sâmbătă, 2 februarie 2013

"Si cerul si infernul sunt in tine"

Dincolo de pamant si infinit,
Cautam sa aflu cerul unde vine,
Si-un glas solemn atunci s-a auzit;
Si cerul si infernul sunt in tine.



OMAR KHAYYAM

30 de comentarii:

  1. Dar dupa moarte nu poti ajunge decat intr-unul din ele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ca am citit asta aici, ca m-a ajutat sa determin ca nu este etic sa public un articol cu reflexii personale pe blogul meu pt ca era cam pe aceasta tema, si vad ca de ea s-au ocupat poeti recunoscuti, asa ca nu mai e cazul sa mai public eu aiurea pe aceeasi tema, plus in proza si in minim 500 de cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii cum e? In bucurie gasesti intotdeuna si o farama de tristete....
    te pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pacat ca nu se intampla si invers :)
      pup si eu o geanina inteleapta mai tot timpul :)

      Ștergere
  4. Si mie imi plac cugatarile lui Omar Khayyam!
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti melancolica, sau este doar impresia mea ?...
    Un weekend vesel iti doresc, Pandhora draga !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. melancolica nu dar ganditoare da :)))
      pup si eu Nicole,un w-end cu multe foto iti doresc! :)

      Ștergere
  6. Da, sunt de acord cu afirmaţia din titlu.
    Restul e...poezie.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. cat este de adevarat! de fapt am facut un un pleomasm... daca spui OMAR KHAYYAM, spui deja totul! nu mai trebuie nimic adaugat...

    pupici si-un weekend minunat iti doresc draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te pupacesc si eu draga mea draga,un w-end fain iti doresc la randul meu! >:D<

      Ștergere
  8. Da, mare dreptate are acest domn OMAR KHAYYAM !
    Sincer si eu sunt asa un pic pe picior de razboi cu mine însumi!
    Dar tei îti doresc un Happy Weekend!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa nu te dai batuta Minnie,da? :)
      pup si eu si iti doresc un w-end cat mai fain! :)

      Ștergere
  9. Un citat frumos. Suntem creatia lui Dumnezeu, insa suntem fiinte atat de predispuse pacatului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu nu ne-a facut perfecti doar perfectibili...

      bine ai venit pe la mine,te mai astept! :)

      Ștergere
  10. Singura replică de care sunt în stare e tot din creația sa:
    ”O-nchipuire-i lumea din naluciri de fum.
    Un loc vrea fiecare pe scena sa ocupe.
    Tu afla adevarul din adâncimi de cupa
    Ca totul penduleaza între miraj si scrum” (Fatalitate de Omar Khayyam).
    Weekend de poveste îți doresc, dragă Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm...chiar da..."totul penduleaza intre miraj si scum"...magnific vers!!
      un w-end perfect iti doresc si eu Mirela! :)

      Ștergere
  11. Bună scumpo!
    Frumos citatul!
    Îți doresc un weekend excelent!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,un w-end placut si tie iti doresc cu tot dragul! :)

      Ștergere
  12. Natura duala a omului exprimata atat de plastic :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ne zbatem intre doua limite: nastere si moarte - dincolo de viata altceva nu e! Ne zbuciumam intre cer si infern - pentru ca acestea sunt in mintea noastra... Si, uneori, uitam sa traim clipa :) sperand la un "maine" care s-ar putea sa nu existe si pentru noi!
    Mii de zile minunate iti doresc!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acel maine care intotdeauna ni se pare a fi de vis si cateodata se dovedeste a fi de cosmar...
      o noapte cu vise care se implinesc iti doresc Diana cu tot dragul! :)

      Ștergere