vineri, 19 octombrie 2012

Reflexii in Oglinda - Descoperire

la SoriN gasiti mai multe "Reflexii in Oglinda"

42 de comentarii:

  1. Fain pruncul.
    Reusita poza.

    Am o intrebare: la Reflexii in oglinda se poate pune orice fotografie luata de aiurea sau trebuie pozele proprii?

    Saru'mina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' n-ar trebui sa mergi la SoriN ,sa te treci in grila "Reflexii in oglinda"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc ca mi-ai amintit :)
      eu am inteles ca fotografia sau fotografiile postate trebuie sa fie in "tema" si ca pot fi proprii sau nu...

      si mie imi place...e si haios si expresiv :)

      Ștergere
  3. Excelentă fotografie... Fără rezerve.
    Gânduri bune la sfârşit de săptămână!

    RăspundețiȘtergere
  4. ..este mirat și bine îmbrăcat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mic si frumos sunt! Hahahahhha!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce simpatic ! Mie imi plac bebelusii, desi mi-e cam frica de ei, adica nu mi-ar place sa am eu personal raspunderea sa tin in brate sau sa hranesc eu un bebelus, ca am senzatia de groaza fata de un posibil risc de incompetenta periculoasa, cand efectiv esti atat de nepriceput incat nici nu-ti dai seama cat de nepriceput esti si iti poti zice in mod nerecomandabil, "ei, lasa, ca m-oi descurca si eu, daca s-au descurcat atatia altii inaintea mea".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am copii,am doar o nepotica cu care am stat o perioada de timp cand era micuta si pot confirma,atitudinea ta e cea corecta :)

      Ștergere
  7. Buna pandhora!
    Ce mirat se uita bebe ,e deosebita imaginea ,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Aici e... fara secrete! :) A devenit bun sau rau?! Pentru ca la acest "stadiu" toti suntem... egali si buni! :)
    E extra, fotografia - chiar si numai prin faptul ca reprezinta un copilas aflat la un pas de... primul pas! :)

    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. multumesc anastasia,un w-end perfect iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  10. E superba reflexia,mai ales ca reprezinta un belelus atat de scump!
    Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. E tare dragalas bebita asa cum priveste el mirat !
    Potrivita alegerea ta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos...Pare sa inceapa sa se autodescopere :)
    Deocamdata intr-o reflexie :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună scumpo!
    Frumos ăngerașul!
    Un weekend de vis îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Grozava imagine!
    Are un mesaj asa de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  15. http://luizaphotographyblog.wordpress.com19 octombrie 2012 la 22:00

    wow! cat de frumos, fascinat si foarte foarte impresionant! imi place privirea bebelui :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Minunat! Și îmi place titlul! Chiar frumoasă fotografie! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Se pare că mereu sunt un întârziat.
    Şi la reflexe, şi la reflexii:)
    Până şi postarea vai veche, cea cu povestea romului... Eu am citit-o şi m-am îmbătat cu frumuseţea ei, când toată lumea era deja trează :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avantajul tau,te-ai putut bucura in liniste de degustare :))

      Ștergere
  18. Minunată imagine! Ce descoperire fascinantă pentru micul bebe. Şi bebiţa mea a fost la fel, când s-a văzut prima dată în oglindă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pacat ca nu putem vedea si noi cum a fost :)
      e o dulcica fetita ta,am vazut-o :)
      sa-ti creasca mare,frumoasa si norocoasa!

      Ștergere
  19. ce o fi zicand el, micutul?
    superba imagine!
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un pui mic si curios...nu poti decat sa-l iubesti definitiv :)
      pup si eu geanina :)

      Ștergere
  20. Mi-ai amintit de baiatul meu, cat isi mai pupa imaginea din oglinda cand era mititel. :))

    RăspundețiȘtergere