miercuri, 24 octombrie 2012

Miercurea fara cuvinte - Steack





68 de comentarii:

  1. hmmmmmmmmmmmm! mie imi place cel din prima fotografie, Helmut il prefera pe cel din a doua. Ce sa facem acum cu poftele, ca a trecut de mult ora cinei?!
    te pup, noapte buna Pandhora draga! somn usor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am citi undeva ca daca iti este pofta de ceva si nu mananci atunci cand poftesti,slabesti asa ca la ora asta ma consider la cura :))
      primul e si preferatul meu,cel de al doilea este adjudecat lui Helmut,clar! :)
      pup si eu draga mea draga,somn usor si tie :)

      Ștergere
  2. Bine ca am luat cina mai tarziu in seara asta :))!! Arata foarte bine!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am plecar..... noapte buna! STIAI CA SUNT PE DIETA? :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmmm! Îmi curg râuri prin gură, aşa poftă mi-ai făcut! Arată tare bine şi...parcă-i simt până aici mireasma minunată!
    O noapte cât mai bună, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie-mi place mai bine facuta deci declar, si eu, ca prima este favorita mea....
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarutmana pt masa. Pot sa dorm linistit acum:)
    Noapte senina cer senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar daca era vorba de noaptea trecuta...inca o portie nu strica :)
      senin sa-ti fie si tie cerul! :)

      Ștergere
  7. Ca să vezi. Mi-am amintit că îmi este foame, dar la ora asta prefer o cafea.
    Să ai o noapte liniştită.
    Dacă vrei să vezi blogul meu te rog dă clic aici:
    http://www.noulapullum.blogspot.ro/ Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti curajos Liviu...cafea la ora asta :)
      o seara faina iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  8. E vremea cafelutei!!!Tu ne omori !!!!
    Happy WW,Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pandhora, azi parcă ne-am înțeles să le facem poftă vizitatorilor! Arată prea bine, dar mă consider la cură, dacă zici tu că așa-i când nu ai felul în față. ;) Arată perfect.
    Happy WW și o zi cu reușite! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e regimul perfect :))
      o seara frumoasa mirosind a toamna iti doresc Mirela,pup

      Ștergere
  10. OMG! Fac ce fac si dau peste cate o postare atat de delicioasa :))) ... eu v-am zis, voi cautati sa-mi faceti rau! :))
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu n-aş refuza "o mică gustare", chiar dacă se (pre)s(u)pune că e ora micului dejun! :))
    O zi minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu e frumos ce faci, poate mai sunt si flamanzi printre cititori :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună scumpo!
    Arată super toate,deși este dimineață
    aș încerca din fiecare câte puțin!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravo Elena,asa si trebuie :)
      o seara frumoasa iti doresc,pup

      Ștergere
  14. Zau, nu am mai mancat friptura de atata vreme, (nu ca as fi vegetarian, dar pt ca in Norvegia un meal McDonalds e de la 12 Euro in sus, carnea costa de la cca 30 de Euro/kg puiul in sus, numai crenvurstii + pateul de ficat preparate industrial ce sunt ceva mai ieftine + uneori e mai ieftina o friptura la restaurant decat preparata acasa, mai ales daca e oferita de altcineva cadou), ca am impresia ca m-am desenzitizat total, asa ca mie nu mi-a facut cu ochiul nici una din astea.

    RăspundețiȘtergere
  15. eeee....pai vin! sa-mi dai o adresa...:))

    RăspundețiȘtergere
  16. Pandhoraaaaaaa, ce imi faci tu de dimineata? :(

    RăspundețiȘtergere
  17. friptura perfecta, suculenta si potrivit de facuta, dar si teapana ca pare o portie supradimensionata...mi-a venit apa in gura

    RăspundețiȘtergere
  18. In ultimul timp ne rasfeti cu postari apetisante

    RăspundețiȘtergere
  19. http://luizaphotographyblog.wordpress.com24 octombrie 2012 la 12:19

    ce-mi faaaaaaaci?!?!?! sunt o mare pofticioasa in ultima vreme!
    delicioase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cu aşa o listă de bucate vei avea casa plină de musafiri :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. ma duc...sa-mi vad... de salata mea ! ca-mi vin idei...

    RăspundețiȘtergere
  22. Superbe imagini, intr-adevar! :)
    Vei zice ca sunt putin ciudata. Niciodata nu mi-a fost pofta vazand ceva. Nici daca mi-ar fi foame.
    Daca totusi ar fi sa aleg, as alege gratarul :)
    O zi de miercuri minunata sa ai, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna alegere! :)
      faina sa-ti fie si tie seara Elly,multumesc! :)

      Ștergere
  23. miercurea mai e zi de post? pentru ca pacatuiesc cu gandul...:))

    RăspundețiȘtergere
  24. IAmi-IaMi, ma duc sa pap :)) seAra faina :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Numai bun meniul tau langa vinul,strugurii si distractia mea de sambata!:)
    Hai si tu la bal!Cu meniu cu tot inmultit pentru cateva sute de oameni veseli.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...da...in zbor as veni mai ales pentru bal dar si pentru struguri! :)

      Ștergere
  26. Arata tare bine, dar e miercuri! :(
    Seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Fetelor, ma faceti sa renunt la rubrica asta :))) Toate postati mancare, bine ca ti-am accesat blogul la o ora mai devemeca de regula cand bantui noapte pe la voi si dau de mancare , sunt ca si cateul lui Pavlov ...

    RăspundețiȘtergere
  28. Mirosul imbietor al acestor bucate, precum si culoarea parfumata m-au atras, cum sa ma tin de slabit astfel? :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Ajung si eu "la spartul targului" cu scuzele de rigoare sa admir minunatie de friptura !!!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e inca "deschis" si...niciodata nu e prea tarziu,asa se spune,nu? :)

      Ștergere
  30. Si eu tot din primul as vrea o feliuta, daca a mai ramas.

    RăspundețiȘtergere
  31. Mai devreme am servit supa, acum friptura...o sa ma ingras !!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai..le-ai servit in ordinea fireasca :))
      eu zic ca tu nu ai de ce sa-ti faci griji :))

      Ștergere