miercuri, 5 septembrie 2012

Miercurea fara cuvinte - Toamna Ancai Bulgaru



artist:  Anca Bulgaru

Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

65 de comentarii:

  1. Foarte frumoase picturile! Sper ca te-au înveselit! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi place padurea,imi plac toamnele blande...de fapt la toamna imi place mirosul de frunze arse,de frig afara si cald in casa :)

      Ștergere
  2. Foarte reusite! Anca chiar se pricepe la pictat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt fascinant de frumoase! Te fac parca sa visezi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Toamna-şi face simţită prezenţa. Peste vreo două luni are să-şi lase şi brumele reci.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e...cum ii spuneam si lui Minnie,imi place cum miroase toamna cea rece :)
      linistita sa-ti fie si tie noaptea Liviu,multumesc :)

      Ștergere
  5. Toamna e anotimpul meu preferat. Ma inunda o suma de stari in perioada aceasta si ma trezesc multumindu-i lui Dumnezeu pentru ea, pentru toamna asta frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate picturi! O încântare să admiri aşa lucrări frumoase.
    Abia aştept să văd pe viu "picturile toamnei", cutreierând prin păduri colorate în galben şi roşu, cu covor de frunze foşnitoare la picioare...
    O noapte frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toamna e cel mai frumos colorat anotimp :)
      frumoasa sa-ti fie si tie noaptea draga Alex,multumesc :)

      Ștergere
  7. Foarte frumoase! Toamna e colorata si aromata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase ipostaze de toamna.
    Se pare ca artista e indragostita de acest anotimp.
    Sa ai o noapte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu cred la fel :)
      frumoasa sa-ti fie si tie noaptea,multumesc :)

      Ștergere
  9. Superbe peosajele reproduse de tine.Artista e norocoasa ca ii promovezi creatiile...

    Toamna , chiar este un anotimp melancolic...

    RăspundețiȘtergere
  10. I love the Picture! Excelent Artist!

    Many greatings! My Friend!

    Brazil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. suas pinturas são especiais, direita :)
      Adriano desejar-lhe um bom dia!

      um abraço de Pandhora

      Ștergere
  11. Minunate peisaje! In primul parca-i o alee de sub Tampa! :)
    Tare-mi place Toamna! N-am idee daca-i anotimpul meu preferat - pentru ca toate au farmecul lor - dar imi place! E o nebunie de culori pastelate! Toamna are asa... un iz de mister. Iar Toamnele blande sunt "nebunie printre frunze"! Si-mi plac si ploile! Fie ca sunt de vara, de toamna, de primavara sau de iarna! Cand Natura plange sufletul meu rade! Plange Natura pentru mine, in locul meu... Dar cand ploile nu mai contenesc atunci... simt ca putrezesc si nu-mi mai place! :)
    Happy WW!
    Viata fericita!

    P.S. PC-ul nu s-a facut bine si "medicul" nu stie ce ar putea avea :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anotimpul meu preferat e primavara dar imi sunt dragi culorile toamnei si mirosul ei :)

      off offf...poate ar trebui sa mai ceri si o alta parere :)

      Ștergere
  12. Multa culoare si lumina in aceste creatii superbe.
    Minutiozitate in fiecare element dand senzatia ca te afli acolo.
    Frumos

    RăspundețiȘtergere
  13. Maestră a culorii, cum bine zice Critina Moraru.
    Drar şi aromată, cum o percepe Robert.
    O zi minunată, Pnadhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perfect adevarat :)

      minunata sa-ti fie si tie ziua anastasia,multumesc :)

      Ștergere
  14. Bună scumpo!
    Sunt foarte frumoase lucrările Ancăi,o admir mult!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. Culori calde, fragmente vii de suflet de artist ai adus aici. Toamna rămâne anotimpul melancoliilor inimii.
    Blândeţe de toamnă îmi doresc şi eu ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos ai spus tu Oana "anotimpul melancoliilor inimii" :)
      blanda sa-ti fie si tie toamana,ti-o doresc cu tot dragul >:D<

      Ștergere
  16. Ce caldă, blândă și ademenitoare toamnă e aici, în aceste picturi pline de romantism! Dacă toamna ar fi numai așa, ne-am bucura din plin... Îmi plac culorile toamnei, sunt atât de bogate!
    O zi de miercuri superbă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...toamna nu e numai asa,uneori este atat de cenusie motiv pentru care o iubim cand este atat de frumos colorata :)
      minunata sa-ti fie si tie ziua Mirela,multumesc! :)

      Ștergere
  17. Frumoase culori de toamnă, dar eu mai vreau vară... Și vacanță! :)
    O zi frumoasă vădoresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te cred draga mea :)
      atat cat mai e,bucura-te de vacanta Sara si vesela si frumoasa sa-to fie si tie ziua :)

      Ștergere
  18. multa nostalgie si visare, sunt minunate

    RăspundețiȘtergere
  19. Natura a fost, este si va fi tema de inspiratie pentru cei care creeaza arta!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat Iuisa :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua,multumesc :)

      Ștergere
  20. M-ai făcut curios, am intrat pe blogul respectiv şi am găsit o lume fabuloasă!
    Excelentă peisagistă, excelente compoziţii; excelentă dozare a luminii, excelentă coloristică; într-un cuvînt, MAGIE!
    ps. Iar ai stat de strajă-n noapte? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi plac mult lucrarile ei si am mai postat cateva lunile trecute...
      peisajele ei au ceva definitiv idilic si ma fac sa zambesc pur si simplu fericita :)

      se pare ca dorm relativ putin indiferent de anotimp :))
      oi fi fost in visul cuiva? :P

      Ștergere
  21. Super alegere dar si super talent! Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  22. Îmi place tare mult a doua imagine.
    O zi frumoasă!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este si preferata mea...o noapte albastra in padure...asta imi imaginez eu ca ar fi :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua,multumesc :)

      Ștergere
  23. Ce minunatii!!... Toamna surprisa in diferite etape ale operei sale de a picta frunze. Preferata mea este ultima:D.
    multumesc - am mai descoperit inca un om frumos:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a mea cea de a doua :)
      privind-o pe ultima mi-am imaginat o dimineata de toamna...soarele face sa para totul de un aur cald :)

      Ștergere
  24. de-a dreptul magic! de vis aceste imagini! :)
    zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-ar placea sa ma plimb pe acolo :)
      faina sa-ti fie si tie ziua geanina,multumesc! :)

      Ștergere
  25. Sper la o toamna ca in cel de-al treilea tablou.
    Toate bune.

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi place si toamna colorata si cea albastra,dar si cea de foc.
    Sunt tablouri fantastice!
    Artista merita aplauze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa te revad angi :)
      si da...tablourile ei au o frumusete aparte :)

      Ștergere
  27. cat este de frumoasa toamna prin ochii ei! ce culori calde si armonioase... Multumim ca ne faci cunoscuta acesata artista talentata!
    te pup, draga mea draga. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiam ca o sa-ti placa,ma bucur ca a fost asa :)
      pup si eu draga Carmen,multumesc de trecere,stiu ca faci un tur de forta :)

      Ștergere
  28. Toamna este un anotimp bogat.Mai întâi în roade, apoi în...aspecte, nuanţe, culori şi...trăiri. Ce vedem aici este o toamnă în pădure, o toamnă luminoasă şi optimistă, redată de artistă în momentul în care a simţit în suflet bucuria revederii acestui anotimp.Parcă am mai văzut noi ceva asemănător pe acest blog : peisaje citadine de toamnă redate într-o lumină optimistă, caldă, semnate de Leonid Afremov...
    Toamna este anotimpul meu preferat, dar numai cât mai este cald afară... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi plac la nebunie culorile toamnei dar iubesc primavara :)
      si da...a fost si Leonid Afremov cu ale lui altfel de calde culori,ma bucura ca l-ai retinut pentru ca il apreciez foarte tare :)

      Ștergere
  29. In cate culori a pictat toamna! Foarte frumos. Am vazut ca a pictat si foarte multe flori, la fel, pline de culoare si frumusete.
    O seara buna, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-a fost greu sa aleg dar m-am oprit la aceste picturi pentru ca lumina difera si padurea arata diferit in functie momentul zilei :)
      multumesc elly,buna sa-ti fie si tie seara!

      Ștergere
  30. Imi este absolut imposibil sa aleg intre ele. Toate mi se par foarte frumoase. Mai caut pe net, vreau sa vad si alte lucrari. ;)

    RăspundețiȘtergere
  31. Am intrat pe link-ul dat de tine. Multumesc, Pandhora. Excelenta alegerea ta !

    RăspundețiȘtergere