sâmbătă, 22 septembrie 2012

Pentru Zolty

Am intalnit pe mai multe bloguri campania initiata de Gabriel Gorgan pentru ajutorarea lui ZoltyBogata.
Situatia lui este speciala si iarna care urmeaza se pare ca pentru el va fi cu mult,mult mai grea decat va fi pentru noi.
Postand pe blogul vostru cateva cuvinte  si facand trimitere la site-ul JocuriPentru Copii ii oferiti lui Zolty sansa ca pentru fiecare link adunat sa primeasca o suma de bani,bani care ii sunt mai mult decat necesari.
Inainte de a trece pe la Gabriel Goran ca sa-l informez despre postarea de fata o sa va rog si pe voi cei care ridicati capacul "cutiutei" mele sa-l ajutati pe Zolty....

6 comentarii:

  1. O inițiativă frumoasă, îl felicit pe Gabriel Gorgan și pe toți cei care o urmează.
    Cu scuzele de rigoare și invocând veșnicul ”mai bine mai târziu decât niciodată”, te anunț că azi am răspuns, în sfârșit, la ”Leapșa existențială” preluată de la tine, unde avea titlul Urbi et Orbi... Iată linkul http://www.lecturirecenzate.ro/2012/09/22/blogosfera-leapsa-existentiala/

    RăspundețiȘtergere
  2. O idee frumoasă. E minunat să poţi face ceva, cât de puţin, pentru semenii în nevoie. O să trec negreşit pe site-ul respectiv.

    Numai bine, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa am gandit si eu...
      o zi faina iti doresc la randul meu draga Alex! :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca o vei face...iarna deja a venit...
      it multumesc!

      Ștergere