luni, 29 octombrie 2012

Apache song - Tatanka


17 comentarii:

  1. superb ritm! ma duc la culcare plutind... acest cantec m-a relaxat si trecerea spre visare s-a produs usor, ca o pana de vultur...
    somn usor, draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dance with wolves..... l-ai vazut?

    RăspundețiȘtergere
  3. mie mi-a dat chef de ziua ce sta sa se iteasca...:)
    sper sa fie soare, asa un chef am sa merg...
    pop! zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi a iesit soarele putin mai devreme...e frumos tare afara :)
      pup si eu geanina :)

      Ștergere
  4. Super melodia :) desi pot sa zic ... ca nu e pe stilul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  5. E frumoasa muzica indienilor...are un parfum specific.
    Acum cativa ani, pe la mare, umbla o trupa care canta muzica amerindienilor...erau din Ecuador sau Bolivia, nu sunt sigura. Un intreg spectacol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am vazut o astfel de trupa la metrou la Unirea dar si cand am fost in Canada am avut ocazia sa ascult ceva similar...
      imi plac amerindienii...arata atat de altfel si au o culoare a pielii minunat de frumoasa...

      Ștergere
  6. Hei, unde pleci fara sa-mi spui? Ma lasi asa singura de ziua mea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand o sa fie ziua ta?
      o micuta scorpioanca inteleg? :)
      maine plec la Bruxelles intr-o scurta vacanta,revin duminica.
      sper ca imi pastrezi si mie o feliuta de tort,da?:)

      Ștergere
    2. Adica vii pana langa mine si nu vii si la mine? Pe 1 nov.... ok, îti pastrez. :((

      Ștergere
    3. pup cu drag Minnie >:D<
      la multi ani frumosi si norocosi iti doresc si de acum inainte!
      distractie maxima si cadouri multe si frumoase iti doresc si nu uita de tort :)
      pup si iar pup

      Ștergere
  7. Aseara am vazut filmul Apasul impreuna cu baiatul meu. Acesta melodie vine ca o completare a starii placute cu care am ramas...

    RăspundețiȘtergere
  8. ce asteptam...acum sunt pe deplin relaxata !
    multumesc si scuze intarzierea cu care vin...
    o seara frumoasa si linistita, pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa te revad de fiecare data si apreciez "turul de forta" pe care il faci :)
      pup si eu,linistita sa-ti fie si tie seara,multumesc!

      Ștergere