sâmbătă, 23 februarie 2013

Igor Krutoy

L-am descoperit de curand, l-am ascultat si continui sa-l ascult...
Nu stiu prea multe despre el, am aflat doar ca este un muzician de origine ucrainiana si am observat ca este definitiv fermecator...
Am ales pentru voi acest videoclip pentru ca, mie cel putin, imi arata ca exista intotdeauna speranta si motive pentru un zambet...


22 de comentarii:

  1. Absolut superba linia melodica iar clipul de poveste...:)
    Poop si zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place foarte mult videoclipul, il stiam mai demult, dar imi face deosebita placere sa-l vad ori de cate ori... E atata poezie in el! e atata simplitate si atâta frumusete! Melodia pare ca descrie exact derularea armonioasa al unei zi în care nu ai altceva de facut decat sa observi "maruntisuri" si sa-ti umplii sufletul de fericire! sa-ti simti inima crescând pâna când trebuie sa strigi: What a wonderful world!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este exact cum spui Carmen :)
      este si clipul meu preferat...uneori suntem privitori,observatori si asta ne ajuta sa mergem mai departe...
      un zambet de w-end pentru draga mea draga! :)

      Ștergere
  3. Mi-a facut o deosebita placere sa il revad! Superb!
    Seara placuta Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un videoclip de revăzut oricând, e minunat, ai ales excelent. Și muzica are ceva de plăcută nostalgie, dar și speranță. Happy happy weekend și numai bucurii, că le meriți! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela,faptul ca l-ai apreciat ma bucura :)
      un w-end perfect iti doresc la randul meu in continuare! :)

      Ștergere
  5. Bună scumpo!
    Superb clipul, mi-a plăcut mult!
    Ca de fiecare dată ne surprinzi cu postări frumoase!
    Un weekend de vis îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mult drag Elena :)
      pup si eu,seara faina iti doresc la randul meu cu tot dragul! :)

      Ștergere
  6. ...este un muzician sensibil..
    http://dmd-musical.blogspot.ro/search/label/IGOR%20KRUTOY

    RăspundețiȘtergere
  7. Fain clip! Acum am aflat si eu despre acest talentat muzician...

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca melodia nu ma impresionat foarte tare, desi nu pot spune ca nu e frumoasa, în schimb cel care a realizat clipul ma dat gata! :))) Mi-a placut foarte mult!
    Se spune de ucrainience ca sunt femei frumoase, numai vecina mea (ucrainianca de origine) nu este! Asta ca sa confirme regula nu? :))
    Seara faina Pandora! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. despre clip se poate spune ca are "poveste",da :)
      mie imi place mult si melodia,are acel ritm care curge precum intamplarile vietii,ale mele,ale tale,ale celor care trec pe langa noi...
      sa stii ca pot adauga si eu o exceptie langa a ta...
      ai mei care locuiesc langa Toronto aveau la fel ca si tine o vecina ucrainianca care era oricum doar frumoasa nu,plus ca vodka era prietena ei,in schimb picta frumos (era pictorita) si avea un sot canadian cu adevarat frumos,asa cum sunt canadienii,inalti si bine construiti :)
      frumoasa sa-ti fie si tie seara draga Minnie,pup! :)

      Ștergere
  9. E frumos clipul...muzica suna bine...insa e prea nostalgica pentru mine... N-am rezistat tot clipul. Stiu ca ma intelegi.
    O noapte buna, Pandhora draga! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fii serioasa Elly,ce sens ar avea sa citesti sau sa asculti ceva pana la capat daca nu simti nevoia sa o faci? :)
      o noapte buna iti doresc si eu draga Elly! :)

      Ștergere
  10. Minunata melodie, absolut minunata! Nu stiu de ce, dar inceputul (ca si sfarsitul) imi pare foarte cunoscut, ca si cum ar fi parte dintr-o alta melodie, auzita candva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am senzatia ca am mai auzit-o dar nu sunt sigura...
      imi place in mod deosebit,ma bucur ca si tie :)

      Ștergere