duminică, 9 septembrie 2012

Ce-si amintesc femeile dupa prima intalnire

Un barbat isi va aminti 4 lucruri dupa o prima intalnire cu o femeie:

1. Daca a dansat cu el
2. Daca a sarutat-o
3. Daca i-a luat numarul de telefon
4. Daca s-a culcat cu ea.

O femeie isi va aminti toate aceste lucruri, plus urmatoarele:

1. Modul in care a abordat-o
2. Cum era imbracat
3. Daca era parfumat
4. Ce bere a ales
5. Daca a fost gentleman
6. Cum a interactionat cu ceilalti barbati si femei
7. Daca a facut-o sa rada.

Doamnelor,domnilor ce spuneti?
Asa sa fie? :) 

sursa: www.sfatulparintilor.ro

52 de comentarii:

  1. da, statistica e pe-aproape, reiese clar tendinta naturala a femeii de a fi exigenta si dornica de atentie si a barbatului de a fi pretuit si folositor...suntem diferiti si e nedrept sa nu recunoastem asta si sa nu intelegem :)
    eu imi amitesc de la prima intalnire fericirea din ochii lui, imbratisarea fierbinte ale carei urme le mai simt si azi si faptul ca mi-a tinut mana o seara intreaga...iar el, el isi aminteste exact aceleasi lucruri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atat de rar se intampla asa...
      inseamna ca el iti este sufletul pereche...
      greu de gasit,greu de pastat...

      Ștergere
    2. ce frumos! :)
      sa mai zic ce imi amintesc eu?? nu are nici un rost...m-a facut ptaf! :)

      Ștergere
  2. Îmi şi imaginez un dialog între "Robotzi" pe tema de mai sus:
    - "Aiurea,Mo,eşti maaaaare dobitoc, el îşi va aminti unde stă ea!"
    - "Eşti proooost ca noaptea, F.O.C.A., iar ea îşi va aminti cât de ..."consistent" era portofelul lui!Nu ţi-e clar ?!" :)))
    Deh...roboţi nătărăi ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu zic ca doamnele isi amintesc chiar mai multe :))) plus ca isi amintesc si ce au facut ele, cu detalii...:P
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii cand e cel mai nasol? Cand ajungi acasa si iti amintesti de capul de cerb de pe peretele restaurantului, faptul ca chelnerita se uita insistent si frecvent la ceas, ca cei de la masa vecina se certau din priviri, etc, dar nu-ti amintesti nimic, nici un detaliu legat de omul care a stat in fata ta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei da,o asa companie e un adevarat ghinion...nu mi s-a intamplat pana acum dar sa ma plictisesc si sa-mi amintesc ca m-am plictisit,asta da :D

      Ștergere
  5. el îsi aminteste ca parul îmi statea perfect si ca tare si-ar fi dorit sa mi-l ciufuleasca :) Eu îmi amintesc ca atâta am povestit, pâna când s-a racit fileul de miel (cu fasole pastai înfasurata în sunca afumata)- vezi?, îmi amintesc si ce meniu am comandat la prima întâlnire. Localul unde am fost, a ramas sa-l frecventam în fiecare an, în ziua în care sarbatorim anii de casatorie. Ceea ce ne amintim si înca mai râdem cu lacrimi, este faptul ca dupa prima întâlnire, Helmut a vrut sa ma conduca acasa - cu masina care avea incorporat gps. Eu i-am dat o adresa falsa, doua strazi departare de adresa mea reala... De ce?! habar n-am... a fost o hotarâre spontana, cred ca nu am avut încredere în el chiar dupa prima întâlnire :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa deci?ar fi vrut sa te ciufuleasca? :))
      si tu i-ai dat o adresa falsa...foarte bine,unei fete trebuie sa-i castigi incredera :)
      voi sunteti niste frumosi,va armonizati perfect si nu ma mir ca asta ati simtit asta de la prima intalnire :)

      Ștergere
  6. Eu cred că îmi aduc aminte de mult mai multe lucruri. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca pentru foarte multe lume, prima impresie conteaza cel mai mult. Chiar daca dupa aia incep atat el cat si ea sa-si mai arate din defecte (la urma urmei nu e nimeni perfect) dar acea prima impresie leaga tot si face oarecum aceasta trecere peste "dedesubturile" unei relatii, ceva mai usoara.

    RăspundețiȘtergere
  8. hahaha...nu stiu ce isi amintesv barbatii, dar femeile isi amintesc sigur, sigur mult mai multe amanunte ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună scumpo!
    Ești plină de surprize,îmi place articolul!
    O săptămână minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce-si doresc femeile la prima intalnire?
    Cele educate (mai mult sau mai putin)sa li se implineasca povestile din copilarie, la drept vorbind mai mult decat visele.
    Iar celelalte:crescute pentru carnita sau pentru ca sa manance si sa ofere mancarica viitoarei generatii vor orice consistent sa fie, si mai ales sa sune a plin.
    Iacata cum din pertinenta unde am ajuns........ :)

    Ce-si doresc barbatii?
    Sa inteleaga si iei ceva. Si pentru ca de cele mai multe ori nu inteleg, vor sa faca schimbul de fluide.
    Si iarasi, ajungem la un element pertinent: ca sa-i ajute macar astfel in vreun fel.
    Ptiu! .....
    Pisicher malitios mai sunt.
    :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai fost tu altfel J.decat malitios cand intra femeile in discutie? :D

      Ștergere
    2. Draga mea m-am referit strict la specie cu ce pleaca din start si la ce ajung specimenele cele doua.
      :)

      Ștergere
  11. Fiind mai copii asa, nu am fost nici la local, nici macar la o cafea, dar în rest îmi amintesc totul. Si sunt numai 37 de ani de atunci! Cred ca si amintitul asta face legatura cu persoana, adica daca ti-a fost draga sau chiar a fost dragoste la prima vedere tii minte foarte multe detalii.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am impresia ca ti-am redesteptat amintiri placute...ma bucur mult daca e asa :)
      pup si eu Minnie :)

      Ștergere
  12. Continuare:
    Un lucru este Aabsolut SIGUR!
    -Nu trebuie sa fi niciunul care sa stie PREA MULTE!
    :))))))

    Un premiu are cineva??O coronita,Un supliment spiritual?
    o imbratisare macar?...nu de alta dar am nevoie.
    :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate amintirea unei prime si minunate intalniri ti-ar ajuta :)

      Ștergere
  13. Imi amintesc, ca nu vroiam sa se termine ... si ca era ca si cum totul incepuse mai demult si bucatile unui puzzle isi gasisera locul ... Nu stiu ce haine purta, nici daca mirosea a parfum, nici macar ce-am conversat ore in sir pe o bancuta :)
    De obicei imi amintesc amanuntele, atunci pluteam in al noualea cer :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si am impresia ca tot acolo ai ramas :)
      frumoasa povestea voastra :)

      Ștergere
  14. Nu ştiu pentru că nu-mi mai amintesc.
    Dar pot să spun că pe mine mă fascinează ochii individului, privirea lui. Dacă poate să exprime o mie de nuanţe ale unei emoţii prin felul în care mă priveşte, probabil că m-am cucerit pe jumătate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. conteaza mult ce spun ochii la prima intalnire dar mai ales...ce nu spun...

      Ștergere
  15. Ca orice studiu, mai mult sau mai putin riguros, e doar un studiu. Mie nu mi se potriveste. Imi aduc aminte lucruri ciudate de la diverse intalniri...niciodata aceleasi tipuri de amintiri. Si totul depinzand de persoana respectiva... :)
    Ca aproape fiecare persoana, port cu mine mai multe povesti. N-am avut atata noroc sa fie doar una..
    O seara frumoasa, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar fi si greu ca un studiu facut la modul amuzant sa cuprinda tipuri de amintiri general valabile...
      amintirile au si ele limitele lor pentru ca apartin unor persoane care,la randul lor, au niste limite...

      eu imi amintesc de la prima intalnire cu barbatul pe care l-am iubit definitiv ca era ingrozitor de urat dar avea o voce calda,zambet bland si maini foarte hotarate...nu stiu cu ce era imbratacat...nu stiu cum mirosea...stiu doar ca i-am simtit sufletul...
      el isi amintea rochia mea,mersul meu,parul lung,parfumul si se intreba daca o sa vreau sa ne mai vedem a doua oara...










      Ștergere
    2. Bravo, Pandhora! Cele răspunse lui Elly mai sus sunt lucruri de neuitat, de neşters, destăinuiri sincere şi dezarmante care te-au marcat într-un fel anume, şi toate acestea, expuse aici rapid, doar în câteva trăsături de..."condei" parcă ar merita o...dezvoltare mai pe larg a subiectului.Trebuie de făcut cât mai repede această înşiruire pe hârtie pentru ca focul încă viu al amintirilor să nu se răcească devenind mocnit şi..."sfârâietor" ca tăciunii cei negri şi somnoroşi...

      Ștergere
    3. amintirile dispar doar daca vrem noi sa dispara...
      cat "despre dezvoltarea mai pe larg a subiectului"...asta vine de la sine sau nu...
      daca o sa ma hotarasc vreodata sa vorbesc mai mult o voi face dar ma indoiesc de asta...
      deja am spus mult prea mult...

      Ștergere
  16. Eu n-as tine minte ce bere a baut :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Gluma, gluma dar... merge spre serios.
    Imi amintesc prea putine despre prima/le intalnire/i... Chestiuni vagi, estompate in timp. Iar despre prezent ce sa zic...? Adevarata prima intalnire a fost cu muuuulti ani in urma si eram prieteni foarte buni! Practic, nu a existat o asa-numita "prima intalnire" :) Deh!
    Dar, in mod sigur, nu mi-as aminti ce tip de bere a comandat! Dar as fi retinut daca ar fi comandat bere! Se zice (fara a fi dovedit stiintific sau statistic :) ) ca aceia care comanda bere la prima intalnire sunt spirite libere, pun mare pret pe relaxare = stiu sa o pretuiasca :))). Evident, nu d-asta mi-as aminti ca a comandat bere :) ci pentru ca si mie imi place berea (si de cand s-a inventat cea fara alcool e foooarte bine pentru mine).
    Gata! Ma opresc! Sunt bucuroasa ca se misca PC-ul si scriu mult spunand putine! :(

    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca PC-ul tau e in verva si tu o data cu el :)
      uite ce cautare are berea...cu argumente pro si cntra :))
      imi place ca acest articol v-a facut sa va intoarceti-cei care ati trecut pe aici-cu gandul la prima intalnire :))

      Ștergere
  18. Tare frumoasă postare! Fiecare are atâtea de spus la acest capitol... Fiecare cu povestea lui...

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu cred ca mi-as aminti mai multe :))!

    RăspundețiȘtergere
  20. Mai conteaza cum a abordat-o daca a ajuns la punctul 4 de dincolo? Nu era si ea prezenta?

    RăspundețiȘtergere
  21. conteaza parfumul amintirilor...eee...romantism romantism :))

    RăspundețiȘtergere