sâmbătă, 13 octombrie 2012

Legends of the fall

Pentru ca e toamna,
Pentru ca imi plac povestile,
Pentru ca imi place Brad Pitt,
Pentru ca imi plac barbatii cu parul lung,
Pentru ca doare cand iubesti,
Pentru ca doare cand esti iubit...


32 de comentarii:

  1. De câtva timp ma hotarâsem sa-mi las chelie, dar nu, îmi las iar parul lung!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna alegere :))
    in topul preferintelor mele barbatii fara par sunt pe locul doi :))
    restul lungimilor de par mi se par nesemnificative :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si toti ceilalti pe 1? Ingramadeala mare!
      Fa si tu macar trei locuri... Pai sunt cu chelie totala, partiala, rasi în cap, cu parul lung, cu coada, tunsi normal etc.

      Ștergere
    2. astea sunt deja subcategorii :))
      daca ma ingrozeste ceva acel ceva e o chelie pieptanata :))

      Ștergere
  3. ...ai gusturi bune ! :)
    Un weekend cu iubire muuulta, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este unul dintre filmele mele preferate. Si nu am decat foarte putine. E un film pe care l-as (re)vedea oricand. Si cred ca deja l-am vazut de vreo 5 ori :) Si nu neaparat pentru Brad Pitt care n-a aratat nicicand mai bine si care cred ca aici a si facut rolul vietii sale. L-am vazut in principal pentru poveste care e dureros de frumoasa...
    Happy Weekend, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este,evident si unul din preferatele mele...motivele le-am spus si in plus le pot adauga si pe ale tale :)
      happy ww si tie draga Elly!

      Ștergere
  5. Mie mi-a placut mult în "Meet joe black"! L-ai vazut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de cateva ori...un film cald si romantic...
      "Legends of the fall" are cu totul alta forta...
      sunt frumoase in mod diferit...

      Ștergere
  6. 1. De ce sa doara cand esti iubit ? Si de ce sa doara si cand iubesti, ca daca e chinuiala probabil bazata pe pretentii egoiste de reciprocitate neindeplinite atunci nu mai e iubire sincera si neconditionala ?

    2. Promo film calitativ despre Toamna: Poveste de Toamna, r Eric Rohmer,

    http://www.youtube.com/watch?v=bkFnq0r3hHY

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chestie de perceptie...

      nu am vazut fimul,o sa-l caut pentru ca imi plac fimele frantuzesti...

      Ștergere
  7. unde ma duc, unde ma intorc tot peste iubire dau! :))
    iubire, lasa-ma un pic...nu mai pot sa gestionez :))
    te pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. love is in the air :))
      pup si eu geanina care fuge sau nu...de dragoste :))






      Ștergere
    2. fug, dar daca e cazul stiu sa ma impiedic :)))
      zi tu daca-s normala!!!

      Ștergere
  8. romantica esti astazi, draga mea draga!
    frumose gândurile tale, concentrate, calde si foarte clare. îmi place mult cum te-ai exprimat! :)
    filmul este super-sensibil... este superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca ploaia a fost de vina :))
      pup Carmen,o noapte frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  9. Sa mai adaug la motivele pentru care imi place filmul si coloana sonora ... Da, e un film bun, merita revazut :)
    O duminica frumoasa, Pandhora !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de exceptie,adevarat:)
      o noapte buna iti doresc la randul meu,multumesc!

      Ștergere
  10. Nu stiu filmul, dar in general imi plac filmele cu Brad Pitt. As putea aminti aici de Trilogia Ocean's, The Mexican si multe altele. Salutare Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sal Andrei!
      da,sunt cateva din filmele in care el este mereu in alt fel,mereu altcineva :)

      Ștergere
  11. Nu am vazut filmul. Ingeneral nu prea ma mai uit la filme, dar barbatii cu parul lung imi plac si mie. Din pacate, nici sotul, nici copilul nu vor sa umble cu pletele in vant. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Un film minunat! Unul dintre acele puţine pe care le-ai putea revedea de foarte multe ori, fără să te plictiseşti.
    Frumoase şi gândurile tale, Pandhora!
    Numai bine îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Alex,gandurile mele sunt doar...niste ganduri :)
      filmul este cu adevarat de exceptie :)

      Ștergere
  13. Unul dintre filmele mele de suflet...
    Pandhoră, Pandhoră, ce-mi făcuşi? :)
    Te pup şi-ţi doresc o săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu draga Oana,o saptamana faina iti doresc la randul meu!

      Ștergere