vineri, 12 octombrie 2012

Reflexii in Oglinda - Anna

foto : Artur Saribekyan

La SorinN gasiti mai multe “Reflexii în oglindă“...
 

54 de comentarii:

  1. Nu știu ce anume o face atât de expresivă...Oare faptul că e o reflexie, sau dramatismul figurii?!
    Alte reflexii întrepătrund portretul, ceea ce-i conferă un aer și mai dramatic...Oricum, așa ceva se ține minte.
    Seară de vis, Pandhoraa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dramatismul pe care il exprima figura Annei m-a atras si pe mine...
      reflexia acelor crengi m-a facut sa-mi imaginez hatisul gandurilor ei...ma fascineaza fotografia asta...
      minunata sa-ti fie si tie seara Mirela,multumesc!

      Ștergere
  2. Uluire, neputinţă, indignare, revoltă, nedreptate, şi mai cu seamă o durere mută pe acest chip, sugerată în plus şi de "cununa de spini", de fapt un hăţiş plin de ţepi...
    Doar cerul rămâne albastru, ca şi ochii fetei, dovadă că speranţa încă nu a pierit...
    Weekend cât mai plăcut şi speranţă în mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cat de mult si cat de multe ai vazut in acest portret Marco...
      da...cununa de spini,cununa gandurilor noastre...eu asa o vad...
      un w-end perfect iti doresc la randul meu Marco,multumesc!

      Ștergere
  3. o fotografie artistica, deosebit de reusita! Parca Anna este cuprinsa de tristete, poate ca este toamna si ploua de multe multe zile...
    Sper ca tu esti vesela si mâine vei avea o zi cu soare! te pup, draga mea draga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anna si frumusetea tristetii,da...
      maine va fi o zi cu ploaie dar mie imi place ploaia cand stau in casa si maine exact asa am de gand sa fac :)
      pup si eu draga mea draga,soarele vesel cred ca maine pe la tine va trece :)

      Ștergere
  4. Parca vad usoara tristete, neliniste, asteptare...insa e foarte frumoasa. O reflexie superba.
    O seara placuta, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumoasa,expresiva,atat de expresiva in tristetea ei...ce minunati sunt ochii ei albastri,nu e asa?
      placuta sa-ti fie si tie seara elly,multumesc!

      Ștergere
  5. Da, este mai frumoasa decat "pomul" meu dar nici eu nu sunt Artur Saribekyan! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca frumosa trista ar fi invidioasa pe veselul tau pomisor :))

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place...
      w-end placut iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  7. am citit si celelalte pareri, si uitandu-ma inca o data parca vad si ceva tragic datorita umbrelor din zona buzelor...
    cred ca de cate ori te-ai uita, de fiecare ai putea da si o alta interpretare.
    felicitari
    o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. probabil ca da...fiecare pereche de ochi vede altfel si chiar aceeasi pereche de ochi vede altfel in functie de dispozitie,lumina sau imaginatie...
      ma bucur ca ti-a placut :)

      placuta sa-ti fie si tie seara,multumesc! :)

      Ștergere
  8. Deosebita reflexia! Asa cum au spus si ceilalti, plina de dramatism si impresionanta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. profesionistul din tine o vede cu siguranta la fel dar altfel :)

      Ștergere
  9. Te salut, cu respect !
    Un portret deosebit,Un chip plin de mister!
    Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca il apreciezi Sorin :)
      un w-end perfect iti doresc la randul meu,multumesc!

      Ștergere
  10. Frumusetea delicata, si plina de mister!
    Buna alegere!

    RăspundețiȘtergere
  11. faina imagine. pe Anna o gasesc tristuta da probabil asa a cerut fotograful...:)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o trista dar frumoasa rau!:)
      la noi ploua dar e placut mirosul ploii dimineata :)
      faina sa-ti fie si tie ziua! :)

      Ștergere
  12. Ca o pictura. Te indeamna sa spui:''Cu ce pot ajuta?''

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate ca da...privind-o,gura mi se pare cea care exprima cu adevarat multa tristete...

      Ștergere
  13. Foarte frumoasă fotografie! O clipă surprinsă de camera foto, dar plină de atâta trăire...
    Îţi doresc un weekend frumos, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Misterioasa creatura! :) Faina imagine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...misterioasa si dureros de frumoasa in tristetea ei...
      ma bucur ca iti place :)

      Ștergere
  15. mhhh ... dificil de comentat :))) ... prima data mi s-a parut o privire goala, dar la o a-2a "scanare" mi se pare asa ... profunda :)) ... m-ai bagat in dilema!

    RăspundețiȘtergere
  16. Interesanta poza :-? un weekend minunat va doresc :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e o intrebare sau o afirmatie? :))
      un w-end perfect iti doresc la randul meu,multumesc! :)

      Ștergere
  17. Imi este greu sa imi dau seama ce sentimente se arata in ochii Annei. Daca privesc din unghiuri diferite, am senzatia ca mereu are alta expresie. Poate sunt de vina umbrele crengutelor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca fiecare dintre noi are o alta expresie in ochi in functie de gandurile care ii populeaza mintea...

      Ștergere
  18. In privirea Annei vad o despartire, recenta. Ceva ce-a fost si nu va mai fi.
    Nu cred ca gresesc... Sorry.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ceva ce-a fost si nu va mai fi...ce trist suna...

      Ștergere
    2. Mai priveste-o odata in ochi, cu vorbele astea in minte. Contrazice-ma apoi, daca poti.

      Ștergere
    3. te joci cu mintea mea :)
      ochii ei par goliti si indurerati...oricum exprima suferinta...intreaga compozitie exprima o suferinta muta....

      Ștergere
  19. Răspunsuri
    1. am fost de acord ca exprima suferinta dar nu doar despartirea inseamna suferinta...
      poate a fost mintita,inselata,dezamagita...

      Ștergere
    2. Pentru mine are un miros inconfundabil, precum frica. Imi miroase a tristete si a singuratate.
      Insa da, e doar parerea mea..

      Ștergere
    3. prima mea mea senzatie cand am vazut fotografia a fost ca priveste dupa cineva care a plecat ca si cum ar fi murit sau ca asteapta pe cineva care nu va mai veni...
      am preferat sa las gandul asta de-o parte si sa vad doar frumusetea Annei...
      tristetea ne face cenusii...
      esti trist...

      Ștergere
    4. Sint ok. Rezonez, da, cu anumite forme de tristete. Cam atit.

      Ștergere
    5. atunci pot adormi linistita daca esti ok :)

      sunt aproape sigura ca acesti ochi tie iti spun mai mult decat celorlalti privitori din motive doar de tine stiute...
      dar nu asa ni se intampla tuturor asa cand vedem ceva?il simtim diferit,vibram diferit...

      Ștergere
    6. Asa e, ni se-ntimpla.
      Cind ajungem sa rezonam cu o stare negativa, secretul e sa ne privim din afara. Sa recunoastem starea si sa nu ne scufundam complet in ea. Sa nu ne sufoce, sa putem respira.

      Ștergere
    7. foarte,foarte adevarat...
      am facut asta...
      stiu cum e...
      e foarte greu dar da,aceea e sibgura solutie ca sa te poti elibera si in timp sa te poti detasa...

      Ștergere
    8. Onjy time will tell
      https://www.youtube.com/watch?v=x-c6in1_MP4
      Go to sleep
      :)

      Ștergere
    9. ti-am mai zis ca te banuiesc de intelepciune :)
      mi-e lene sa merg in pat dar o sa ascult ce mi-ai trimis aici :)

      Ștergere
    10. O fi de la virsta, aparenta de intelepciune...
      Te las atunci.
      :)

      Ștergere
    11. te alinti :)
      daca tu ma lasi,te las si eu :)

      Ștergere
    12. Un pic, da, ma alint... mai uit de tristeti.
      ... noi sintem Ochi-de-Otel, nu ne temem de fel, nici de acizi, nici de baze, nici de zilele negre, nici de noptile albe...
      zicea undeva S. Lem
      Somn usor.




      Somn usor.

      Ștergere
    13. 'Neatza! :)
      Dorm inca, asa ca voi bea a doua cafea.

      Ștergere
    14. la ora asta esti mai mult decat...trezit :)

      Ștergere