duminică, 28 octombrie 2012

Life in Pictures - Timpul




mai multe gasiti la Costin Comba 

43 de comentarii:

  1. ... doar cateva clipe, încolo si-n coace... Timpul încremeneste doar în fotografii.

    Fascinante sunt turlele cu cesuri! ultima fotografie pare desprinsa dintr-un basm :)

    pupici, draga mea draga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este unul din motivele pentru care m-am indragostit de Praga :)
      acolo timpul pare sa aiba un alt ritm...

      pup si eu draga mea draga :)

      Ștergere
  2. Superbe imagini!
    Si mie imi plac nespus turnurile cu ceas, mai ales cele medievale!
    Duminica placuta, draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu care esti atat de mult indragostita de frumos,cum ai putea sa nu le iubesti? :)

      placuta sa-ti fie si tie duminica Melly,multumesc!

      Ștergere
  3. Frumos ai ilustrat tema timpului, cu aceste otologii atât de vechi, care au măsurat (şi vor mai măsura!)timpul atâtor generaţii...

    O duminică frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. timpul,mereu tanar...
      o duminica frumoasa iti doresc la randul meu Alex,multumesc! :)

      Ștergere
  4. Timpul. O cascadă nevăzută - dar simţită - de secunde, minute, ore... Mai ales azi este o temă de actualitate. Deşi, gândindu-mă mai bine, timpul nu cade niciodată în planul secund. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar si in proza tu scrii poezie...
      multumesc Cristian pentru frumosul gand impartasit aici :)

      Ștergere
  5. Numai timpul nu-si pierde timpul! :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Turnurile cu ceas au ceva atat de misterios. Eu nu ma pot gandii decat la povesti atunci cand vad un asemenea turn! .... sau la Enya cu Only time...
    pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...exact melodia care s-ar potrivi acestor turnuri :)
      pup si eu Minnie,duminica placuta iti doresc cu tot dragul!

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Frumoase imagini!
    O duminică plăcută îți doresc!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu Elena,duminica placuta iti doresc la randul meu! >:D<

      Ștergere
  8. E timpul să spun că nu am văzut orologiu mai frumos ca la Viena. Detalii în curând ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca e cu adevarat deosebit...astept sa il vedem :)

      Ștergere
  9. Imi plac tare mult fotografiile!
    Timpul asta care fuge, fuge si noi incercam sa-l prindem de coada se opreste in loc aici pe blogul tau! Frumos! Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. f frumos..credeam ca e sighisoara apoi am citit ca e praga

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...Ceasul Astronomic din Piata Veche din Praga are acelasi aer medieval pe care il are Turnul cu Ceas din Sighisoara :)

      Ștergere
  11. Timpul este singurul lucru care odata pierdut nu poate fi recuperat in veci
    O duminica frumoasa in continuarea:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dureros de adevarat...
      o duminica frumoasa iti doresc la randul meu,multumesc!:)

      Ștergere
  12. Superbă temă ai ales, turnurile cu ceas mă atrag ca un magnet și asta din copilărie. Eram dependentă de ceasul din turla catedralei Sf. Mihail, apoi de ceasul Primăriei și tot așa, ca un reper care mă liniștește.
    Minunat, o seară de vis! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi plac ceasurile,intotdeauna mi-au placut dar turnurile cu ceas ma fac sa ma intorc la vremea povestilor :)
      in fond,timpul nu e deacat povestea vremilor care trec...
      o seara frumoasa iti doresc la randul meu Mirela,multumesc!

      Ștergere
  13. si ai reusit sa-l opresti! :) poti sa-l dai si un pic inapoi? :))
    frumos! pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...da...am facut-o de multe ori...in gand :))
      pup si eu geanina! :)

      Ștergere
  14. Timpul a fost ieri,
    azi știu să cred mâine,
    ................
    dmd.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si mie imi place sa ma uit la ceasuri, atat mici cat si mari. Dintre cele mici imi plac in mod special cele rotunde cu lant care se baga intr-un buzunar, iar dintre cele mari imi plac cele cu personaje animate mecanic care apar la diferite ore !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu ador ceasurile de buzunar...
      bunicul meu avea unul si ticaitul lui ma facea sa imaginez tot felul de lucruri...
      imi mai plac ceasurile de mana al caror mecanism se vede...miscarea rotitelor ma fascineaza...

      Ștergere
  16. şi mie-mi plac ceasurile vechi... chiar port unul la gât, e o minunăţie!
    o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos! Imi plac ceasurile din turnurile vechi, turnurile cu ceas.
    Desi toate sunt frumoase, fiindca Praga e un oras superb, pe care visez sa-l vad candva, m-am indragostit de prima fotografie :)
    Am inteles ca te simti mai bine. Ma bucur. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca te vei indragosti definitiv de Praga :)
      multumesc,ma simt mai bine,trebuie,pentru ca,din pacate,nu pot lipsi de la job...
      pup si eu,o noapte buna iti doresc!

      Ștergere
  18. Măsurarea mecanică a trecerii Timpului... Atît de logică şi atît de departe de percepţia lui subiectivă.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate ca aceasta logica a mecanicii face trecerea timpului mai usor de suportat si in consecinta,mai usor de acceptat :)

      Ștergere
    2. Acceptarea, măsurarea, ca forme de autoprotecţie împotriva a ceea ce nu înţelegem. Aşa funcţionează ştiinţa.

      Ștergere
  19. Foarte frumos turnul , de fapt pentru mine tot ce este medieval are un plus valoare..Dar trebuie sa fie frumos si orasul in care accest turn se afla , presupun ca e deosebit, Praga este un oras deosebit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pentru mine la fel...
      motiv pentru care m-am indragostit de Praga si iubesc Sighisoara :)

      Ștergere
  20. Am vazut comentariul de la Carmen, asa ca nu te intreb: Praga? Si eu m-am indragostit de acest oras. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. A doua fotografie imi place mult, atat datorita intunericului, cat si a aspectului cumva vechi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a doua fotografie este la fel ca prima doar ca intre timp se facuse noapte...iata cum noaptea face totul minunat de fermecator :)

      Ștergere