miercuri, 17 octombrie 2012

Miercurea fara cuvinte - Zeita Goth





 "Sterge-ti ochii, nu mai plânge!... A fost crudă-nvinuirea,
A fost crudă si nedreaptă, fără razem, fără fond.
Suflete! De-ai fi chiar demon, tu esti sântă prin iubire,
Si ador pe acest demon cu ochi mari, cu părul blond."


Venere si Madona - M.Eminescu 

Dan a fost cel care m-a facut sa-mi dau seama cat de bine se potrivesc versurile cu lucrarile Victoriei Frances.


sursa: www.victoriafrances.es/
 Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitat

71 de comentarii:

  1. Interesante fotografii,Pandora ! Îmi plac și mie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai revenit!
      sper ca in sfarsit renovarea s-a...sfarsit :)
      ma bucur ca iti plac :)

      Ștergere
  2. Frumoasa foc, dar cam salbateca (ar spune, cine?, Eminescu, da) si mi se pare ca are caninii cam dezvoltati. Dar ce faci, plângi?

    "Sterge-ti ochii, nu mai plânge!... A fost crudă-nvinuirea,
    A fost crudă si nedreaptă, fără razem, fără fond.
    Suflete! De-ai fi chiar demon, tu esti sântă prin iubire,
    Si ador pe acest demon cu ochi mari, cu părul blond."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. observ ca in ultimul timp esti in dispozitie poetica :)

      versurile lui Eminescu se potrivesc perfect cu atmosfera lucrarilor acestei ilustratoare cu o imaginatie absolut penetranta...
      imi permit sa le folosesc...iti multumesc Dan,nici nu stii ce emotie mi-ai adus aici...

      e miercurea fara cuvinte Carmen stiu...sper ca nu ma vei certa prea tare :)

      Ștergere
    2. :)) va cert si va iert ;) si apoi va pup.

      Ștergere
    3. De când asteptam asta! Daca as fi început eu spuneati "ia uite la tataia".
      Eu si când ma cert cu cineva tot în versuri o fac, dar tre' sa fiu nervos!
      Va pup parinteste!

      Ștergere
    4. inteleg ca acum nu esti nervos :))

      Ștergere
  3. faina alegere! iar Dan are intradevar o dispozitie poetica...
    mi-a placut...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur geanina si mie imi place tandretea languroasa a acestor imagini dar mai ales imi place...el cu parul lui minunat de lung :)

      Ștergere
  4. Interesanta tema ai ales pentru astazi!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu sunt chiar pe gustul meu, dar culorile folosite de ea îmi plac!
    o zi frumoasă, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. important e ca ai gasit un motiv sa le privesti cu placere :)
      faina sa-ti fie si tie ziua,multumesc :)

      Ștergere
  6. Ce postare, Pandhoraa!!! Foarte incitantă...Tocmai mă gândeam la rujul acela trădător, iar acum vii cu acești frumoși senzuali!
    Să ai o zi plină de...de ce-ți dorești mai mult! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela,as sa fie si pentru tine :)
      sa ne bucuram privind atunci! :)

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Interesantă postare,îmi plac pozele!
    Îți doresc o zi frumoasă!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu Elena,o zi perfecta iti doresc la randul meu! >;D<

      Ștergere
  8. Da, da, părul blond i-a prostit pe mulți ! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mhh :))) dragoste pasionala si sange, imi place mult de tot! Aici pot spune ca m-ai nimerit perfect :D
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  10. http://simplyuniqueword.wordpress.com/2012/10/16/884/17 octombrie 2012 la 10:55

    superbe desene. desene, nu? happy ww! foarte foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu credeam ca zeitele astea goth sunt in realitate cam lesbiene...LOL ! Sorry, dar cam asa sunt zvonurile despre cele contemporane cel putin...adica nu mai e doar asa aluziv ca pe vremea lui Heathcliff...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si daca ar fi asa asta inseamna ca sunt mai putin fermecatoare ? :)

      Ștergere
    2. Or fi, dar mie personal sincer mi-e cam frica de fetele lesbiene...mai rau decat de barbatii super-macho ! Zau, am si citit ca e destul de confirmat ca pe maj barbatilor heterosexuali ii cam atrage ideea vizuala de fete care fac dragoste una cu alta, dar la mine asta e pe ultimul loc, dintre toate imaginile posibil excitante, cred ca vine si sub imaginea unui om cu o capra, ca pana si aia mi se pare mai putin amenintatoare ! LOL ! Rad mai mult de mine insumi desigur, nu doresc sa jignesc absolut pe nimeni, si NICI sa incurajez cumva tendintele zoofilice ale nimanui ca eu sunt principial anti-tortura de animale ! (desi, ma rog nu sunt chiar exagerat anti-consum carne de animal, sau total anti-experimente pe soricei si alte animale pt dezvoltat stiinta)

      Ștergere
  12. Eu cred ca de la rujul te-a inspirat! :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. halal demon-vampir, cam dragutel, nu trebuia sa arate mai fioros? frumoasa grafica!

    RăspundețiȘtergere
  14. Superbe imaginile!
    Poezia da un aer demonic imaginilor!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna pandora!
    Interesantă postare,îmi plac desenele!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Pasionale imagini,Pandora ! Frumoase imagini ne-ai pregatit astazi!
    O zi plina de culoare îti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Iulisa,o seara minunata iti doresc la randul meu!:)

      Ștergere
  17. cultura Goth se manifesta din ce în ce mai putin. Pentru mine este interesana datorita combinatiei de vestimentație medievala, renascentista cu machiaj în tonuri negre pe piele palida. Picturile Victoriei Francés sunt capodopere in domeniu si sunt încadrate într-o ramura speciala - Dark Romanticism. Tânara artista declara odata ca se inspira din Edgar Allan Poe si von Goethe, dar si versurile lui Eminescu se potrivesc chiar foarte bine :)
    Sa ai o miercure minunata, draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru completari Carmen,ma bucura mult ca iti place ceea ce face VF...pe mine ma tulbura mult atmosfera din lucrarile ei...Dark Romantism exprima perfect cee face ea...daca as avea pielea alba mi-ar placea sa adopt pe cat posibil acest stil...dar stii deja ca pielea mea e mai mult alb spre roz...ufff...dar uneori folosesc un ruj aproape negru care ma schimba cu totul :)
      pup draga mea draga,o seara frumoasa iti doresc >:D<

      Ștergere
  18. Frumoasa grafica!! Mereu am admirat munca din spatele unui desen:)... pentru ca este multa munca si daruire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dincolo de inspiratie da,este munca de a reda ceea ce talentul simte...

      Ștergere
  19. Nu imi pot si nu iti pot explica ce simt. Sentimente contradictorii, atractie, dar si altceva...

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place "stilul" artistei - trebuie sa caut (sa vad) si alte lucrari! Imi place "gothic-ul", in general si... e cam pe aici :) Imi place gothic-rock si etc!
    Excelent! Ma abtin de la comentarii care nu sunt "generaliste" :)) pentru ca ar fi cam prea mult pentru un comentariu! Excelent! Am mai scris? Nu? Excelent! :)
    Happy WW!
    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte frumoase lucrarile Victoriei Frances... dar si versurile ! Sa ai o saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-au placut :)
      o seara faina iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  22. Lucrari foarte frumoase si pline de gratie. Imi plac...si eu sunt oarecum fana goth...mai ales muzica :)
    O seara placuta, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu ai putea avea un minunat aer gothic...cred ca te-ar prinde grozav :)
      placuta sa-ti fie si tie seara Elly,multumesc!:)

      Ștergere
    2. Merci, Pandhora... Daca zici :)

      Ștergere
  23. A doua lucrare imi e mai pe suflet, multumesc! Si pentru versuri multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  24. ei bine eu am sa fiu de alta parere. In zilele noastre acest curent si-a pierdut din esenta, devin ceva banal.

    RăspundețiȘtergere
  25. Interesante lucrari!
    Iti doresc o zi linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt de acord cu tine Melly :)
      o seara faina iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  26. Tare mult imi plac lucrarile Victoriei...
    Cat despre Eminescu, ce sa mai...
    Frumoasa postare!

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumoasa postare! Versuri minunate, bine asortate cu pictura. O bucurie pt suflet!
    O seara buna, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumos! Nu mai am ce comenta, am citit ce au spus ceilalti si asta e suficient pentru mine! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi plac lucrarile Victoriei Frances!

    RăspundețiȘtergere