marți, 25 septembrie 2012

Emeric Imre-Nebun de alb


22 de comentarii:

  1. Unul din greii folkului, slavă Domnului, încă în viață. Deși, probabil că o știi deja, "contribuim" și noi cu o melodie superbă a aceluiași Imre :
    http://www.youtube.com/watch?v=18s2XAUPUgY&feature=related

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ati venit pe la mine:)
      multumesc,este una din preferatele mele :)
      va mai astept sa ridicati "capacul"cutiutei mele :)

      Ștergere
  2. Aproape ca trebuia sa imi ceri acordul pentru Nebunul de alb. :)) Este melodia noastra de suflet, a mea si a sotului meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se pare ca avem aceeasi melodie de suflet :))

      Ștergere
    2. Mai avem ceva in comun, in afara de aceasta melodie. ;)

      Ștergere
    3. acum stau si ma gandesc ce...dincolo de faptul ca suntem ploiestence :)

      Ștergere
    4. Poate faptul ca ai nostri sunt mai "fragezi"? :))

      Ștergere
    5. nu stiam asta in ceea ce te priveste :))

      Ștergere
    6. Ma feresc sa povestesc prea des, dar nici nu am facut un secret din acest lucru. :))

      Ștergere
  3. am capturat de mult versurile paunesciene si nu renunt la ele nicicum...

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb fragment, Pandhoră... m-a topit...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam nimic despre acest Emeric Imre si si pe net gasesc putin despre el. Poti sa îmi spui mai multe? te rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un folk-ist clujean...
      canta pe versurile lui Adrian Paunescu,Nichita Stanescu...
      este cald si sensibil...eu una il iubesc :)

      Ștergere
  6. Felicitări pentru postare... redescoperit după ani şi ani... când reuşea să ridice mii de oameni în picioare la Cenaclurile Flacăra! BRAVO !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai venit pe la mine! :)
      multumesc...multumesc pentru ca ai impartasit cu mine emotia acestei voci deosebite...

      Ștergere
  7. Ei...si versuri si melodie, sunt absolut superbe! Si interpretarea e pe masura. Nu l-am mai ascultat acum, nu-i nevoie...Il stiu atat de bine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. cald si sensibil....exact ce trebuie :). imi place...

    RăspundețiȘtergere