miercuri, 3 octombrie 2012

Era - Celtic spirit


34 de comentarii:

  1. Muzica si imagini deosebite! O seara linistita, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu chiar vrei sa ma trimiti la culcare?
    Muzica asta ma adoarme....
    Este asa de linistitoare ca ... da nu ma culc!
    1. Eu sunt cu o ora în urma voastra si
    2. Maine este sarbatoare!
    Asa ca nu ai reusit sa ma adormi! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. na ca nu mi-a reusit de data asta :))
      maine esti si libera si mai si sarbatoresti...maaare notocoasa esti :)
      despre ce sarbatoare este vorba?

      Ștergere
    2. Vei afla peste 40 de minute! Ha, acum te tin si eu în suspans... cum mi-ai facut tu mie cu dulceata de nuci verzi! Rautate! :)))

      Ștergere
    3. acum vin de la tine...credeam ca ai afisat deja "raspunsul" :))
      Minnie rea rea! :)))

      Ștergere
  3. mi-am pus-o in pat inainte de a ma culca, pentru a-mi asigura o calatorie in dreamtime..superb

    RăspundețiȘtergere
  4. Celtic music... preferata mea :)
    Zi frumoasa, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa alegere!
    O zi perfecta pt tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. o muzica speciala
    eu o ascult ziua, am pierdut meditatia de seara
    mi-am amintit ca a avut un mare succes acum cativa ani buni aceasta formatie.
    o zi buna
    ma uit diseara sa vad cu ce ne incanti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...este o muzica speciala asa cum speciala este si senzatia cu care ramai dupa ce o asculti :)
      o noapte faina iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  7. Ce minunatie...Imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Placuta si linistitoare!
    Imi place muzica celtica :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Linistitoare! :) O sa revin dupa meciul cu Steaua! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca dupa ce s-a terminat meciul nu de muzica asta ai avut nevoie :)
      a castigat Steaua? :)

      Ștergere
  10. Sa-ti fie de bine! Sper ca te-ai simtit bine si totul a fost reconfortant! O seara faina!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...chiar a fost mai ales ca dupa am facut si o plimbare...imi place Bucurestiul noaptea mai ales ca a fost o seara calda :)
      pup si eu Minnie!

      Ștergere
  11. Minunat ! Multumesc, pentru muzica asta atmosferica ...

    RăspundețiȘtergere
  12. o clipa de visare, zbor si tandrete este acest videoclip. Superb!
    pupici. Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Extraordinar - din punctul meu de vedere! Astfel de melodii nu m-ar putea adormi! Gandurile o iau razna, pe aripi de vis si urc-urc... si zboara somnul chiar de-ar fi fost pe aproape!
    Am o slabiciune (si) pentru celti... De fapt, nu pentru celti in general cat pentru druizi! :)

    Viata fericita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...uite cum mai aflam si noi una-alta despre tine :)
      druizi zici...ma gandisem la o postare despre ei...bine ca mi-ai amintit :)

      Ștergere
  14. Imi place,place, place... Dar nu este momentul sa o ascult, ca mai am treaba pe aici. Dar o voi asculta cu atentie mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Au o discografie oamenii astia, de reuseste sa te plimbe prin toate starile posibile, tristete, veselie, entuziasm, iubire ... etc, etc. :D

    RăspundețiȘtergere