sâmbătă, 21 iulie 2012

Three Marus ?

Maru are un efect grozav asupra mea...oricat de obosita as fi-si la ora asta chiar sunt-el ma face sa zambesc si sa ma relaxez :)
Cum w-endul asta voi job-ui (asta ca sa ma pot bucura in liniste de vacanta pe care mi-o voi lua saptamana viitoare) si cum nu am reusit sa trec pe la voi ca sa vad ce mai ziceti-ce mai faceti decat in fuga,va las si pe voi sa va bucurati de oglindirile deja celebrului Maru :)

23 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ma distreaza grozav privirea lui uimita dar si intrebatoare :)
      pup si eu draga Vera :*

      Ștergere
  2. Da, se confirma ca nici pisicile nu-si pot da seama ca este vorba de ele insile in oglinda. Numai cotofana, elefantul, balena orca, si unii delfini pot sa o faca in afara de om, bonobo, orangutan, cimpanzeu (+ posibil, insa nu sigur si gorila), plus porcul poate utiliza oglinda in mod ff util pt a gasi de mancare, desi nu-si da seama nici el ca este vorba de el insusi in oglinda, nici nu-l intereseaza asta, insa stie sa foloseasca refletia oglinzii in mod activ pt a gasi de mancare ascunsa pe undeva prin spate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pt cei interesati zoologic, o emisiune deosebit de simpatica despre empatia prezenta in cazul unor animale care traiesc si colaboreaza in grupuri si parteneriate, de la BBC + TED:

      http://www.bbc.com/future/story/20120612-moral-behaviour-in-animals

      Ștergere
    2. multumesc pentru informatii :)

      Ștergere
  3. Seamana cu al meu, copiii il indragesc mult si e tare zapacit:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca pisoiul tau se distreaza grozav impreuna cu pustii tai :)

      Ștergere
  4. :)))
    adorabil!
    mai ai putin si vacanta! te invidiez...:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. putinul asta mi se pare mult dar dupa aceea doua saptamani o sa fug la aer curat :)

      Ștergere
  5. Maru e adorabil! Şi pe mine m-a cucerit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Simpatic mai este pisoiul asta. Si atat de bine ingrijit, de rasfatat. Pana sa se imbolnaveasca, mama mea a avut mereu pisicute in casa si la fel de bine aratau. Avea mai multa grija de ele decat de propria persoana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am avut pisici si exact asa faceam si eu...nici nu cred ca poti face altfel daca iti sunt dragi aceste animalute :)

      Ștergere
  7. Cât este de simpatic! Cum să nu te relaxeze?
    O zi cât mai frumoasă, dragă Pandhora şi...servici uşor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Alex...nu a fost chiar usor dar se putea si mai greu de atat :))
      un w-end perfect iti doresc la randul meu!:)

      Ștergere
  8. Nostim foc !
    Ce sa spun? Spor la munca !
    Lasa ca nu pierzi nimic- afara este canicula, zgomot, praf; la munca ai aer conditionat, colegi simpatici, racoritoare !
    Si apoi bomboana de pe tort - racoare in concediu ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. excat la asta ma gandesc...w-end-ul viitor voi fi o rasfatata respirand aer curat :)

      Ștergere
  9. Un minunat și-un scump Maru! Vacanță plăcută, dragă Pandhoraa, să te relaxezi și să te distrezi! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce motanel frumos si uimit in fata oglinzii! :)
    Superb filmulet!
    Sa-ti urez deja vacanta placuta?
    Iti urez, ca nu se stie ce fac, am si eu zile ciudate, in care abia ma timp de blog :)
    O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. de trei ori un pupic si din partea mea acestui minunat Maru :)) excelenta fotografie!

    RăspundețiȘtergere