luni, 22 octombrie 2012

Sunt asa cum sunt...


Zilele trecute am citit pe blogul lui erys o poezie care ii apartine si a carei cadenta  mi-a amintit de aceasta "Sunt asa cum sunt..." a lui Jacques Prevert...

Sunt asa cum sunt.
Sunt facuta-asa,
Când îmi e de râs,
Râd în hohot da.
Drag mi-e cui sunt draga.
Oare-i vina mea
Daca nu-i acelasi?
Daca ba e unul,
Ba-i altcineva?
Sunt asa cum sunt.
N-am ce sa va fac
Nu ma pot schimba.
M-am nascut sa plac
Asa mi-este dat.
Am tocuri prea-nalte
Mijloc prea cambrat
Sânul mult prea tare
Ochi prea-ncercanat...
Ei si-apoi
Ce treaba-aveti voi?
Sunt asa cum sunt.
Cui ma place plac.
Ce treaba-aveti voi
Ce mi-s-a-ntâmplat?
Draga-am fost cuiva
Cineva-mi fu drag,
Dragi ca doi copii
Care se au dragi
Simplu: dragi, dragi, dragi...
Ce ma iscoditi?
Traiesc sa va plac
N-am ce sa va fac.

Cred ca fiecare femeie are momente cand se joaca si spune iubitului ei..."Sunt asa cum sunt..."
Sigur....unele femei nu o spun doar iubitului :)
Eu vreau sa cred ca veti zambi ingaduitor citind poezia si va veti bucura de simplitatea si melodicitatea ei....

desen : Adina Costea

39 de comentarii:

  1. Iti aduce un dram de optimism:) si zambete pe buze...
    Si eu sunt asa cum sunt,dar nu cum am fost:),si oare cum voi deveni peste inca atata timp:).

    RăspundețiȘtergere
  2. ”Traiesc sa va plac
    N-am ce sa va fac.”!
    Plină de viață!
    Acum îți spun Noapte bună și..o zi excelentă mâine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Mirela,o noapte buna iti doresc la randul meu,pup! :)

      Ștergere
  3. Esti asa cum esti si este foarte bine.... fii tu însuti mereu si totul va fi ok, ptr tine!
    o noapte buna draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici nu as putea fi altfel decat sunt draga Minnie :)
      pup si eu,o noapte linisita iti doresc...sper ca te simti bine de tot :)

      Ștergere
  4. excelenta poezie, desenul îmi place si mai mult, dar mai mult si mai mult, îmi place de tine, Pandhora draga! :))
    te pup. Noapte buna ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea draga >:D<
      multumesc dar la randul meu trebuie sa remarc ca si tu la randul tau esti foarte "tu" asa cum doar tu poti fi :)
      pup si eu,somn usor >:D<

      Ștergere
  5. Da, mi-au placut mult - si simplitatea si melodicitatea ei :)
    Sa fii asa cum esti, Pandhora, și nu altfel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti fi fara grija draga Oana,voi ramane ceea ce sunt,cu siguranta :)

      Ștergere
  6. Frumos portretul. :) Cine e fotograful?

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt asa cum sunt
    si chiar nu ma plang.
    usor ma fac placuta
    dar sunt si ciufuta.
    iubesc tot ce doresc
    si ma daruiesc.
    pot sa fiu o doamna,
    pot sa fac si drama,
    pot sa rad cu foc,
    pot sa plang si sa joc!
    sunt asa cum sunt,
    si chiar nu ma plang...:)


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prevert si-ar schimba culoarea de invidie,sunt sigura :)
      tu esti in primul si in primul rand o dulce geamana :)

      Ștergere
  8. Frumos desenul...

    Indiferent cum sunt femeile, ele dau un rost existei noatre pe pamant....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. citind ce ai scris imi dau seama ca femeile din jurul tau sunt,dac nu fericite,cel putun linistite...

      Ștergere
  9. Iubesc atat de mult autorii francezi care chiar isi iubesc si isi simpatizeaza personajele despre care scriu...mi se par relativ putini...desi asta e poate o prejudecata pt ca in realitate nu am citit eu chiar atat de multi autori francezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca intotdeauna,tu ai un punct de vedere interesanr Rudolph :)

      Ștergere
  10. Nu intotdeauna "sunt asa cum sunt" e bine. Depinde de caz zic eu si de persoana. Pentru fiecare barbat, o femeie are ceva special si acel "sunt asa cum sunt" il atrage ca un fir invizibil ... dar daca depaseste limita, acest "sunt asa cum sunt" ajunge "n-ai decat sa fii" si se rupe tot .. in cazul de fata spre nenorocul ei :))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-a plăcut poezia. N-o ştiam. Şi-mi pică bine, pentru că am un moment în care e voie să mă alint şi eu puţin.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cred ca sunt mai multe momente in care "e voie" dar tu nu si nu :))

      Ștergere
  12. Sunt asa cum sunt si va plac pe toti, dar daca voi aveti ceva cu mine, sunteti liberi sa va uitati in alta parte. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoasa poezia!
    S-ar putea face un cantec din ea,hihi

    RăspundețiȘtergere
  14. ..acum ce să fac...poate am s-o plac :)

    RăspundețiȘtergere
  15. pentru ca adjectivului "draga"
    i-am ingaduit
    bonusuri negative sau pozitive
    convietuim impreuna
    ca niste cuvinte despartite in silabe...
    de-s draga sau nu-s
    nimeni n-are raspuns
    cu tine, cu mine
    imi este de-ajuns...:)

    frumoasele versuri ale lui prevert mi-au facut iarasi pofta de poezie, sper sa nu te superi. dar imi e pe plac, "n-am ce sa va fac"!... :))






    RăspundețiȘtergere
  16. O poezie simpatica, chiar usor amuzanta. Mi-a placut.
    N-o stiam, in primul rand fiindca nu-s o cititoare de poezie :)
    Asta e, si eu sunt asa cum sunt ;)

    RăspundețiȘtergere