miercuri, 26 septembrie 2012

Miercurea fara cuvinte - Noaptea prin Bucuresti



 Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

72 de comentarii:

  1. Frumos ! Noaptea e bine și frumos, nu se văd imperfecțiunile !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred. Totuși, imperfecțiunea are mai multe grade de intensitate. Una sunt imperfecțiunile din București, alta cele de le Viena, de exemplu... Ce zici ? :D

      Ștergere
    2. acum compari si tu merele cu perele :))

      Ștergere
  2. Ce calatorie frumoasa!!! Si chiar trei "obiective" pe care le privesc mereu cu drag:)!
    Happy WW:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase imagini! Şi câte astfel de locuri frumoase mai sunt în Bucureşti. Cu puţin efort şi bun gust, ar putea fi un oraş mult mai frumos, aşa cum s-ar merita să fie!
    O noapte frumoasă, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat Alex...lucruile zic eu se indreapta incet pe drumul cel bun :)
      frumoasa sa-ti fie si tie noaptea Alex,multumesc :)

      Ștergere
  4. :) sunteti dragute, fetelor!

    Fotografiile tale, Pandhora draga, sunt o invitatie la visare... cum n-as vrea sa fiu si eu acolo... Planuisem cu Alina, sa vin la sfârsit de saptamana, sa mergem impreuna la un concert la Ateneu. Dar... artistii au si ei weekend! spectacolele sunt martea si joia! :(
    Dar o ciocolata fierbinte, tot mai bem noi doua, Pandhora draga - anul acesta, nu-i asa? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul acesta?? :)
      ar fi cu adevarat o surpriza minunata draga mea draga...e vremea potrivita pentru ciocolata calda...mmm :)
      mi-ar fi placut sa poti veni la concerte...cu siguranta vor mai in w-end-uri :)

      Ștergere
  5. Nu-i rău noaptea cu tine prin București. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase fotografii de noapte surprinse prin Bucureşti.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Liviu :)
      o dimineata frumoasa iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  7. Imi plac orasele mai mult noaptea. Bucurestiul la fel :)
    E foarte frumos.
    O zi de miercuri cat mai placuta, draga Pandora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie...imi plac plimbarile seara prin oras :)
      o zi de miercuri perfecta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  8. nu-i rau noapte cu voi, ma gandesc ca nu erai singura in asa noapte faina, prin bucuresti :P. uite asa imi bag eu codita...

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos noaptea prin Bucuresti... Buna dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună scumpo!
    Superbe pozele tale!
    Ateneul îmi aduce aminte de tinerețe
    când eram elevă am fost în corul școli!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...ce amanunte faine aflu despre tine :)
      o zi faiana iti doresc si eu cu tot dragul Elena :)

      Ștergere
  11. Nu am avut ocazia să mă plimb noaptea prin București..
    E frumos!
    O zi plină de frumos vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o vei avea,cu siguranta :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua Sara,multumesc!

      Ștergere
  12. Pe jos sau din masina?
    Faine ipostazele Bucurestiului,alese de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      pe jos...imi plac plimbarile cu toate ca nu ma plimb atat de des pe cat as vrea :)

      Ștergere
  13. Ai pozat cele mai importante si frumoase locusoare. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasă idee! Poate-ar trebui să facem mai multe fotografii, cu locuri pe care nu le ştim toţi.. oraşul este, totuşi, foarte frumos, oricât l-au schimonosit contemporanii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este inca frumos si eu imi doresc si sper si vreau sa se mai faca :)

      Ștergere
  15. Hai sa-ti arat bucurestiul noaptea...
    Mie îmi aduce aminte de noptile de vara cand de caldura nu puteam sa dormim si mergeam pe Kiseleff (stateam foarte aproape)...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vara prin Bucuresti nu prea ai cum s ate plictisesti...si nu doar vara :)

      Ștergere
  16. Prea multa liniste fata de cum e de obicei

    RăspundețiȘtergere
  17. multumim de plimbare , adevarul ca atunci cand ajungem in Bucuresti , de obicei cu treaba , nu prea ne plimbam !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag...si cine stie,data viitoare poate gasiti timp si de plimbare :)

      Ștergere
  18. Ai plecat dupa-amiaza la pozat si te-a prins noaptea pe drum, din cate vad. Era inca lumina in prima poza. :))

    RăspundețiȘtergere
  19. simplyuniqueword@wordpress.com26 septembrie 2012 la 12:24

    iata ca m-am si plimbat prin bucuresti ca de mult nu o mai facusem. Multumesc, frumoase fotografii. Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  20. Superbe fotografii! Orașul arată mai bine noaptea. E chiar frumos, mi s-a făcut dor de o vizită. Parcă mai ușor ajung prin alte țări, dar Bucreștiul merită revăzut, mai ales acum, când se face mai repede seară. Să ai zi frumoasă, dragă Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este adevarat...noaptea ii da un aer de mister care "il prinde" foarte bine :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua Mirela,multumesc! :)

      Ștergere
  21. Frumos noaptea prin Bucuresti!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  22. sa stii ca da :)
    multumesc Iulisa,frumoasa sa-ti fie si tie ziua!

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna pandora!
    Chiar e frumos, noaptea prin Bucuresti!
    Pozele sunt foarte reusite!

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoase poze! Mi-ai facut dor de Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  25. Stiu, Bucurestiul e frumos noaptea, imi place:) Mersi pentru reamintire.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Vaaaiiii! :) Am citit pe blogroll titlul postarii tale si mi-a tresarit inima! Noptile pe care le-am petrecut prin Bucuresti cand aveam vreo 20 de ani greu le voi uita! :))
    Revad cu placere! :)

    Mie-mi place Bucuresti si zi si noapte! Poate pentru ca nu locuiesc acolo - cum imi tot zice lumea? Le spun categoric: mie imi place! Acolo nimeni nu se poate plictisi! N-are cum! Sunt multe concerte, multe expozitii, multe-multe-multe de vazut si de facut! Timp pentru toate sa fie! Sigur, sunt genul de persoana care se rataceste si intr-o camera goala... dar tot imi place prin Bucuresti!

    O seara frumoasa iti doresc!
    Viata feiricita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat...in Bucuresti te plictisesti doar daca vrei sa te plictisesti si mie imi place tocmai pentru ca locuiesc aici :)

      frumoasa sa-ti fie si tie seara Diana si ma bucur ca ti-am redesteptat amintiri placute :)

      Ștergere
  27. pai, noaptea e placut in Bucuresti ca nu mai e atata lume si circulatie, poti avea orasul doar pentru mine...sau pe-aproape!

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumoase imagini si sugestive. Felicitari!
    Centrul Bucurestiului luminat seara si mai ales obiectivele culturale sau de mare importanta
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  29. Noaptea toate lucrurile par mai frumoase! Buna idee ai avut!

    RăspundețiȘtergere
  30. Am vazut ca e frumos in Bucuresti noaptea. E frumos in orasele mai mici, dar in Bucuresti, unde ziua e un vacarm insuportabil si seara se lasa linistea. Am vazut un filmulet vara asta cu Bucurestiul noaptea. Superb, desi eu nu ma omor cu el :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fiecare oras mare sau mic are farmecul lui ca si minusurile lui...
      in fond,diversitate ne starneste curiozitatea,nu? :)

      Ștergere
  31. Ti-au iesit foarte bine fotografiile , sunt puncte de reper deosebit de frumoase si cu caracter de simbol pentu Bucuresti ...Cu partea frumoasa a orasului :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt facute de prietenul meu,nu de mine asa ca lui ii voi transmite aprecierile tale :)
      adevarat,si ele reprezinta pareta frumoasa a orasului :)
      ma bucur ca ti-au placut fotografiile :)

      Ștergere
  32. Bucurestiul noaptea parca are un farmec aparte! Imi e mult mai simpatic asa! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu zic ca are un farmec aparte fara "parca" :))
      mi-e drag orasul nostru :)
      placuta sa-ti fie si tie seara,multumesc :)

      Ștergere
  33. Ce vedem aici sunt monumente arhitectonice din timpul regalităţii.Şi câte asemenea "bijuterii în piatră" mai sunt încă de descris în oraşul lui Bucur!
    "Ateneul Român" cred că a devenit simbolul Capitalei, poate şi al naţiunii române."Casa Armatei"(=Cercul Militar Naţional!) e inspirată după clădirea le "Théâtre de l'Opéra de Paris.De "Arcul de Triumf" nu mai zic...El este redat în poză ca intrarea (portalul) unui tunel, şi vedem şi..."luminiţa" de la capăt! :)))
    Deie Domnul s-o vedem mai repede aproape de noi!
    P.S. Poze absolut reuşite, chiar dacă sunt făcute cu telefonul!Succes la "capturi" foto frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Marco pentru aprecieri :)
      da,am ales aceste trei obiective-emblema ale Bucurestiului din trecut care isi continua prezentul...
      mi-e foarte drag orasul meu...

      Ștergere
  34. Frumoase si reusite ! Te perfectionezi! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa-i transmit felicitarile prietenului meu...eu privesc,el face fotografii :))

      Ștergere