duminică, 16 septembrie 2012

Life in PIctures - Vltava


mai multe gasiti la Costin Comba.

41 de comentarii:

  1. Nice! Dar lamureste-ma unde este aceasta Vltava?
    Cehia sau .... ?
    O duminica frumoasa si fara melancolii! ok?
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,ai ghicit,trece prin Praga :)
      sigur,nu-ti face griji,melancoliile mele sunt doar in trecere :)
      la noi ploua...mie imi place ploaia cand stau in casa :))
      pup si eu Minnie!

      Ștergere
  2. Fooooarte faine aceste fotografii! Desi nu stiu sa inot ma fascineaza apa! Imi pare ca si cerul: infinita!

    O Duminica minunata iti doresc!

    P.S. Ploua la voi?! Incep sa nu mai inteleg mare lucru! Inainte vreme mergeam des la Bucuresti si ma imbracam de toamna pentru a ma face de ras pentru ca acolo era vara! Acum, m-as face de ras daca as veni imbracata... de vara!? :) Astea da "capricii ale Naturii"! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stai linistita...poti veni imbracata de vara...a inceput sa iasa soarele iar ploaia aproape s-a oprit :)

      si pe mine ma fascinaza apa dar mi-e groaza sa ma plimb cu baraca :))

      Ștergere
  3. A doua fotografie m-a lasat fara respiratie pentru o clipa. Spune atat de multe! Am auzit si eu ca Praga este ceva ce trebuie vazut..
    Frumos… frumos...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Praga e un oras fantastic...in multe privinte mi-a placut mai mult decat Parisul :)

      Ștergere
  4. asa am auzit si eu. praga te lasa pafff! :)
    frumoase imagini! :)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai avea ce fotografia acolo...ti-ar placea cu siguranta :)
      pup si eu geanina! :)

      Ștergere
  5. Iată şi o ilustraţie sonoră :
    Bedřich Smetana - "Vltava"
    http://www.youtube.com/watch?v=Wwd51vB7Uow

    RăspundețiȘtergere
  6. Scumpa, draga si draguta...Ai un numar de telefon la care sa poti fi sunata sau o adresa de mail?
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la profilul meu aici pe blog gasesti doua adrese de mail...le poti folosi pe care dintre ele doresti :)
      pup si eu draga Vera :)

      Ștergere
    2. si eu vreau pupata, de voi amândoua ;) Nu degeaba! dau si eu câte un pupic :-* :-*

      Ștergere
    3. cum ii spuneam si Verei la ea pe blog...ce bine ar fi fost daca asta-vara era si ea in Bucuresti cand ai fost tu...dar poate o data si o data o sa ne intalnim toate trei in acelasi loc :)

      Ștergere
  7. Am fost doar doua zile in Praga, dar as mai merge oricand intr-o vizita mai lunga.

    RăspundețiȘtergere
  8. Praga e un oras pe care mi-as dori sa-l vad candva.
    A doua fotografie e minunata. Culorile cladirilor, vechimea acelui pod, ap si vaporasul...a rezultat o compozitie perfecta!
    O duminica superba sa ai, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca o vei face...o sa simti ca putin,putin te-ai intors in timp :)

      Ștergere
  9. ce frumos e podul.
    orasul are ceva din aerul medieval.
    eu nu l-am vazut decat in imagini
    e foarte frumos si ceea ce ai surprins este foarte reusit
    podul ma fascineaza exact ca la Budapesta, ca acolo am fost.
    o sa ma interesez mai mult de Vlatva pe net
    o duminica frumoasa plina de amintiri
    si la noi ploua si e mohorat :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Podul Carol este numele lui...
    Praga este un oras medieval cu adevarat fermecator :)
    eu nu am vazut in schimb Budapesta :)
    o duminica frumoasa iti doresc la randul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarut mana!
    Deosebite imagini ,cerul si apa din prima…sunt fantastice! Foarte frumos surprins!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Aha! râul Moldau! Podul Carol, emblema orasului Praga - cel mai vechi pod din Europa! magnifica lucrare!
    Te pupez :-*

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe pozele..
    Este o încântare sa fie privite.
    Îmi plac mult!
    Seara placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Iulisa :)
      o seara perfecta iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  14. Cu dor de călătorie... Gânduri bune la ceas de seară!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de gandul bun :)
      o noapte frumoasa iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  15. Praga .
    O alta ijuterie alaturi de Budapesta, cladir vechi si frumoase ce amintesc de un fost Imperiu..

    O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perfect adevarat in ceea ce priveste Praga,Budapesta nu am vazut-o inca :)

      frumoasa sa-ti fie si tie seara Cartim,multumesc!

      Ștergere
  16. Cred ca frumusetea unui oras vazut doar in fotografii tine si de priceperea fotografului. Am mai vazut imagini din Praga, dar pana la tine ca nu credeam sa fie chiar atat de atragator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Vienela:)
      un motiv in plus ca sa mergi sa-l vezi cu ochii tai :)

      Ștergere
  17. Superbe poze, dintr-un oraş superb! Sper din suflet să ajung acolo...cândva.... Toţi cei care au vizitat Praga, mi-au spus că este un oraş de poveste!
    Numai bine, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-as bucura sa vad fotografiile facute de tine acolo :)
      o seara buna iti doresc Alex!

      Ștergere
  18. Vreau si eu la Praga ! Au trecut mai bine de 20 de ani de la ultima mea vizita, eram in liceu ... Minunate pozele !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-au placut Dani...poate ca a venit timpul sa faci o noua vizita :)

      Ștergere
  19. Frumoase imagini!
    Praga si Varsovia mi-ar place sa le vizitez inaintea Parisului si Londrei.
    Toate cele bune Pandhora!

    RăspundețiȘtergere