Obama).

      (va urma)

      Ștergere
    7. (urmare)

      Ce asa mare branza ca s-o gasi un amarat de elev de liceu sau student tmorat fara imaginatie sa dea copy-paste vreodata sau sa se inspire chiar in mod creator propriu din vreo idee emisa de cineva la nivel de blog. Eu chiar m-as simti sincer flatat sa se intample asa ceva, si daca chiar as vedea ca merge, imediat mi-as inchide blogul si as incepe sa imi comercializezdeile pt profit personal, doar nu as sta sa le scriu pe gratis ca prostul daca chiar s-ar putea castiga bani buni din comercializarea lor ! Pai Cliff Notes care au ajutat generatii intregi de elevi si de studenti americani sa isi ia si ei o diploma, sau chiar colectia romanelor clasice abreviate si condensate publicate de Reader's Digest, care chiar sunt popularizator-educative de literatura clasica mai ieftina la nivel chiar mai eficient decat cel al Bibliotecii pt Toti, (deoarece sunt eliminate sau editate pasajele mai obscure si mai dificil de inteles, si sunt redate mai mult ideile principale narative si educative), atunci ce rost ar fi avut ? Pai eu am citit atatea carti misto prescurtate in felul asta de diversi, plus dupa aia am devenit chiar curios sa citesc ulterior pe gratis de pe wikipedia despre biografiile acelor autori, si chiar mi-am imbogatit cultura generala...ca altfel zau daca stateam sa citesc eu Moby Dick sau cine stie ce clasic asa integral. Ce-i drept am fost prea lenes ca sa ii citesc pana si pe astia prescurtatii prea atent, sau pt a copia referate...mergea mult mai usor daca scriam ceva din burta la diversele lucrari de control de lb si literatura romana...ca zau ce naiba asa de deosebit poate sa fie daca iti dai seama de temele principale posibil abordate de diversii clasici, si pe urma bagi chestii de umplutura de gen, "exprimare nuantat maiestrita caracteristica pt acest autor de fictiune", sau "metaforele picurand din condeiul acestui poet" ! Voi nu faceati asa la extemporale, teze, bac, etc, la lb romana la liceu ?!

      Ștergere
  3. Citind mai sus..nicicum nu ajung la ceea ce vreau:))sa fiu..

    RăspundețiȘtergere
  4. "Frumosul si emanatia lui tandra , ideea de frumos, nu este un obiect si nu are natura palpabila, ci este o actiune, dragul meu Toma."
    Nichita Stanescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumosul este o actiune...doar Nichita o putea spune atat firesc :)

      Ștergere
  5. Am cunoscut oameni foarte frumoşi la trup, dar infecţi la suflet. Şi oameni urâţi rău la înfăţişare (nu e vina lor!), dar cu un suflet de aur! Îi prefer pe ultimii, căci ştiu să se facă plăcuţi, apreciaţi, iubiţi, dincolo de aspectul exterior.
    Vorba unui cunoscut: când admiri o maşină, nu contează doar...caroseria! Asta rugineşte prima. La fel şi la oameni! :-)
    O zi bună, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    bunatatea iti da frumusete in timp ce rautatea eclipseaza frumusetea....zic.
    sa ai zi faina....

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna pandora!
    Eu consider ca trebuie sa fii bun, Indiferent daca esti frumos sau urat ,pentru ca doar cei mai buni lasa cu adevarat ceva in urma lor.
    Bunatatea intrece frumusetea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Sorin :)
      eu nu cred ca trebuie sa fii bun,cred ca este firesc sa fii asa si da,ai dreptate...bunatatea intrece cu adevarat frumusetea si atunci cand este cazul,o potenteaza...

      Ștergere
  8. Oamenii frumosi nu sunt neaparat bun,dar trebuie sa recunosc ca au un avantaj al naibii de bun :))

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) ce joc de cuvinte si idei! Eu stiu ca toti oamenii buni sunt frumosi!

    "Tot ce e frumos e si bun. Ceea ce e mai frumos e si mai vrednic de iubire." Platon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu daca Platon a fost frumos,nu ma indoiesc ca a fost bun dar am convingerea ca intelepciunea lui aduna toate aceste calitati si inca altele in plus :)

      Ștergere
  10. Sunt de acord ca este un avantaj cat se poate de real si de concret sa fii frumos, cred ca s-au facut si studii care pot confirma acest lucru, copiii frumosi obtin note mai mari la scoala si la purtare, adultii frumosi au salarii mai mari si gasesc joburi mai dezirabile mai usor, etc., frumusetea fiind efectiv definita cam matematic cu simetrie si proportii chiar deosebit de precise pe cele 2 sexe, plus cu piele si par curat, bogat, totul cat se poate de aparent sanatos...cred sincer ca e un trend evolutionar pro-reproducere de specie cu exemplare cat mai posibil sanatoase. Si in legatura cu partea a 2-a sunt de acord, este total preferabil pt un om mai putin frumos sa se comporte bland decat nervos sau ursuz, pt ca zau daca altfel nu il va evita chiar mai toata lumea, ba chiar cred ca are un risc mai mare de a fi arestat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exista un roman al lui Cezar Petrescu "Miss Romania",care atinge la modul foarte firesc acest subiect...
      acum doi ani cred ca am avut o postare pe tema asta...
      o caut si poate o repostez...

      Ștergere
  11. Frumusetea nu tine neaparat de tinerete. Desigur ca frumusetea tanara este si sexy si asta ofera avantaje IN PLUS, dar si frumusetea batrana exista si ea, si si ea este total OK avantajoasa. In general frumusetea pare a denota sanatate, (desi, desigur la nivel de evaluare ochiometrica ceva mai superficiala), si invers, un om sanatos are si sansa de a parea mai frumos, chiar indiferent de varsta. Bebelusii si copii sub 4 ani au chiar proportii faciale specifice pt a parea mai curand dragalasi si a fi tolerati mai bine si a nu fi chinuiti sau neglijati prea tare de parintii lor extenuati de nesomn si de 1 0000000 de treburi de sclav pe care le au de indeplinit fata de acel bebelus. Batranii mai sanatosi tind sa fie si ei frumosi si utili de dat de exemplu la tineret, aia mai putin sanatosi sunt indrumati sa se retraga la azil, mai ales daca le face placere sa circule cu transportul in comun pe gratis la ore aglomerate si par atat de suferinzi incat lumea se va simti obligata sa le cedeze locul (am citit nu stiu cate comentarii ff nervoase in legatura cu aceasta pe diverse bloguri incat chiar am ajuns sa cred ca e adevarat, cel putin pe Bucuresti, Romania, ca in Norvegia batranii sanatosi si nesanatosi se deplaseza de obicei cu bicicletele atat de repede incat nici nu ai timp sa stai sa ii evaluezi daca sunt mai frumosi sau mai urati si eventual buni de indrumat la azil, plus ca au si prioritate fata de alti pietoni mai tineri sau chiar mai frumosi, pe care chiar ii calca cu acele biciclete, mai reducand astfel din posibilul risc de discriminare injusta).

    RăspundețiȘtergere
  12. Adevarul este undeva la mijloc! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si frumusetea asta e de folos in anumite discipline. In altele e o piedica, mai mult psihologica pe care unii ti-o pun la fiecare pas...Se merge pe ideea ca asta-i frumoasa si atat. Dar ce sa stie ea de inginerie de exemplu?...

    De altfel sunt de acord cu Geanina!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumusetea poate deschide anumite usi, dar aduce si anumiti gargauni in cap, facand oamenii sa devina aroganti.
    Bunatatea este un dar pe care il putem pastra toata viata, daca il avem.
    Nu exista oameni urati, dupa umila mea parere. Fiecare are un "ceva' care il face diferit de ceilalti, care ii aduce un strop de frumusete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric da...
      barbatul pe care l-am iubit definitiv era foarte foarte urat...dar atat de deosebit...

      Ștergere
    2. Dar ce s-a intamplat cu el de vorbesti la trecut ? A decedat cumva timpuriu din cauza vreunei maladii genetice care il facea sa fie asa de urat ?

      Ștergere
    3. era urat pur si simplu...asa era el sau mai corect spus,nu era frumos :)
      folosesc timpul trecut pentru ca el nu face parte din prezentul meu...
      a ramas in trecut...e doar o iluzie faptul ca noi ne alegem 100% prezentul...

      Ștergere
    4. Pai vezi, pana la urma l-ai abandonat si tu, (probabil de urat ce era), desi l-oi fi iubit asa ff mult, (naiba stie de ce, poate pt ca, fiind urat, o fi fost "bun" la suflet, sau mai degraba probabil super-indulgent, total neintransigent si nepretentios fata de tine...prin urmare ai inceput sa simti la un moment dat ca nu iti poate fi util educativ in sens de dezvoltare personala mai matura, mai ales ca se cam stie ca educatia cea mai eficienta se obtine mai mult cu biciul, nu cu blandetea).

      Ștergere
    5. ...sau, varianta B, Doamne fereste, insa total teoretic posibila si aia, o fi fost urat si la suflet, nu numai la fata, si te-a parasit el de rau ce era.

      Sau ultima varianta, nici acum nu poti sa-ti dai seama de ce oare nu o fi mers si v-ati despartit, desi era perfect de urat si erai in mod "paradoxal" atat de indragostita de el, si prin urmare ne ceri pararea noastra...eu mi-am facut datoria si am prezentat mai toate variantele la care m-am putut gandi, inclusiv decesul lui...chiar sunt curios daca altii isi pot imagina alte variante de cauze de posibila despartire intre 2 oameni care se iubesc atat de profund (sau din care maracr unul iubeste atat de profund)...intr-adevar, probabil ca asa a fost Soarta, Destinul...exact ala pus/anuntat exact in frunte (cu indicator rutier pe autostrazile cerebrale orbitofrontale, mai precis).

      Ștergere
    6. draga Rudolph,cand am amintit de aceasta persoana deosebita din viata punand accentul pe uratenia lui am facut-o pentru a sublinia ideea postarii...
      frumusetea lui nu avea legatura cu fizicul era pur si simplu o persoana incantatoare sub toate aspectele si asta nu pentru ca eu il vedeam asa...toti apropiatii il apreciau tocmai pentru ceea spunea,facea sau te facea pe tine sa intelegi...
      e complicat sa ma apuc sa povestesc acum de ce nu am ramas impreuna...
      nu a parasit nimeni pe nimeni,pur si simplu la vremeea aceea alegerea de a ramane impreuna era imposibila...
      intamplarea ne-a adus peste ani unul in fata altuia doar ca eu eram casatorita la vremea aceea...
      el nu s-a casatorit nici acum...

      Ștergere
    7. Pai daca era asa de urat, sigur ca nu s-a casatorit. Cine sa-l ia, eventual sa se gandeasca serios sa se mai si reproduca cu el ?

      Ca totusi, pana una alta, in general, eu chiar sincer cred ca si in Romania, in ciuda zvonurilor, majoritatea casatoriilor chiar se incheie si pe baza dorintei de reproducere de specie. Pe teritoriul actual al Norvegiei, in mod traditional, chiar si de-a lungul perioadei crestine, o casatorie nici nu se incheia pana nu se facea dovada unei sarcini, ca altfel chiar ce rost ar fi avut sa se chinuie cuscrii sa calatoreasca de pe o parte a unui munte pe altul, sa mearga in vizita in petit, sa discute imparteala a cateva capre, ca terenuri arabile nu prea aveau totusi. Chiar totul era organizat ff practic: primavara, fetele interesate de casatorie stateau la geam, si unul sau mai multi baieti posibil interesati de fete colindau pe acolo in drumetie, si daca fetei ii placea de unul din ei il invita, cu acordul parintilor, in casa la familia ei intr-o camera speciala amenajata din pod, care avea un pat, si in prima noapte baiatul avea voie sa doarma imbracat langa pat, in a doua imbracat in pat langa fata, dar nu sub aceeasi patura cu ea, pe urma, intr-una din noptile urmatoare, dupa ce acestia 2 se cunosteau mai bine, in functie de daca fata era de acord, era OK pt baiat sa se bage si el sub patura, la inceput tot integral imbracat, pe urma, la un moment dat, partial sau total dezbracat, in functie de preferintele consensuale si de temperatura mediului ambiant presupun, si dupa aia nu stiu cat timp avea voie baiatul sa stea acolo musafir chiar asa pe casa si masa gratis in casa socrilor, si daca dupa cateva luni se observa ca fata ramasese insarcinata, atunci se batea si palma intre socri, si se incheia si nunta ! Daca se dorea si ceremonie la biserica crestina, fata trebuia sa dea dovada ca stie sa citeasca din Biblie, habar nu am daca si baiatului i se cerea asa ceva, si nu era nevoie sa stie nimeni sa scrie...biserica crestina a contribuit astfel in mod deosebit de practic la alfabetizarea populatiei Norvegiei rurala, ca totusi, chiar daca nu prea erau interesati religios crestin, mai ales fiind fost crestinati chiar cu forta si cam pe nepusa masa de catre niste leaderi politicieni care le-au comunicat populatiei asa de pe o zi pe alta ca de astazi trebuie sa spuna ca sunt crestini si daca nu zic asta atunci vor fi torturati pana o vor zice, (ca, zau, ce preot misionar crestin normal la cap s-ar fi dus in munti in Norvegia sa crestineze oamenii asa cu blandete, ca mai usor era probabil in insulele din Pacific printre canibali, presupun, ca macar stateai la plaja, era soare, sau in America de Sud mai aveai speranta sa gasesti ceva aur, etc.), presupun totusi ca in final mai toata lumea totusi voia sa aiba si ei o poza amintire la biserica din sat, sa aiba ocazia sa mai viziteze satul cel mai apropiat, sa isi mai cumpere cate ceva de la mall, etc.

      Ștergere
    8. nu cred ca ai citit cu atentie ce am scris si nu cred ca imi face placere felul in care vorbesti despre o persoana pe care nu o cunosti.
      am si o noutate pentru tine...intr-o relatie nu se reduce totul la reproducere...oricum multumesc pentru informatii.

      Ștergere
  15. Mi s-a părut extrem de interesant să aflu că grecescul "to kalos" nu poate fi tradus corect în nici o altă limbă.
    Şi asta fiindcă înseamnă deopotrivă "bun" şi "frumos"!
    Altfel spus, cele două repere valorice se întrepătrund fără putinţa de a fi "despletite" vreodată.
    Decât, desigur, cu mari daune produse fiecăreia în parte şi preţiosului amalgam în final.
    :)
    Bineînţeles că aspectul material, fizic este neglijabil în semnificaţia cu pricina, dar nu lipseşte, totuşi, cu desăvârşire :)
    Oricum, treapta cea mai de sus a frumuseţii amalgamate cu bunătatea este chiar idealul Omului : înţelepciunea.

    Ţi-am spus mereu că eşti o înţeleaptă, nu?
    :)

    Să-ţi fie vacanţa BUCURIE!
    Gândul meu te însoţeşte cu mare drag.
    Pup şi îmbrăţişare maaareee peste zare!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea draga draga...ti-am spus ca mai mereu te simt prin preajma citind si zambind la toate micile mari nimicuri pe care le postez pe aici?
      si eu te imbratisez tare tare >:D<

      Ștergere
    2. Uuufff, nu mai poate omu' să umble prin cutiuţa ta cu minunăţii oricât de pâş-pâş ar face-o fără să simţi tu, na!
      Şi-aşa mă tot intimida mâţa ta neagră şi vigilentă foc la orişice mişcare!
      :))

      Bine ai revenit, draga mea dragă, dragă, dragă!
      Mi-ai lipsit!

      Pup şi îmbrăţişare maaareee cât...dorul meu!
      :)

      Ștergere
    3. si eu iti simt lipsa...uneori mai trec sa vad daca s-a colbuit maidanul tau :)
      mi-e dor de vremea cand va "luptati in cuvinte" tu si Blue si Andrei si Lori...
      sunt sigura ca si tie iti este dor de vechii prieteni de pe maidan pe care eu doar i-am zarit in trecere...
      eee...cred ca m-a palit melancolia...azi a fost prima zi la job dupa vacanta si inca nu fac priza cu realitatea :))

      pup alessia draga cu suflet mare si minte inteleapta foc...si vorba dulce...si zambitoare asa...mustacind :)
      pup si iar pup asa cum spui tu >:D<

      Ștergere
  16. Frumusetea...
    Candva - cu multi-multi ani in urma - cineva mi-a spus ca oamenii frumosi ar trebui sa fie - prin definitie - buni, pentru ca viata lor este mai usoara... Ca ar trebui sa fie buni as zice ca sunt e acord... Viata lor pare ca este mai usoara, dar... oamenii frumosi au parte de o mare "doza" de stres! Sunt hartuiti - mai mult sau mai putin... Ceilalti isi atintesc privirile spre ei oriunde ar aparea! Si de-ar fi numai privirile n-ar fi chiar asa greu!
    Oamenii frumosi care nu stiu sa imbatraneasca devin acri si rai! Dupa o viata in care totul parea sa fie la picioarele lor se trezesc ca sunt ignorati - in cel mai bun caz... Si le va fi foarte greu! Oamenii frumosi cred - in cea mai mare parte - ca totul li se cuvine, iar la batranete isi dau seama ca nu le ramane decat... frumusetea sufletului! Iar daca nu o au vor suferi cumplit...

    Hm... Mai bine sa fii bun decat sa fii urat? Avand in vedere ca "frumusetea se afla in ochii privitorului"... nu prea stiu ce sa zic. Doar atat: fie ca suntem inzestrati de Natura cu frumusete fizica - fie ca nu suntem - ar trebui sa fim buni. Bunatatea radiaza in jur frumusete - o frumusete care nu se vede dar pe care ceilalti o intuiesc, o simt...
    Oamenii frumosi - fizic - inteleg (sau ar trebui sa inteleaga) ca nu au vreun merit pentru aceasta stare de fapt!
    Unii au spus ca frumusetea le-a fost data unora pentru a compensa... prostia! Dar nu cred asa ceva! Altii afirma ca oamenii frumosi sunt - de regula - prosti deoarece au impresia ca frumusetea tine loc de orice si e cheia spre succes in orice plan al vietii! Dar nici asa ceva nu pot crede!

    Pentru ca se pot scrie multe in legatura cu frumusetea-baunatatea-si mai putin frumusetea aleg sa inchei cu o gluma: o femeie si frumoasa si desteapta e aproape barbat! :))

    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de prea multe ori frumusetea este dublata de superficialitate dar acest lucru este valabil si pentru oamenii mai putin frumosi doar ca este cu mult mai vizibil la ceilalti "frumosii"...
      sa asociezi frumusetea cu bunatatea este o alta dovada de superficialitate si as putea continua...
      cum spuneam si mai sus...daca nu poti fi bun macar sa nu fii rau dar se pare ca pentru mult prea multi acest lucru e greu de facut...

      Ștergere