duminică, 2 septembrie 2012

Life in PIctures - Inca vara


Fotografia este facuta de prietenul meu azi, cand afara era inca vara...

mai multe gasiti la   Costin  daca nu azi,data viitoare


  

28 de comentarii:

  1. Frumoasa fotografia, albastrul acela al apei este deosebit.

    Prietenul nosytu comun este in concediu cumva???Ca am vrut sa ii las link-ul acolo si am vazut ca u a mai postat nimic de cand a primit un nou membru in familie....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...azi Herastraul arata ca o mare albastra :)

      nu stiu ce e cu Costin,nu a fost nici saptamana trecuta...sper ca e in vacanta si ca totul e ok cu el...

      Ștergere
  2. Bună scumpo!
    Superbă imagine!
    Se vede că prietenul tău este un profesionist
    în a face poze!
    Duminică frumoasă vă doresc!
    Te îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a nuuu,in nici un caz :)
      fotografia este facuta cu telefonul...e drept,al lui e un pic mai performant decat al meu :)
      pup si eu Elena,o duminica frumoasa iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  3. La mine s-a innorat putin si nu mai este chiar atat de cald. Dar este devreme inca. Prietenul tau a surprins un cer atat de senin, de parca ar fi iunie, nu septembrie. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fain albastrul! Frumos surprins.....
    Azi nu mai e vara? Intelesesem ca o sa aveti o toamna varateca...

    RăspundețiȘtergere
  5. cata liniste! minunat cum albastrul lacului saruta albastrul cerului, cu buzele verzi ;)
    Sa ai o duminica minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu cum de era lacul atat de albastru...cred ca din cauza luminii...oricum rare ori am vazut lacul Herastrau atat de frumos...
      minunata sa-ti fie si tie duminica Carmen,te pup :)

      Ștergere
  6. Un albastru deosebit! Herestraul e in top:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vezi tu cum ma faci sa ma hranesc cu amintiri azi.....
    Casa Scantei era pe o bomboniera primita cadou ptr ultima oara de la tatal meu de ziua mea. Aveam 14 ani iar el sa stins 2 luni mai tarziu....
    O duminica în imagini superbe îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo draga Minnie nici nu stiu ce sa spun...
      te imbratisez si iti doresc duminica de toamna blanda >:D<

      Ștergere
  8. Poza chiar este reuşită!
    Şi mie îmi place Herăstrăul, este unul dintre locurile din Bucureşti pe care chiar le iubesc... Şi de fiecare dată mă "dau" cu vaporaşul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si?vara asta ai facut-o? :)
      si mie imi este drag Herastraul pentru copacii lui batrani si mai ales pentru lac....

      Ștergere
    2. sigur că da! ce credeai? :)
      mă necăjesc numai că avem un cataraman care este - se pare - rezervat numai pentru unii...

      Ștergere
  9. Totul e...albastru! Mă gândesc la Nichita Stănescu.Dar acum suntem pe lac.Bine că nu stăm...în apă! Sau stăm ?!
    Oricum ar fi, mai sunt încă două săptămâni de vacanţă, nu doi ani ca în romanul lui Jules Verne.De aceea, ataşez pozei cu peisaj minunat şi un cântec vesel deja de...epocă!
    http://www.trilulilu.ro/muzica-diverse/silvia-chicos-vaporasul-vacanta
    Audiţie plăcută cu amintiri frumoase de pe vremea ...Palatului Pionierilor! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca am auzit melodia asta intr-un film...e vesela,zglobie asa cum trebuie sa fie vacanta :)

      Ștergere
  10. Excelenta poza! Parca miroase deja a toamna! Imi aduc aminte de zecile de plimbari cu vaporasul pe care le-am facut pe Herastrau, doar asa, ca sa fiu linistit o jumatate de ora.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca veia junge curand in tara...o sa fie o toamna lunga si calduroasa,sigur vei putea face o plimbare cu vaporasul :)

      Ștergere
  11. Mda...nu se mai termina naibii odata. Detest vara.:(( Abia astept frig+ploaie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      nu iubesc caldura,nu iubesc frigul...eu mi-as dori sa fie mereu primavara doar ca acum primavara aproape nici nu mai exista...

      Ștergere
  12. Ce de albastru! Foarte frumoasa poza. Imi inchipui ce placere sa te plimbi intr-o astfel de zi frumoasa.

    Iti doresc o saptamana buna, draga Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca mai sunt zile frumoase :)

      multumesc,o saptamana usoara iti doresc la randul meu Alex! :)

      Ștergere