duminică, 15 iulie 2012

Life in Pictures - Va plac gogosile?

Life in Pictures este o provocare adresata tuturor.

51 de comentarii:

  1. Astea, da ! Cele verbale, nu !
    Da' bine mai arata si cred ca sunt tare bune, mmm !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa le ignoram pe cele verbale,nu fac obiectul "studiului" nostru :))
      si eu zic ca sunt grozave :)

      Ștergere
  2. Arată apetisant în special cele cu ciocolată.
    Duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. ufff...cam pe toate le-as incerca si eu...pe cele cu ciocolata in mod special :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. toata ziua iti stau la dispozitie,nu trebuie decat sa alegi :)

      Ștergere
  5. astea din fotografiile tale cu siguranta, altele servite de alte persoane, publice mai ales... NUUUUU :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...sa le ignoram pe acelea acum sisa ne bucuram de cele de aici :)

      Ștergere
  6. Cica politicienii ar fi maestrii:). Frumoase imagini, abia mi-am luat ochii jos de pe desktop:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oaaau! Deja îmi "plouă în gură"! Bunica mea făcea gogoşi exact ca cele di poza a doua. Nu ne mai săturam să mâncăm aşa bunătăţi!
    Sărut mâna, Pandhora! O duminică frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Alex :)
      frumoasa sa-ti fie si tie duminica,multumesc :)

      Ștergere
  8. Bună scumpo!
    Deja îmi plouă în gură!
    Arată super!
    O duminică minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu Elena draga,frumoasa sa-ti fie si tie duminica,multumesc >:D<

      Ștergere
  9. multumesc, acum langa cafeluta se potrivesc perfect! Imi plac si cele cu gem si cele cu brânza si cece cu alte creme! Hmmmmm... ce bine ca de la astea oferite de tine nu trebuie sa calculez caloriile :))
    O duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca din acest motiv am mancat si eu fara grija din toate :))
      minunata sa-ti fie si tie duminica Carmen!

      Ștergere
  10. Ma ingras doar privindu-le...Sunt innebunita dupa ele.Miammmmmmmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa....am vazut ce inseamna la tine ingrasat :))
      serveste-te fara grija...cele de aici categoric nu ingrasa :)

      Ștergere
  11. Dacă nu le ascunzi repede, ţi le fur pe toate. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. vaiiii!!!!
    tu ce zici!!!:)))
    ideea e ca azi imi plac si mananc cat pot. de maine sunt la dieta :P pe viataaaaa .....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. of si iar of...dieta si iar dieta...le urasc si la randul meu gasesc mereu altele noi...asa ca azi...fa-ti de cap! :))

      Ștergere
  13. Nu este deloc frumos din partea ta sa pui asemenea poze, mai ales daca nu imi trimiti cateva la Ploiesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma gandeam eu ca poate treci pe aici ca sa-ti alegi ce-ti place :))

      cand tu erai la mine,eu eram la tine :))

      Ștergere
    2. Din pacate, am iesit imediat dupa ce am trecut pe la tine. Mai ai si pentru mine? Aleg sa iau tot ce a ramas, sunt cel mai mare devorator de dulciuri din cati ai cunoscut online sau offline. :))

      Ștergere
  14. mmm, parca le simt deja aroma vanilata...da. hotarat lucru. imi plac gogosile. cu gaura :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Un desert rapid si bun! Arata delicios cele cu ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  16. Pot și eu să vin să aleg că îmi plac și mie :lol: ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi plac, sigur ca da! Nici nu sunt pretentios, ma multumesc cu gogosile simple, numai sa fie dulci. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dulci si parfumate cu vanilie...greu sa rezisti nu-i asa? :)

      Ștergere
  18. Categoric, da! Lui Ifim, nu mie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci spune-i draga Baghi sa treaca pe aici...avem gogosi cu de toate :))

      Ștergere
  19. Ce intrebare, dom'le!!! Sigur ca daaaaaaaaaa ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. O, daaaa! Multumesc Pandhora!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Melly,placuta sa-ti fie si tie seara,multumesc :)

      Ștergere
  21. Răspunsuri
    1. multumesc Iulisa,frumoasa sa-ti fie si tie seara si usoara saptamana :)

      Ștergere
  22. Imi plac dar pe caldura asta sa le faca altcineva :)))
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-a facut...serveste-te :))
      o seara frumoasa iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  23. Mie imi plac gogosile, dar nu cele pe care le vand barbatii!

    Oare pe unde o fi Marco?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici femeile nu se lasa mai prejos :D

      cred ca sta la umbra :)

      Ștergere
  24. Clar da:)) si arata foarte bine cele de aici:x

    RăspundețiȘtergere