vineri, 1 februarie 2013

Reflexii in Oglinda - Suvite caramel

Nu e chiar o reflexie dar mi-ar fi placut sa fie :)
In viziunea mea suvite caramel am eu,suvite caramel are si ea,in rest ea e perfecta, eu... :)

mai multe gasiti la Sorin

55 de comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase şi te prind foarte bine!
    Defineşte "perfect" te rog!

    Fiecare dintre noi este unic şi perfect - în ceea ce este el, aşa cum este el!
    Comparaţiile ne limitează gândirea, creativitatea, expresitatea...

    Iar ea... e fardată, aranjata şi fotoşopată de nici nu mai ştie exact cum arată sau cine este!

    Pandhora..! (asta a fost mustrare :))
    O zi minunată, draga mea. pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu care o luasem drept alint :))
      multumesc anastasia,ce spui tu este absolut corect dar mie rar mi se intampla sa fiu multumita de mine :)
      ma bucur ca ti-au placut suvitele caramel, le aveam acum vreo 4 ani cred...
      intre timp mi-am schimbat si culoarea si frizura,ma plictisesc repede...

      pup si eu draga anastasia,o zi faina iti doresc si eu cu tot dragul! :)

      Ștergere
  2. Ea e un afis, tu esti vie ! Prefer suvitele caramel din primul plan :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...multumesc Dani,adeavarul e ca parul meu imi place mai mult :))

      Ștergere
  3. Dragă Pandhoraa, ele, fotomodelele, sunt perfecte, noi suntem reale, cu defectele care ne fac unice, nu-i așa?! Șuvițele tale sunt vii, atrăgătoare. Asemeni ție, niciodată nu sunt pe deplin mulțumită de mine... Să ai o zi frumoasă, ești minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. macar nu singura :))
      multumesc pentru aprecieri Mirela,da...ele sunt uneori ireal de perfecte :)
      o zi plina de soare iti doresc pentru ca soare este azi in bucuresti! :)

      Ștergere
  4. Bună scumpo!
    Sunt de acord cu Anastasia!
    Ești foarte dulce așa cum ești acum!
    Un sfârșit de săptămână cât mai plăcut îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,acum nu mai am acele suvite,acum am breton si parul castaniu inchis :)
      pup si eu cu tot dragul si iti doresc sa te bucuri de soarele de azi! :)

      Ștergere
  5. Pe gulerasul tau de blanita ca esti dulce ca o "caramea"!
    Te pup si o vineri frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cea dulce ai fost tu acum :))
      pup si eu Minnie,un inceput de w-end perfect iti doresc! :)

      Ștergere
  6. Exista o luminita pe geam... Reflexia de la capatul obiectivului foto. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. de atunci si pana acum cam de 4 ori...acum arat ca in fotografia de la profil :)

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. si?de ce stai pe ganduri?
      eu ma plictisesc sa ma vad de fiecare data aceeasi cand ma privesc in oglinda :)

      Ștergere
  9. :) Ce idee faina sa faci o astfel de fotografie!!
    Hahaha! Femeia de pe "coperta" nu e perfecta, e machiata perfect, fotografia e retusata perfect!! Si ea e foarte tanara! TIneretea ne da perfectiunea! Dar frumusetea ne-o da sufletul - pentru ca tineretea trece! :)
    Zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a placut ideea,fotografia e facut acum vreo 4 ani in Brasov sa stii! :))
      bine ca mi-ai amintit de tinerete care e aproape de timpul trecut :))
      multumesc Diana pentru aprecieri si da,dreptate ai...uite ce minuni face un retus bine facut :))
      pup si eu,zi vesela sa ai! :)

      Ștergere
  10. Am scris, uitand ca nu sunt "logata" - m-am logat si nu stiu daca mesajul a fost expediat sau ba... Sper sa nu dublez comentariul :(

    Scriam ceva de genul:
    Ideea sa te fotografiezi astfel e faina! Iar fata aceea nu-i perfecta, e doar perfect machiata, fotografia perfect retusata si, bineinteles, ea e foarte tanara! Tineretea ii da perfectiunea dar frumusetea ne-o da numai sufletul! Tineretea trece! Iar "perfect" - in gramatica - e un timp al trecutului. Cine vrea sa fie perfect?! :) Zise vulpea care nu ajunge la struguri! :)))
    Zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. comentariul a aparut,ti-am si raspuns intre timp :))
      minunata sa-ti fie si tie ziua zeita! :)
      pup!

      Ștergere
  11. Eu vrea să mă vopsesc roşu-lavă. E o culoare nebună de-a binelea!
    Atunci chiar că o să fie greu să găsesc vreo reflexie...
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai arata grozav,din cate am vazut eu ai tenul foarte alb asa ca...:)
      astept sa ni te arati rosu-lava :)

      Ștergere
  12. Tare faina, geamana cu suvite caramel!
    Te pupacesc!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Inainte de toate, ideea mi se pare tare interesanta! Creativitate si ingeniozitate! :D Si-apoi... cred ca te-ai incadra bine acolo in afis...
    Zi colorata sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Imaginea este foarte reusita!
    O seara cât se poate de placuta!

    Aşa sunt oamenii,au fost nemulţumiţi întotdeauna,au aspirat tot timpul la ceva mai mult .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Sorin de aprecieri si da,este chiar asa cum spui :)
      o seara placuta iti doresc si eu :)

      Ștergere
  15. Ai sufletul tânăr - ești tânără, ai sufletul frumos - ești frumoasă. Șuvițele contează prea puțin ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Zina :)
      cred ca asa trebuie sa fim,sa ne simtim pentru ca timpul sa nu ne atinga macar in prima faza :)
      suvitele da,sunt si ele acolo un alint :)

      Ștergere
  16. Tu esti reala si unica, aia e photoshopata si de-o frumusete comerciala! Bucura-te de ceea ce esti!

    RăspundețiȘtergere
  17. Semanati ca doua picaturi de apa! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu te stiam un haios si un glumet eram gata sa te cred :))
      buna sa-ti fie si tie seara! :)

      Ștergere
  18. tu... esti naturala! si frumoasa! iti sta tare tare bine frizura! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Carmen :)
      frizura e de acum 4 ani :)
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  19. Ea are inel,tu poseta...Vezi,aici e diferenta.In rest parca suviteleei sereflecta in parul tau.:)
    Seara frumoasa!

    Voi aveti suvite faine,eu am concursuri cu copiii.Tot o reflexie este,dar de cunostinte.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de fapt e un rucsacel :)
      multumesc angi!:)
      vin acum sa vad :)

      Ștergere
  20. Reală și perfectă ești și tu !!!
    Zău că da !

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumoasa ,mi-a placut!
    Weekend reusit!

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumoasa fotografie! Un mod ingenios de a "poza" :)
    Nu prea vad suvitele in schimb imi place ca ai un aer vesel.
    O noapte buna, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt acolo doar ca se pierd prin par...
      ma bucur ca ti-a placut ideea :)
      o noapte buna iti doresc si eu Elly!

      Ștergere
  23. Foarte frumos parul tau. Imi place mai mult decat cel al tipei din poster.
    Daca-mi permiti, superba asortarea. Reverul bluzei portocalii, alaturi de gulerul alb si parul castaniu ciocolata pun in evidenta buzele...mmm... Nice! ;)

    P.S.: Mi se pare amuzant faptul ca in foto, apare si afisul cu 'Obiectiv protejat' si atat tu cat si tipa din poster pare ca va uitat catre acel afis. :)) Ce ganduri aveti? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Catalin pentru compliment,ai facut o adevarata analiza a imaginii dovada ca iti place sa privesti :)
      bluza e de fapt un hanorac,mi-a placut ideea asemanarii culorii parului meu cu al ei iar cea cu "obiectivul protejat" si mai mult cand am vazut dupa aceea ce a iesit :))
      acum am alta frizura si alta culoare de par dupa cum vezi in poza de la profil,mi-am indreptat parul si mi-am taiat breton :)

      Ștergere
    2. Am o micuta rectificare de facut. De fapt, mai mult o adaugire, ca sa nu ramana nementionata: nu imi place doar sa privesc... :)) Sau mai bine spus: imi place si sa privesc... ;)

      Ștergere
    3. as spune stiu cu toate ca doar acum am aflat :))

      Ștergere
  24. ea este falsă, tu eşti a natural woman :)

    RăspundețiȘtergere