duminică, 17 februarie 2013

Discover new blogs

Zilele trecute am primt de la Mirela o leapsa,am promis ca ii voi da curs in w-end si acum imi tin promisiunea.
Mai intai trebuie sa va explic despre ce e vorba.cu alte cuvinte,care sunt regulile acestui joc...

Iata-le :
1.Numește și mulțumește-i persoanei/ blogului care te-a nominalizat.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde întrebărilor propuse și formulează un alt set de 11 întrebări.
4. Nominalizează 9 bloguri a căror STĂPÂNE le admiri și care au ca și fallowers un număr mai mic decât 200.
5. Anunță-le acest aspect pe pagina lor.

Multumesc inca odata Mirelei pentru nominalizare si acum sa trecem la "treaba" :)


Cele 11 lucruri despre mine sunt :


1.Păstrez lucruri utile dar mai ales...inutile....unele se numesc amintiri....
2.Nu-mi place cand sunt obligata sa spun adevaruri care fac mai mult rau decat bine,reversul
fiind minciuni care par ca fac bine efectul fiind contrar...si atunci raman la prima varianta...
3.Mă tem de violenta,nu o inteleg indiferent de natura ei,nu as sti cum sa-i fac fata.
4.Îmi pare rău ca ranesc uneori si imi dau seama prea tarziu....
5.Îmi place sa fiu rasfatata....
6.Nu sunt perfecta si nici nu-mi doresc sa fiu.
7. Par melancolica,.sunt doar....distrata...
8.Plang cand ma astept mai putin....
9.Nu-s niciodată acolo unde mi-as dori sa fiu in timp real...
10.Nu-mi place la mine ca sunt sensibila exact cand ar trebui sa fiu prea putin simtitoare...
11.Am nevoie sa ma indragostesc....si sa nu-mi mai treaca.....

Raspunsurile mele la intrebarile Mirelei :

1.Cât din tine dezvălui pe blog și cât lași departe de virtual, doar pentru viața reală?
Avand in vedere ca blogul nu este despre mine ci despre ceea ce mie imi place cred ca dezvalui suficiente lucruri despre mine in sensul amintit .
2. E importantă părerea celorlalți despre tine, sau primează părerea ta personală?
Conteaza ambele,evident…
Daca parerea personala ar prima consider ca as fi ingusta la minte,daca ar conta mai mult parerea celorlalti consider ca as fi definitive superficiala .

3. Viața e scurtă. Trăiești cu intensitate clipa, sau îți menajezi resursele pentru timpuri mai greu de străbătut?
Sunt clipe pe care le traiesc cu intensitate si nu mi-am propus niciodata sa-mi pastrez “resurse” pentru ce va fi…pur si simplu nu ma gandesc la asta…
4. Trebuie să salvezi de la distrugere operele de artă ale omenirii. Din păcate, nu ai voie să pui deoparte decât cinci. Le poți numi, oricât ar fi de dificil?
Coloana Infinitului a lui Brancusi
Rapsodia Romana a lui George Enescu
Dansul Annei Pavlova
Fontana di Trevi
La Maja Desnuda a lui Goya.
Considerat de Inchizitie “obscen”, este caracterizat ulterior drept “primul tablou profan din istoria artei occidentale infatisand in totalitate nudul unei femei .

5. Crezi că oamenii se pot schimba? Ce anume contribuie la capacitatea omului de a se schimba în bine?
Nu cred ca oamenii se pot schimba dar am convingerea ca isi pot corecta minusurile cu un efort de vointa
Suntem ceea ce suntem…
6. Ce părere ai, educația contează mai mult decât zestrea genetică?
Nu cred ca pot fi puse in balanta…
Zestrea genetica…asupra ei nu poti actiona dar asupra educatiei da…
7. Îți faci planuri amănunțite, sau lași totul în voia destinului? Crezi în Destin?
Planuri da,amanuntite doar daca este cazul…
Destin…cred ca ne miscam intre anumite coordonate ghidati fiind de liberal arbitru…
8. Regreți ceva din trecutul tău, ai schimba radical ceva?
Nu regret nimic din ceea ce am facut si daca ar fi sa schimb ceva as schimba doar faptul ca am renuntat la a studia istoria…
9. Îți place să dai ordine, să fii șefă, să te asculte lumea? Să țină cont de sfaturile tale?
Nu imi place sa dau ordine dar cu toate astea cerintele mele sunt ascultate chiar daca nu sunt sefa sau poate tocmai de aceea? :)

Sfaturile sunt facute sa nu fie urmate chiar daca de multe ori imi sunt solicitate…totusi, am dat cateva sfaturi la viata mea care urmate fiind au fost benefice celui care le-a urmat :)
10. Definește stilul care te face feminină. (comportament, vestimentație, machiaj, parfum, etc)
Nu stiu daca e un stil…e mai mult un fel de a fi si asta datorita naturii mele languroase, in viziunea unora, de odalisca…
Imi plac parfumurile grele dar nu stridente,consider ca ele ma imbraca cu adevarat…

11. · Oare ce înseamnă Dumnezeu? (întrebare preluată de la Samewhiteblue)
Dincolo de ce spun cartile si filozofii Dumnezeu inseamna sa fii tu impacat cu tine ca sa-L poti simti pe El.

Iata cele 10 intrebari adresate voua :

1.Ce cadouri NU iti place sa primesti?
2.Preferi o strangere de mana sau clasicul sarut al mainii?Motiveaza alegerea.
3.Daca ai fi un instrument muzical,care ar fi acela si de ce?
4.Ce te sperie cel mai tare?
5.Ai posibilitatea sa te intorci in timp,ce perioada a istoriei ai alege si de ce?
6..Daca ai fi scriitor care ar fi genul literar potrivit tie?
7.Ce ai allege intre o portie de mititei si una de peste prajit?
8.Esti la a doua intalnire si el te invita la un spectacol de balet unde te plictisesti.Ce faci in acest caz?
9.Iti place sa faci surprize sau sa ti se faca surprize?
10.Daca ar fi sa adaugi ceva la tine ce ai adauga?Si la ce ai renunta?

Mi-e greu sa fac nominalizarile pentru ca o parte dintre persoanele la care ma gandeam au fost deja nominalizate iar despre restul nu stiu cu exactitate daca au peste 200 de vizitatori...
Asa ca va invit sa preluati aceasta leapsa daca o gasiti interesanta si sa raspundenti intrebarilor despre voi cat si celor formulate de mine...daca nu,o sa ma bucure oricum trecerea voastra pe aici...

Imi pare rau ca nu pot adresa aceasta leapsa si barbatilor dar regula e regula...sigur,nimic nu ii poate impiedica sa comenteze :)

Enjoy!



24 de comentarii:

  1. Cele 11 lucruri despre tine , le-as fi spus si eu despre mine....de ce oare? ;)
    Poop!

    RăspundețiȘtergere
  2. prea complicat pentru mine... nu mă bag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te cred ca nu ai avut rabdare sa citesti totul :))
      oricum invitate sa participe sunt doar doamnele :)

      Ștergere
  3. Cu excepția faptului că eu aș fi răspuns că oamenii nu numai că se schimbă, dar pot chiar deveni alții în funcție de intensitatea cu care iubesc, de educație și continua lor devenire, progres, ambiție, etc, la multe întrebări aș fi răspuns asemeni ție. ”Nu imi place sa dau ordine dar cu toate astea cerintele mele sunt ascultate chiar daca nu sunt sefa sau poate tocmai de aceea?” Uite un punct de vedere căruia mă înclin! Așa este, acesta e secretul ca oamenii să țină cont de sugestiile tale. Dând mereu ordine poate că omenii ”se execută”, dar n-o fac cu placere și rămân cu un gust amar. Mi-a plăcut mult ”Imi plac parfumurile grele dar nu stridente,consider ca ele ma imbraca cu adevarat…”! Mulțumesc că ai răspuns atât de repede, știu că ești ocupată, și mă bucur că ai fost, ca de obicei, sinceră și originală. Te pup, o seară…de fapt, o noapte odihnitoare și o săptămână minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-a facut placere sa mai scotocesc putin prin mine,iti multumesc ca mi-ai dat posibilitatea sa o fac :)
    pup si eu Mirela,o noapte buna iti doreesc si o saptamana care sa treca repede repede! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca un pas in cunoastere :-) imi plac raspunsurile tale, sunt inteligente si elegante -te reprezinta exact!
    Frumos si setul de intrebari! Dupa ce reintru in ritmul zilnic obisnuit, ma voi gandi la aceasta leapsa.
    Te pup si iti doresc sa ai parte de o saptamana plina de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vrut sa te nominalizez dar deja o facuse Mirela si nu am vrut sa te incarc cu prea multe intrebari...dar daca iti face placere sa raspunzi si celor adresate de mine,nu-mi va ramane decat sa ma bucur :)
      te pupacesc draga mea draga,o zi faina iti doresc si eu!

      Ștergere
  6. Am primit acest premiu si aceasta leapsa de la Zina.

    I-am multumit pentru premiu, am facut si leapsa (partial, ce-i drept)... Ca si alte lepse primite de la ea...

    Si de vreo cateva zile m-a scos din blogroll odata cu altii. :))))) Victima colaterala a Miercurii fara cuvinte... :))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. imi pare rau sa aflu asta draga Cristi...eu te vizitez oricum pentru ca imi face placere :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu placere iti raspund si eu:
    1.Nu imi place sa primesc parfumuri!
    2.Prefer o strangere de mana, ca e mai graitoare!
    3.Mi-ar place sa fiu flaut, nu pot sa explic de ce ... nu stiu.
    4.Ma sperie nesimtirea, de la un om nesimtit te poti astepta la multe.
    5.M-am gandit de citeva ori la asta si as alege sa ma nasc pe la 1890, ca sa prind perioada de glorie a Romaniei.
    6. Probabil ca memorialistica, dar dupa 80 de ani. :)
    7. Peste la gratar! :)
    8. Daca ma ducea pe la mese de gala cu lume scrobita il lasam singur. :)
    9.Daca sunt placute, merita! Da! Fac si eu surprize, in limita suportabilului. :)
    10.As adauga prezenta de spirit si as luat din spaima.

    Foarte interesante raspunsurile si intrebarile tale Pandhora! Mi-a facut placere sa citesc si sa raspund!
    Seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. mi-a facut o deosebita placere sa citesc raspunsurile tale,mi-au placut foarte foarte mult :)
    la punctul 4.rezonez in totalitate cu tine,raspunsul de la punctul 8.m-a amuzat teribil iar cel de la punctul 10.ma face sa te apreciez si mai mult :)

    iti multumesc pentru sinceritate draga Melly si pentru frumoasele ganduri lasate aici...
    o seara perfecta iti doresc la randul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ha ! Ha ! La inceput, cand a fost lansata in blogosfera, leapsa asta primea si baieti, nu numai "stapane de bloguri", si nu punea conditia ca cei care pot fi invitati la ea sa aiba bloguri cu minim 200 de vizitatori ! Ma intreb cand s-au adus aceste modificari si cine a fost cel/cea raspunzatoare pt ele !

    Insa mie mi-au placut cateva din intrebarile nascocite de tine, asa ca raspund si eu,

    1. mie nu imi place sa primesc cadou obiecte de imbracaminte deoarece nici mama nu o nimereste cu asa ceva, daramite altcineva
    2. prefer linsul degetelor !
    3. eu cred ca sunt trompeta, insa unora le face placere sa ma considere cimpoi, dar eu nu ma supar
    7. mititei

    (mi-au placut si celelelte intrebari, dar mi-a fost cam lene sa raspund)

    Am si eu o leapsa noua pe care am gasit-o pe un blog acum cateva zile, si la care invit pe oricine doreste, se afla sub titlul "Pauza culturala pt Leapsa !"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer nu stiu cine inventeaza rregulile si la fel de sincer, nici nu-mi pasa :)
      eu ma bucur ca ai raspuns oricum, mai ales raspunsul de la punctul 2.care nu as zice ca ma lasa indiferenta :))
      poti reveni oricand sa continui cu raspunsurile,vor fi cu siguranta savuroase...acum vin la tine sa vad despre ce e vorba in acea leapsa :)

      Ștergere
  11. :))...sunt prea lenesa sa scriu... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai raspuns interesant intrebarilor. Frumos, sincer. Se simte :)
    O am si eu de rezolvat...din doua surse :)
    Inca n-am reusit. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai simtit,e cu adevarat bine :)
      asteptam si raspunsurile tale :)

      Ștergere
  13. Nu stiu de ce nu imi mai apari in "casuta" mea.Am crezut ca ai alte treburi importante,asa ca n-am reusit samai intru pela tine.
    Pentru cele 11 lucruri despre tine...multe le avem in comun.:)
    Raspunsul la intrebari...nu puteau sa fie altfel.:)

    Acum sa dau si eu niste raspunsuri.

    1.imi place sa primesc orice cadou si ma bucur sincer de fiecare lucrusor in parte.
    2.Strangerea de mana,privitul in ochi si un zambet.Sunt trei lucruri care te trimit direct spre sufletulomului.:)
    3.Mi-ar place sa fiu o ocarina sau un pian.E mai greu de ales.Ocarina pentru simplitatea ei,dar si pentru sunetul clar,iar pianul...poate reda mai divers starile traite.
    4.Ma sperie tunetul si fulgerul,dar mi-e frica de razboaie.Nu cred ca as face fata.
    5.Nu cred ca m-ar atrage prea mult trecutul,dar mi-ar placea sa ma plimb prin parcurile si palatele fraztuzesti in rochii fosnitoare .:)Dar daca nu aterizez in palat ci pe strazile murdare,nu cred ca mi-ar placea.:)
    6.Literatura pentru copii,aventura.
    7.Pestel prajit,sau oricum s-ar prepara.;)
    8.Eu nu m-as putea plictisi la o astfel de "intalnire".
    9.Imi plac amandoua,dar mai mult imi place sa stiu desre un lucru/persoana si sa vina totul de la sine.
    10.As adauga momente dedicate doar mie,as renunta la cateva kg.:))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc angi ca ai raspuns,imi face deosebita placere sa te cunosc putin mai bine :)
      eu ador tunetele si fulgerele dar nu si razboaiele...
      am zambit la punctul 10,subscriu! :)

      de mai mult de 10 zile platforma Blogger nu-mi actualizeaza postarile,lucru care ma supara si ceea ce ma supara si mai atre e faptul ca nu am unde reclama acest fapt :(

      pup si eu draga angi!

      Ștergere
  14. I-am promis Mirelei ca fac aceasta leapsa si nu am reusit inca. Stiu ca imi va rapi mult timp si asta ma face sa o tot ocolesc. A mai circulat prin blogosfera de cateva ori, am deja experienta cu ea. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru ocazia de a te cunoaste putintel mai bine! :)
    Si eu pastrez “amintiri materializate” – uneori prea multe! Apoi, incetisor, incep sa renunt la ele – mai ales la cele care imi aminteau ceva frumos si – dintr-un motiv sau altul - incep sa-mi tulbure sufletul (nu prea reusesc sa inteleg cum ceva care-mi amintea de momente frumoase incepe sa ma irite… Sigur, am oarecare teorii, dar…)
    Si imi plac parfumurile grele! Imi place sa le zic “parfumuri puternice” :)

    Si intrebarile de la tine (langa cele adresate de Mirela si Anastasia) imi plac imi permit sa ofer un posibil raspuns (scriu posibil pentru ca e probabil ca peste N ani – sau chiar luni - sa raspund altceva) Si mai am un motiv pentru care aleg sa raspund: oarecum – mai mult sau mai putin – aceste “lepse” ma ajuta sa aflu cate ceva despre mine (nu prea stau sa ma gandesc ce fel de persoana sunt si sa o fac “public”, pentru eventuale “corecturi” venite din partea celor care m-au inteles altfel – si, poate, mai aproape de adevarata “eu”) :)
    Raspunsurile:
    1. Nu imi place sa primesc buchete de flori! O singura floare, da! Moare doar una… Cu toate acestea, ma bucur foarte tare cand le primesc!
    2. Strangerea de mana – imi spune destul de multe despre omul respectiv.
    3. Chitara electrica – pentru ca poate reda o multime de… ritmuri, cand chitaristul e priceput!
    4. Cel mai tare ma sperie sa-mi fie frica!
    5. Evul mediu intunecat – mi-ar placea sa stiu daca as fi putut schimba ceva in mai bine.
    6. Cred ca genul epic.
    7. Mititeii!
    8. M-as stradui sa gasesc farmecul spectacolului – sa inteleg de ce ii place asa tare (realitatea este ca nu as avea rabdare sa urmaresc un spectacol de balet mai mult de 30 minute) :(
    9. Nu imi place sa fac surprize si nici sa mi se faca.
    10. As adauga rabdarea si as renunta la… dorinta de a sti cat mai multe despre cat mai multe.

    Zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. iti multumesc pentru raspunsuri si pentru ceea ce au adaugat ele la ceea ce deja citisem la tine pe blog despre tine :)
    sa stii ca si eu aleg tot micii:))
    cat despre balet pe care eu il ador iti pot istorisi o mica intamplare...
    am fost impreuna cu prietenii nostri sa vedem Anna Karenina la Opera Romana...trebuie sa-ti spun ca au adormit cu totii rand pe rand...asta a fost efectul baletului asupra lor :))

    pup si eu draga Diana,o zi plina de zambete...azi! :)

    RăspundețiȘtergere