duminică, 28 octombrie 2012

Parfumul Norilor


In dimineata asta m-a trezit ploaia...
Nu era sunetul acela sacadat,ca o nesfarsita litanie pe care il are  ploaia in noiembrie...
Norii scuturau picaturi mai mult vesele decat triste,cerul parea foarte aproape iar norii aratau mai furiosi decat erau in realitate...
Priveam pe fereastra deschisa si da,in dimineata asta, daca ar fi fost sa identific parfumul norilor as fi spus ca au prospetimea ploii de toamna cand inca nu este cu adevarat frig...

Inalt.
Culori-putine.
Alb,gri,bleu,
Cerul.
Nemarginit.

Asa arata cerul meu in dimineata asta...
Apoi norii au plecat...am inchis fereastra...
Venise soarele :)
 Mirela este cea care ne invita saptamanal in Clubului poveștii parfumate...

26 de comentarii:

  1. Te joci frumos cu literele, parfumându-le cu nor!
    Să lași și soarele să intre în căsuța ta :)
    (sper că ești mai bine)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Oana,sunt cu mult mai bine dar si mai bine ar fi daca nu ar trebui sa merg maine la birou :))

      iti multumesc si pentru aprecieri,esti tu draguta :)
      azi a fost soare aproape toata ziua dupa cum ai vazut asa ca pana dupa-amiaza tarziu a fost invitat la noi in casa :)

      Ștergere
  2. Încă mai erau de vară norii la voi. La noi au trântit oblonul de plumb.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat?atunci blanda sa-ti fie toamana Liviu si linistita noaptea!

      Ștergere
  3. Asta suna mai de graba a "furtuna într-un pahar cu apa"! sau mai bine... ploaie de vara! :))
    O seara faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in pahar sau nu...furtuna-i tot furtuna :))
      in resta ziua de azi a fost numai soare dar de maine...adio nori pufosi :)
      pup Minnie,o seara faina iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  4. :) "prospetimea ploii de toamna cand inca nu este cu adevarat frig" frumoasa formula pentru parfum! dar cred ca mai parfumati sunt norii, atunci cand dupa plaie, iese soarele din nou!
    îmbratisari cu parfum de nori si pupici incalziti de razele de soare :=)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi plac norii umezi si pufosi care-si scutura ploaia :)
      pup si eu draga mea draga,o noapte fara nori aducatori de zapada iti doresc! >:D<

      Ștergere
  5. O ploaie veselă în noiembrie e o raritate, iar asta înseamnă că ești fie poetă, fie îndrăgostită, fie ambele! ;)
    ”Apoi norii au plecat...am inchis fereastra...
    Venise soarele ”
    Expresivă și fotografia cu nori gri și albi!
    O seară poetică îți doresc, dragă Pandhora! :)


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      cum le stii tu pe toate Mirela dar ma amagesc ca inca e octombrie :))
      ma bucur ca ti-a placut fotografia...iubesc sa privesc dimineata orasul de sus pentru ca cerul mi se pare mult mai aproape :)
      placuta sa-ti fie si tie seara Mirela,multumesc!

      Ștergere
  6. Da... norii furioși sunt mai puțin periculoși decât oameni zâmbitori...
    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-a placut...o sa tin minte vorba asta :)
      o seara frumoasa iti doresc la randul meu,multumesc!

      Ștergere
  7. Scurt, cuprinzator si... pufos! :)
    Mie-mi place ploaia, imi plac norii grei, tunetele si fulgere! Sigur ca imi plac si zilele senine la propriu, dar ma simt perfect si in zilele agitate, la figurat! :)
    Cerul surprins de tine in aceasta fotografie e... perfect "gotic" si pe gustul meu!

    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu iubesc,iubesc furtuna cu fulgere si tunete...ma face sa vibrez,nu stiu...
      daca ti-a placut fotografia o poti privi oricand simti nevoia de ceva departe de a fi un cer senin :))

      Ștergere
  8. Frumos au plans norii la tine. Cam asa si la mine, au plans intr-o ploaie calda, aproape torentiala.
    Era nevoie de foarte mult...dar ne multumim si cu atat. Au improspatat aerul, ceea ce e mare lucru.
    Ai scris frumos despre ei, despre ploaie...
    O saptamana buna sa ai, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elly :)
      o saptamana usoara si linistita iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  9. ploaie vesela! si ploaia a facut eforturi sa-ti fie bine...:)! vai, ai inchis fereastra soarelui in nasuc!! :)) trebuia sa-l lasi si pe el putin....

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac norii surprinsi, chiar daca par amenintatori ! Azi este chiar urat si frig ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. azi chiar e o zi de toamna cenusie cenusie...imi place si asa dar mi-as fi dorit sa nu fiu nevoita sa plec de acasa :)

      Ștergere
  11. Ce bine că a apărut Soarele de după nori!... Trebuie doar să avem răbdare! :)
    Să aveți o zi splendidă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai mare drepatate Sara :)
      o zi frumoas aiti doresc la randul meu,pup!

      Ștergere
  12. Parca e mai frumos cu soare decat cu norii gri.Insa cu nori albi si pufosi e altceva.imi plac.
    Acum e gri tot cerul, nu-mi place aceasta zzi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am ajuns cam tarziu, cand ploaia deja s-atransformat in mazariche, iar pe la Carmen chiar in zapada. Dar norii si parfumul lor continua sa fie foarte frumosi la tine.

    RăspundețiȘtergere