joi, 19 iulie 2012

Anna Pavlova

Este balerina mea preferata...pentru mine este UNICA printre lebede...
Postarea de miercuri si aprecierile voastre m-au facut sa revin acum cu unul dintre  filmele mele de suflet,Anna Pvlova in regia lui Emil Loteanu...
Am ezitat intre imaginile cu adevarata Anna Pavlova si aceste imagini...
Le-am ales pentru ca filmul lui Emil Loteanu prezinta cu acuratete si forta viata,cariera,caderile si unicitatea acestei balerine...

20 de comentarii:

  1. ... unica lebada, ai foarte mare dreptate...
    ...o balerina exceptionala !...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o fiinta aparte...
      ma intreb oare cum o fi fost sa traiesti in preajma ei...

      Ștergere
  2. am vazut filmul. de exceptie intradevar...:)
    noapte faina sa ai....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vazand filmul nu simteai nevoia sa dansezi? :)
      faina sa-ti fie si tie dimineta :)

      Ștergere
  3. Minunat! Cu adevărat avea graţia unui înger ce pluteşte spre cer...
    Frumoasă postare, Pandhora!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine te regăsesc, Pandhoraa!
    Este și balerina mea preferată.
    Mulțumesc pentru clipa de grație!

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am vazut de nenumarate ori in cei 12 ani cat am dansat...E grozav!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit si am urmarit cateva filme despre/cu Pavlova . M-au fascinat .
    In realitate ,cat am locuit in Bucuresti , am urmarit-o pe Magdalena Popa si , nu mi-au scapat nici rarele aparitii ale Ileanei Iliescu ...
    Imi place mult postarea . Caut filmul ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt doua artiste speciale...speciale...
      cauta-l...o sa-ti bucure sufletul :)

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Frumos..câtă grație,eleganță!
    Un weekend cât mai plăcut îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena...un w-end perfect iti doresc la randul meu cu tot dragul >:D<

      Ștergere
  8. Voiam sa anunt ca balerina Alina Cojocaru de la Royal Ballet a primit un articol recent ff favorabil de critica in revista culturala The New Yorker, cu ocazia performantei ei in acest sezon in rolul Giselle, ca interpret-musafir la American Ballet Theater, fiind asemanata cu Margot Fonteyn.

    Prezentarea artistei de pe site-ul ABT: http://www.abt.org/dancers/dancer_display.asp?Dancer_ID=241

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Articolul critic in sine nu mai este accesibil integral pe gratis pe site-ul The New Yorker, insa se poate gasi o prescurtare aici,

      http://www.newyorker.com/arts/critics/dancing/2012/06/25/120625crda_dancing_acocella

      Ștergere
  9. Minunat. De bine ce ma intrebam in comentariul anterior daca mi-ar placea baletul la fel de mult acum ca si atunci. Raspunsul mi-l ofera acest filmulet si este afirmativ.

    RăspundețiȘtergere