duminică, 24 februarie 2013

Life in Pictures - "Ciocolata cu Dragoste"

Pentru ca deja e Dragobetele...



mai multe gasiti la Costin

31 de comentarii:

  1. Foarte... îndrăzneaţă şi senzuală reclamă. Te-ai gândit bine pentru această zi.
    O zi de Dragobete cât mai frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună scumpo!
    Să ai o duminică de Dragobete cât mai plăcută!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Măi, măi,măi.. ce avem noi aici!
    O zi cât mai frumoasă de Dragobete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avem niste ciocolata cu dragoste :)
      la fel de frumoasa sa-ti fie si tie ziua de Dragobete,multumesc!

      Ștergere
  4. Pai zic asa: tot ce are tanti, am si eu. Adica camasuta de satin, sandalute cu toc, ciocolata e pe masa....Doar ca nu se deschide usa dubla....:))
    Poop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se deschide se deschide....trebuie doar sa fii pe faza! :)
      te pup si eu!

      Ștergere
  5. :( eu nu am putut vedea videoclipul - foarte multe sunt cenzurate din cauza licentei GEMA.

    Oricum, pentru ca azi e Dragobete, eu iti doresc sa fii fericita toata viata, draga mea draga, sa fii iubita si respectata!
    îmbratisari si pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pacat...e savuros :)
      o Duminica plina de tandrete iti doresc si eu draga mea draga,pup:*

      Ștergere
  6. Nici nu se putea ceva mai potrivit de Dragobete :)
    cum e vorba ceea: singurul lucru care trebuie să scîrţîie înttr-o relaţie este,

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. multumesc Nima,o zi perfecta iti doresc la randul meu !
      te imbratisez >:D<

      Ștergere
  8. Nu mai vorbiti de funie in casa spanzuratului! De cateva zile mananc disperata ciocolata. Nu imi ajung trei tablete pe zi si nici nu inteleg ce am, de unde vine aceasta nevoie presanta... :((

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna alegerea facuta pentru o asa sarbatoare ;))
    Sa ai parte de o zi care sa faca cinste alegerii facute :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Toate cele bune,fericire si iubire in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mmmmm....
    Tare afrodisiaca ciocolata ta! :)))
    Happy Dragobete! :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un motiv in plus sa o iubim :)
      dragoste sa-ti aduca si tie ziua de azi draga Minnie! :)

      Ștergere
  12. Mi-am amintit de filmul Ciocolata cu dragoste cu Juliette Binoche si Johnny Depp. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un film bine facut cu doi fermecatori...
      de prea multe ori dragostea e considerata o vina,un pacat...

      Ștergere
  13. Sunt adepta misterului...dar pentru o zi speciala...o sa fac abstractie ;) :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mda...pentru o clipa am uitat ca e o reclama. :)))

    RăspundețiȘtergere