duminică, 9 septembrie 2012

Escu

Vi-l prezint pe Escu bonsaiul meu in varsta de 3 luni (3 luni au trecut de cand l-am primt) si cu aceasta ocazie m-am gandit sa va fac cunostinta cu el  :)
Imi este foarte drag,nu prea este vorbaret dar nicio problema,ne intelegem perfect,iti trebuie talent ca sa stii sa asculti :))

30 de comentarii:

  1. Îmi pare foarte bine de cunoștință ! O să-l aduc și pe al meu să facă cunoștință ei doi ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai învatat cum sa îl "scurtezi" si cum sa îl îgrijesti?
    Duminica faina draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu doar cum sa-l ud...mi-e mila sa-l "scurtez" cum spui tu...o sa-l las sa creasca linistit,bonsaii din specia lui am inteles ca nu sunt foarte pretentiosi...
      faina sa-ti die si tie duminica Minnie,multumesc! :)

      Ștergere
  3. Este timp sa il faci sa si vorbeasca :)) sau vorbeste dar mai incet sa nu`l auzi tu :D zi faina

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună scumpo!
    Este foarte frumos cu frunze așa mari,sper
    că o să-ți facă flori!
    O duminică minunată îți doresc!
    Cu drag!

    P.S.cafeaua a fost super...o voi mai
    face mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cei din soiul lui nu fac flori din pacate dar pentru mine e oricum frumosul frumosilor :)

      ma bucur ca ai incercat cafeluta si ca ti-a placut :)
      pup si eu Elena cu acelasi drag :)

      Ștergere
  5. incantata de cunostinta! intelept e ca nu vorbeste mult, ca deh, vorba lunga, saracia p/omului :)

    RăspundețiȘtergere
  6. inantata, Escule! :)
    e tare frumos. se vede ca ai grija de el. am si eu unul...ii merge bine si nu prea...
    de ce Escu?:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si Escu a avut un moment dificil...
      cat timp am fost plecata la Timisoara prietenul meu a uitat sa-l ude (chiar daca doar o data pe saptamana)...noroc ca am venit la timp si l-am salvat :)
      ei doi nu au o relatie grozava :D

      de ce Escu?
      pentru ca eu sunt o Escu (Elena Lupescu e numele meu) :)

      Ștergere
  7. :))) Deci nu este un vorbăreţ... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Incantata de cunostinta, domnule Escu! :)
    Sa fie sanatos si sa creasca foarte incet si frumos!
    Am si eu unul, abia ce l-am fotografiat acum doua zile, o sa-l postez pe blog curand. L-as posta chiar acum, dar nu am timp. Si-al meu e cam tacut.
    O seara buna, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim,multumim elly :)
      de abia asteptam sa-l vedem pe al tau :)

      o seara placuta iti doresc la randul meu elly! :)

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. hmmm...daca ii spun ce ai zis mi-e ca face o pasiune pentru tine,frumoasa cum esti dar ce sa fac...ma risc :))
      pup Vera :)

      Ștergere
  10. Bonsai-ul vorbeşte japoneza, nu-i aşa ?!.Învaţă şi tu! Măcar atâta cât vorbeşte...Maru! :))) Astfel, copăcelul va creşte mai repede mare, iar tu te vei bucura de umbra lui! :))) O seară...umbroasă! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ca la asta nu m-am gandit, ca doar e naturalizat in Romania :))
      Maru ca profesor este perfect sa stii :))
      Escu iti multumeste ca ii doresti viata lunga draga Marco :)

      Ștergere
    2. Dacă (mai) văd eu bine, în plan secund apare şi..."cutiuţa", bineînţeles...fermecată :))) a Pandhorei, la loc de cinste! O fi ea acum în penumbră, (micul tău Univers nu poate cuprinde chiar totul dintr-odată !), dar reprezintă un lucru capital, deloc de neglijat!Ea nu are cum să crească, de aceea îi doresc..."viaţă lungă"! :)))

      Ștergere
  11. tare dragut Escu al tau! Sa ai grija de el, pentru ca sunt pomisori fermecati! :) Si noi am avut doi frumusei, i-am ingrijit 5 ani, faceau în fiecare primavara floricele parfumate... pâna când, am fost plecati o luna în concediu si cine ar fi trebuit sa ude florile nu i-a observat, uitându-i definitiv. A fost o vara secetoasa, asa ca... s-au uscat iremediabil.
    te pup, draga mea draga :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ufff...ce pacat :(
      al meu nu o sa faca flori,este un bonsai-dafin (dupa forma frunzelor)...
      sper ca o sa-ti mai cumperi bonsai...
      i-am pus nume pentru ca e aici langa mine cand stau la birou si mai schimbam o vorba doua :)
      pup si eu draga mea draga :*

      Ștergere
  12. Incantata de cunostinta! Este frumos si mai are o claitate: daca ai grija de el, iti ramane fidel ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am simtit eu ca e un baiat fidel dar si eu ii sunt "fidea":)

      Ștergere
  13. E tare drăguţ! Să convieţuiţi cât mai mult şi mai bine! Da, sunt convins că este un bun ascultător. Aşa ştiu ele, florile drăguţele, să ne asculte şi să ne bucure viaţa cu prezenţa lor verde şi atât de plăcută.
    O seară frumoasă, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai ce am fost la plimbare prin padurea ta :)
      asa e...e si cuminte si ascultator :)
      frumoasa sa-ti fie si tie seara dtaga Alex,multumesc! :)

      Ștergere