marți, 9 octombrie 2012

Despre vise

Daca a visa putin este un lucru periculos, leacul nu este sa visezi mai putin, ci sa visezi mai mult, sa visezi tot timpul.

Marcel Proust

44 de comentarii:

  1. Don't dream your life, live your dreams...
    pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei da...adevar ai grait! :)
      daca am reusi sa ne traim visele,macar unele dintre ele ar trebui sa ne socotim cu adevarat norocosi :)

      Ștergere
  2. uneori, pentru ca un vis sa se implineasca e suficient sa-l ai!
    eu si acum visez... :)
    popop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crede-ma ca si eu :)
      am mai avut si vise care implinite m-au dezamagit...
      uneori realitatea viselor e diferita realitatea realitatii...

      Ștergere
  3. De indata ce unul din multimea de vise se implinieste,ce faci,astepti sa se implineasca altul sau te bucuri de acel vis?
    Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. una nu cred ca o exclude pe alta :)
    aceleasi ganduri bune iti indrept la randul meu draga Sorin :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Visul da culoare vietii! Cand asteptarile se indreapata catre toate nuantele,uneori,intervine dezamagirea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place sa visez, dar numai noaptea!
    Daca visezi ziua, constati si iei urgent masuri ca sa devina realitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite,asta este avantajul viselor de "zi"...uneori se transforma in realitate :)

      Ștergere
  7. Pai sa visam si sa implinim visurile!

    RăspundețiȘtergere
  8. ..din păcate nu poţi să-ţi alegi visele...cine o fi responsabil?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as zice ca dimpotriva...poti sa-ti alegi visele dar asta nu garanteaza implinirea lor :)

      Ștergere
  9. Visarea e o forma de idealizare. E periculoasa atunci cind nu se face "cu ochii larg deschisi". Analiza logica ajuta. Experientele trecute, intelese, ajuta si ele.
    Avem nevoie de a ne pastra idealurile. Fara ele, sintem nimic.

    RăspundețiȘtergere
  10. "Ziua de ieri este amintirea celei de astazi , cea de maine este visul zilei de azi." Khalil Gibran
    PS: o fotografie excelenta! reprezinta unul din visele mele :))

    RăspundețiȘtergere
  11. E vorba despre a avea vise...dar uneori omul se poate simti cu aripile frante, zdrobite incat nu mai are putere sa viseze.
    Chiar si atunci...tot viseaza sa i se "repare" aripile :)
    Macar atat.
    Imi place imaginea...e foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. visul poate fi si o speranta...cine nu are nevoie de sperante?
      macar atat,cum bine spui...

      Ștergere
  12. The world inside my head e oricum mai mare decât cea care mă înconjoară.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...si de aceea de refugiezi destul de des acolo :)

      Ștergere
    2. Aproape exact răspunsul tău. Mai exact ar fi: '...şi de aceea câteodată ieşi în realitate'.

      Ștergere
    3. hmm...eu cred exact ce imi spui :)

      Ștergere
  13. Visăm, visăm, dar mai trebuie să și coborâm printre cei treji, avea obiceiul bunica mea dragă să-mi spună! Mă vedea cu gândul în alte...zări, mereu, prea des!
    O zi de miercuri plină de bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si daca nu ar fi asa,cum s-ar mai naste minunatele tale zanute? :)
      o zi perfecta iti doresc la randul meu,multumesc! :)

      Ștergere
  14. vise mari, vise marunte...pleaca unul, vin mai multe...vise intre alte vise...lumi aprinse si lumi stinse...visatori si vise :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumos !
    Sa visezi mult si sa-ti implinesti toate visele, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  16. Mie imi place sa visez, (atat la propriu cat si la figurat), in mod total egoist doar asa la nivel de distractie personala ca si cum as merge la cinema sa ma simt bine, nu m-as chinui eu personal sa-mi implementez vreun vis in realitate vreodata ! Eu sunt pro o delimitare cat mai stricta intre fantezii si realitate, desi nu neg ca unii oameni cu totul si cu totul speciali si talentati chiar au fost in stare sa fantazeze lucruri cu adevarat utile nu numai pt ei, dar si pt omenire si sa le aduca in aplicare, si i-au mai inspirat si pe altii, ba unii chiar au gasit in vreun vis solutia unei probleme care ii preocupa, (de ex, pe bune, unul din cei care au imaginat structura ADN-ului in spirala, sau a descoperitorului structurii moleculei de benzen, si multi altii chiar recunoscuti de istorie, inclusiv dl Descartes, care a visat metoda stiintifica), sau altii au visat opere de arta pe care le-au transpus in realitate, etc....numai ca eu personal imi recunosc limitatiile ff bine, stiu ca nu fac parte din cei creativi, (chiar ma enerveaza cei care insista sa indrume chiar toti oamenii sa devina mai creativi pt ca sunt aproape sigur ca asa ceva efectiv NU se potriveste chiar oricui), asa ca eu stiu ff bine ca daca fantazez sau visez l aceva, aia e strict de distractie, nu e pt indeplinire in vreo realitate anume. Si eu am avut experienta de a ma stradui sa imi indeplinesc cateva vise si pana la urma, desi acele vise s-au indeplinit, totusi a iesit un chin si o varza de nedescris, si o lipsa de eficienta deosebit de mare, (adica efort ff mult risipit pt un rezultat realist infim sau fara prea mare utilitate), asa ca m-am lasat de mult de experimente din astea de indeplinit vise pe propria mea piele + mai ales pe banii altora (ca si finantarea indeplinirii unor vise conteaza totusi, dupa parerea mea).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uneori iluzia este de preferat realitatii...
      realitatea isi are limitele ei...mintea noastra are limitele mult extinse :)

      Ștergere
  17. Iti poti imagina multe.....de preferabil calitativ, cu conditia sa nu strici sau sa alienezi din fiinta ta participanta la realitate. stim desigur ca atunci cand traiesti langa ceilalti te poate lua foarte bine valul astfel incat sa denumesti foarte usor orice ca si "realitate".
    "A visa":intre realitate si iluzie. ar trebui sa primeze frumusetea, si credinta forta ei ceva de genul a te situa la mijloc intre a deveni prost si a gandi,sintetiza f.bine, n est pas?
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumoasa,adevarata,aproape tandra ultima ta fraza...
      multumesc J. :)

      Ștergere
  18. Da` dar si sa fii mereu numai cu capul in nori.... Poate ca e bine asa! Ce ne-am face fara vise?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cred ca e suficient ca din cand in cand sa coboram cu picioarele pe pamant...dar mai bine e sa plutesti pe un norisor roz :)

      Ștergere
  19. Invelita cu o asemenea patur, nici nu as avea cum sa visez putin sau urat. :))

    RăspundețiȘtergere
  20. cat de frumoasa e poza :))) .. genial!

    RăspundețiȘtergere