miercuri, 6 februarie 2013

Miercurea fara cuvinte - Vulcanii Noroiosi



Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitat

81 de comentarii:

  1. neee... tu ai fost pe Luna!
    wow, ce imagini faine! toate, dar parca cea mai bizara e cea în care se vede soarele prin ceata! Super seria fotografiilor tale!
    happy ww! Noapte buna draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu care ziceam ca nu sunt reusite...multumesc mult Carmen pentru aprecieri,ma bucura mult mai ales pentru ca nu am reusit sa ne apropiem prea tare din cauza noriului...oricum ne vom intoarce la vara :)
      pup si eu draga mea draga,somn usor!

      Ștergere
  2. Tocmai s-a terminat un film SF la televizor ... si am deschis pagina ta si peisajul e identic :) Minunate instantaneele ! Noapte buna, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat? :))
      ce ti-e si cu SF=urile astea din real life :))
      o noapte buna iti doresc si eu Dani,pup!

      Ștergere
  3. Alt loc pe care nu l-am vazut si care se afla pe lista mea. Foarte fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vom reveni la vara ca sa-i putem vedea de aproape...
      peisajul in zona este deosebit chiar si in anotimpul asta cenusiu...

      Ștergere
  4. Foarte interesanti acesti vulcani, nu am fost nici o data sa-i vad! Trebuie sa caut prin apropriere! :))
    Noapte buna Pandoara! te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasa lasa,mai bine cand ajungi prin tara dai o fuga pana la Buzau :)
      o noapte buna iti doresc si eu Minnie si happy ww! :)

      Ștergere
  5. Faine poze! Deşi sunt destul de aproape de zona mea natală, n-am reuşit niciodată să ajung acolo, dar tot mai sper că voi vizita şi acest loc din ţara noastră.
    O noapte frumoasă, dragă Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma indoiesc ca vei ajunge...o noapte buna iti doresc si eu Alex,somn usor!:)

      Ștergere
  6. Se pare că am făcut un „pas greșit”și comentariul meu s-a dus...
    Am zis acolo cam așa: foarte interesant ! N-am văzut niciodată „pe viu” un vulcan noroios :)
    PS:dacă vor fi totuși două comentarii te rog Pandhora șterge unu ! Mulțumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost doar unul E.,nu-ti face griji :)
      si pentru mine a fost prima data :)

      Ștergere
  7. Spectaculos peisaj! Soarele pare "gaura in cer" :)
    Reusite fotografii!
    Nici eu n-am vazut "de aproape" conuri de vulcani noroiosi! Sigur, nici conul Etnei nu l-am vazut de aproape! :)) dar nu prea am scuze ca nu am vazut noroiosii romanesti!
    Happy WW, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a placut mult peisajul putin obisnuit :)
      o vesela zi de miercuri iti doresc si eu Diana! :)

      Ștergere
  8. Trebuie sa ajung si eu acolo!
    Da pana atunci ma bucur ca ai ajuns tu..
    ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia astept sa vad ce ne vei arata tu cand vei ajunge acolo :)

      Ștergere
  9. i,am vazut u eu....f interesanti

    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. interesant loc! desi radacinile-mi sunt in judetul cu pricina, n-am ajuns niciodata la vulcanii noroiosi...

    RăspundețiȘtergere
  11. Spectaculoase fotografii ! Parcă ar fi un peisaj de pe altă planetă !
    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am simtit si eu si cam asa era si atmosfera,liniste,nimic nu misca,nici macar un caine de pripas nu era acolo...
      happy ww,Zina!

      Ștergere
  12. Am fost acolo. Superbe imagini, in special a doua...

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt mai multe puncte cu vulcani, aflate la distante de kilometri intre ele, insa pana ajungi acolo cel mai bun mijloc de transport este o caruta, daca nu vrei sa ramai fara suspensii la masina.
    Despre fotografii nu ma pronunt, ca nu ma pricep, si nu are rost sa supar lumea in mod obiectiv ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa revenim la vara si o sa prospectam zona mai "in adancime"...
      apreciez ca nu ai spus nimic despre fotografii,altfel cu greu m-as mai fi apropiat de aparatul de fotografiat :))
      glumeam,desigur...pe mine nu are cum sa ma supere ce spune un "ochi" atat de adevarat ca al tau :)

      Ștergere
  14. N-am fost niciodată acolo, e un peisaj selenar de-a dreptul. Trebuie să recunosc că e un loc foarte interesant, nu seamănă cu nimic din ce-am văzut și asta-i dă unicitate. Te pup, o zi minunată și happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,locul e deosebit...nu stiu cum arata vara,o s avad dar acum,in atmosfera asta cenusie de iarna a aratat intr-un mare fel...am avut noroc ca w-end-ul trecut cand a fost acolo nu a plouat si nici nu a nins...
      pup si eu Mirela,o zi de miercuri perfecta iti doresc! :)

      Ștergere
  15. Bună scumpo!
    Interesant loc,nu l-am văzut din păcate!
    O zi superbă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena de urari,o zi faina iti doresc la randul meu,pup!

      Ștergere
  16. Ce imagini frumoase surprinse la Vulcanii noroioşi.
    Să ai o zi frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Liviu! :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua,multumesc!

      Ștergere
  17. Intr-o zi ma vad si eu ajunsa acolo... Intr-o zi, pana atunci mai privesc cand se iveste ocazia astfel de poze! :) Zi placuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc,placuta sa-ti fie si tie ziua si la fel de placuta privelistea cand vei ajunge acolo! :)

      Ștergere
  18. Sunt şi noroioşi, şi zăpădăioşi :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa-mi fie rusine ca nu i-am vazut niciodata!
    Dar e timp, nu se muta de acolo. Frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu-i vazusem pana acum asa ca...:)
      multumesc de apreciere! :)

      Ștergere
  20. Un remarcabil fenomen natural !
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Odata ajuns in zona vulcanilor noroiosi, esti surprins de o senzatie neobisnuita. Ai impresia ca esti un pamantean aflat pe o alta planeta.
    Felicitari pt imagini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o planeta pustie...da...
      multumesc pentru aprecieri Iulisa!:)

      Ștergere
  22. waw...peisajul pare de pe alta planeta... nu m-am gandit sa ajung acolo iarna... :)
    happy WW, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca mai ai timp :)
      mi-ar placea sa vad niste fotografii facute de un profesionist! :)
      pup draga Nicole,happy ww!

      Ștergere
  23. din pacate nu am ajuns inca dar planuiesc

    RăspundețiȘtergere
  24. -Bleoc, bleoc!
    -Cine e?
    -Bleoc, bleoc, ați comandat un vulcan noroios?!

    RăspundețiȘtergere
  25. Imi plac pozele.Sunt naturale.Nu prea stiam eu de ce unele erau ca de poveste si dupa documentare,am constata ca sunt prelucrate.De aceea e de apreciat naturalul.

    RăspundețiȘtergere
  26. Superb. Până să descopăr Enisala, Vulcanii Noroioși erau locul meu preferat din România.
    Aplaud decizia de a nu prelucra fotografiile. Atmosfera este natural atât de misterioasă și de ireală încât prin prelucare și-ar fi pierdut din farmec.
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru aprecieri :)
      nu ma pricep sa fac fotografii,inregistrez imagini si cam atat dar aceste imagini imi fac placere si cand aceasta placere e impartita si cu altii ma bucur si mai mult :)

      Ștergere
  27. Vulcanii ca vulcanii,noroiul ca noroiul,dar soarele acela "rotund si palid" pare decupat din poezie.
    Faina ipostaza si-a tras!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  28. Foarte frumos loc! Decor natural pentru multe filme romanesti. :)

    RăspundețiȘtergere
  29. minunat loc!
    ne-am facut un obicei ca in fiecare vara sa-i ducem pe cei mici acolo
    deja cunosc totul de jur imprejur :)
    avem o tara frumoasa si e bine sa o apreciem....asa naturala cum este pe alocuri ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucura sa aud ca micutii voinici sunt asa plimbareti :))
      da,e frumoasa tara,frumoase locurile...eu personal mai am inca multe de vazut...

      Ștergere
  30. Merg destul de des la Buzau.. dar n-am ajuns la vulcani.. poate anul acesta reusesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa ne arati ce ai gasit acolo :)
      vara asta o sa mergem si noi din nou...

      Ștergere
  31. Am văzut şi am fost impresionată de acest fenomen unic în Europa. Nepoţica cea mică trebuia să fie tot timpul ţinută de mână fiindcă vroia să prindă "bulbucii" . Oricum, până nu s-a murdărit din cap până-n picvioare de "lava" noroiasă, nu s-a lăsat!

    RăspundețiȘtergere
  32. N-am ajuns sa-i vad...insa intotdeauna locul acesta mi s-a parut foarte SF :)
    Stii ca nu vazusem titlul...abia dupa primele comm-uri am realizat... ?
    Ba sunt frumoase fotografiile! Exprima foarte bine stranietatea locurilor.
    Happy WW, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact...atmosfera e chiar de pe alta planeta,cel putin acum in perioada in care am fost noi...nu stiu cum arata in alt anotimp dar vom afla :)

      Ștergere
  33. La Buzau, nu? In vara asta mi'am propus sa ajung si eu pe acolo : )Foarte reusite imaginile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, langa Buzau...
      sa ni le arati pe ale tale cand vei ajunge :)

      Ștergere
  34. Faina locatia! Îmi place mult soarele surprins de tine acolo!
    Numai bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  35. Felicitari pentru poze, sunt superbe! De unde sunt mai exact acesti vulcani noroiosi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru apreciere,peisajul e singurul "vinovat":)
      sunt pe langa Buzau...

      Ștergere