miercuri, 10 octombrie 2012

Mercurea fara cuvinte - Strazile din Toronto






50 de comentarii:

  1. Frumoase imagini, nu putea lipsi teatrul, asa se cultiva orasenii:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ......city of toronto beautiful streets!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric diferite de ce exista in Europa,atat cat am vazut eu din ea :)

      Ștergere
  3. ehe...frumos, frumos! :)
    prin locri faine te-au putat pasii...

    RăspundețiȘtergere
  4. E frumos acolo, dar prefer plaiurile natale...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oricat de banal ar suna,fiecare loc isi are farmecul sau si sa stii ca in anul pe care l-am petrecut acolo chiar mi-a fost dor de casa :)

      Ștergere
  5. Bună scumpo!
    Superbe imagini!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si-am mai vazut un colt de lume:) Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  7. Acuma, noi ne uităm la străzile pozate, mergem cu gândul pe ele (pe trotuare!), dar dacă ridicăm privirea spre înălţimile arhitecturii care te lasă fără respiraţie, mai vedem noi oare pe unde mergem ? Nu...ameţim ? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. putem chiar sa ne pierdem capul :))

      Ștergere
    2. Ei şi tu!!! Auzi la ea : să ni-l pierdem! Ce-ţi trece prin cap ?! Dacă ne tot zgâim la "zgârie-nori", e posibil să fim doar...cu capu-n nori! :)))Şi dacă (fără cap!) mai şi mergem pe străzile din Toronto, s-ar putea potrivi şi zicala aia cu "unde nu-i cap...îi vai de picioare"! Oare ?! :)))

      Ștergere
    3. sa stii ca daca uneori picioarele te poarta pe cine stie ce drumuri cu siguranta vor aparea si durerile de cap :))

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. un oras incredibil dar sa stii ca am fost si in spatele "blocurilor cenusii" si lucrurile stau exact ca in filme...

      Ștergere
  9. Sunt fotografii frumoase dar nu mi-ar plăcea să trăiesc acolo.
    Eu nu mă pot înregistra la MFC. Dacă vrei să vezi ce am pregătit te invit aici: http://noulapullum.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Fratele tau e in Canada, nu ? Mi-as dori, sa ajung vreodata pe-acolo, dar e asa de departe ... Frumoase si curate strazile canadienilor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...fratii mei sunt acolo...
      strazile sunt frumoase dar nu neaparat curate :)
      merita sa treci oceanul,sa stii :)

      Ștergere
  11. Hei, ce mai faci? Salutari din Lillehammer:P
    Zi senina, cer senin!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase fotografii, felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  13. Iată niște străzi pe care mi-ar place să fac o plimbare! Chiar acum! ;)
    Happy WW, dragă Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. esti invitata mea! :)
    o zi de miercuri perfecta iti doresc la randul meu Mirela! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte nord-american Toronto! Are un aer de New York...mai putin inalt...si poate ceva mai curat.
    Ma insel? Asa arata fotografiile :)
    Mi-as dori sa le vad pe oricare dintre ele... dar nu cred sa ajung vreodata :)
    O zi de miercuri cat mai frumoasa iti doresc, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa m-am si simtit,ca la New York :)
      nu este un oras tocmai curat dar asta nu inseamna ca este mai putin uimitor...
      nu se stie niciodata ce iti poate aduce ziua de maine...
      pentru mine zgaraie norii au fost coplesitori...
      faina sa-ti fie si tie ziua Elly,multumesc! :)

      Ștergere
  16. Suuuper! Ma bucur ca ti-a placut si strada unde se afla biroul meu! :)) Glumesc! Mi-ar placea sa am birou pe una dintre strazile de pe acolo! :)
    E fain de tot! Imi plac metropolele!
    Happy WW!
    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere
  17. cred ca ti se si potrivesc! :)
    o zi perfecta iti doresc Diana! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumuşele! Altă lume, nu? Parcă şi aerul are altă transparenţă decât la noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...o alta lume,mult pe verticala dar nu numai...
      cel mai tare acolo m-a nedumerit cerul care parea foarte jos...era o senzatie ciudata,aveam mereu senzatia ca cerul imi cade in cap...
      pana la urma cineva mi-a explicat ca apropiera de pol face ca cerul sa para mai aproape de pamant...

      Ștergere
  19. :) fosta mea colega de banca din liceu, locuieste în Toronto si ma invita de ani de zile la ea în vizita. Mi se pare atât de departe încât nu cred ca voi ajunge vreodata! ma bucur însa ca macar asa, din fotografii, îmi pot face idee despre aceasta lume îndepartata :)
    este intr-adevar o cu totul alta lume decat cea europeana... Am eu impresia, sau ai picat în "butoiul cu melancolie"? ti-e dor de fratele tau, asa-i?
    te pup, draga mea draga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...asa e,de asta am revenit la aceste fotografii :)
      sper sa reusesc anul viitor sa plec la ei macar pentru jumatate de an dar...ramane de vazut...
      pup si eu draga mea draga >:D<

      Ștergere
  20. Strazi lungi si foarte inalte:).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoase locuri ! Vei reusi sa ajungi acolo iar ! Viseaza ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate alegerea depinde aproape exclusiv de mine...aici este problema :)
      multumesc de indemn spus cu drag :)

      Ștergere
  22. Frumoase locuri, reusite fotografii!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  23. Daca nu as vedea acele cladiri inalte, as putea crede ca sunt strazile de la noi.

    RăspundețiȘtergere
  24. cu toate ca strazile sunt foarte largi din cauza zgaraie norilor par mai inguste...pentru mine a fost bizara senzatia de larg si totusi ingust...

    RăspundețiȘtergere
  25. cred ca strazile au farmecul lor oriunde in lume, important e sa ne dam seama de asta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...uite inca cineva care gandeste ca mine :)
      cand merg intr-un oras in care nu am mai fost,la noi sau aiurea,imi place sa gasesc strazile simple,obisnuite ale orasului...asa simt ca ma apropii de acele locuri...

      Ștergere