vineri, 15 februarie 2013

Reflexii in Oglinda - Ce se intampla in spatele tau?

ma multe gasiti la  SoriN

46 de comentarii:

  1. multumesc mult ca m-ai inscris, draga mea draga!
    sunt scurt in camera si am intrat repede pe blog si mail. La ora 12 avem programare la "împachetare cu petale de trandafiri" wow... ce fain suna, asa-i? nu stiu exact ce ma asteapta dar... ceva de vis, cu siguratnta :)
    Fotografia ta de astazi este foarte simpatica :))) exact asa imi inaginez eu ca reactioneaza dublura mea din spatele suprafetei lucioase :)) da si eu ma strâmb la ea, la fel :)))
    te pup. Iti doresc o zi minunata. Mai povestim deseara :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de abia astept sa ne povestesti cum a fosy impachetarea cu petale de trandafir...cred ca a fost divin,de fapt nu cred,cu siguranta a fost asa :)
      ma bucur ca fotografia ti-a placut...cam asa gandesc si eu :))
      pup draga mea draga,o seara minunata iti doresc! :*

      Ștergere
  2. Ce amuzant :-) exact asa procedez si eu cand trec repid prin fatza unei oglinzi ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi, cred ca de aceea nu stau eu foarte des cu spatele la oglinda! O data ma tras de par peroana din spate! :))))
    Te pup. azi sunt un pic bolnava :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca te vei reface cat de curand draga Minnie,ai grija de tine...te imbratisez,sper sa te ajute macar un pic >:D<

      Ștergere
  4. Teehee! Daca as am ochi la spate... Asta o bag in aceeasi categorie cu "daca as putea citi mintile oamenilor". :D
    Zi cu soare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună scumpo!
    Foarte interesantă poza!
    Un weekend de vis îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,un w-end perfct iti doresc la randul meu,pup! :)

      Ștergere
  6. :)) eee :)) lasa ca o prind eu cand se stramba sa vezi ce-i fac! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna pandhora ! Te anunt ca m-am mutat la o noua adresa (http://andreiradutu.blogspot.ro/). Eu te-am adaugat deja in noul blogroll, asa ca daca iti face placere, o sa te rog sa modifici si tu linkul catre noua locatie. La buna recitire :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur Andrei,cum altfel...chiar daca nu comentez de fiecare data imi face placere sa te citesc :)

      Ștergere
  8. Citind comentariul lui Carmen îmi dau seama că așa mă gândeam și eu! Da, cea din spatele meu sigur se amuză de mutrele pe care le fac când mă rimelez, de exemplu! Bună și haioasă alegera ta, dragă Pandhoraa! O seară excelentă, la superlativ să fie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ti-a inveselit ziua ma bucur Mirela :)
      o seara plina de zambete haioase iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  9. Buna Pandora!
    Haioasa reflexia ta!:)
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce haios! Cica e un semn de inteligenta sa te iei singur la misto din cand in cand! :))
    Seara placuta Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am auzit si eu :))
      placuta sa-ti fie si tie seara Melly,multumesc! :)

      Ștergere
  11. :)) Parca nu mi-as dori sa faca gesturi din acestea reflexia mea in oglinda, chiar daca uneori poate ca as merita :)) Ar fi putin cam infricosator ;)
    O seara placuta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e si tu acum...prea iei lucrurile in serios draga Elly! :)
      pup,placuta sa-ti fi si tie seara! :)

      Ștergere
  12. Bună seara, Pandhora!
    - Ar fi bine să înțeleg ce se întâmplă în fața mea!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Dar eu nu i as intelege aceasta iesire! Adica eu o cremuiesc , fardez , rujez si ea asa sa faca oare??? ;) O sa montez o camera in baie....
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  14. E a doua fotografie în care prezinţi dualitatea din noi: rău/bun. Interesantă abordare...
    Weekend plăcut draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi place ideea...
      in fond reprezinta o realitate pe acre o cunosti si tu :)
      un w-end perfect iti doresc la randul meu anastasia :)

      Ștergere
  15. Se pare că întotdeauna avem un alter ego în oglindă care scoate limba şi se strâmbă la noi când cerem părerea oglinzii! Extraordinar mesajul pe care-l sugerează imaginea postată de tine.

    RăspundețiȘtergere
  16. "Alter ego" isi râde de noi?! :)) As zice ca, uneori, are si motive! E tare amuzanta imaginea!
    Un minunat sfarsit de saptamana iti doresc!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...e o imagine foarte versatila :)

      un w-end perfect iti doresc la randul meu,pup!

      Ștergere
  17. Aha! Asta se intampla cand ma intorc cu spatele la oglinda?! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Ha, ha! Cam "strâmbăcioasă" reflexia! Aşa deci, când întoarcem spatele, scoate limba la noi!
    Îţi doresc un weekend cât mai frumos, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. Subconștientul dincolo de controlul nostru?
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. La mine, din oglinda se stramba cineva chiar si cand nu ma intorc cu spatele. Stii cumva ce ii pot face pentru a o linisti? :))

    RăspundețiȘtergere
  21. :))) Tipul are două personalitaţi: una serioasă şi una pusă pe glume ?

    RăspundețiȘtergere