luni, 25 februarie 2013

Pink Mondays - Pink Dolls



32 de comentarii:

  1. Mi-ai amintit de vremurile când Enya mea avea toată colecția. O mai are și acum, parțial, dar la bunica ei de la Târgu Mureș. Faine amintiri! Te pup, o zi cât mai roz și o săptămână și mai pink! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos!!
      Enya a avut motive de frumoasa inspiratie inca de foarte mica :)
      o zi cat mai pink iti doresc Mirela la randul meu! :)

      Ștergere
  2. Bună scumpo!
    Superbe păpușele!
    O săptămână cât mai frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. "I'm a Barbie girl in the Barbie world
    Life in plastic, it's fantastic
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation"
    Come on, Barbie, let's go party!!!!
    Ha Ha Ha Ha.......
    Te pup o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu Minnie,frumoasa sa-ti fie si tie saptamana! :)

      Ștergere
    2. Nu te mai necajii cu blogul, nici eu nu am putut sa mai pun fotografii vre-o 3 saptamani, apoi ai uitat cand ai vrut sa te intrii la mine si zicea ca e închis blogul?
      Toate sunt trecatoare, o sa-si revina, poate au probleme cu capacitatea! Cine stie!
      Seara faina!

      Ștergere
    3. e frustrant dar apreciez ca voi ma vizitati chiar daca postarile mele nu se actualizeaza...altfel as avea impresia ca postez doar pentru mine si asta ar fi foarte trist...
      sa interactionez in mod diferit cu oamenii a fost unul din motivele pentru care mi-am facut blogul si daca lucrul asta nu se intampla el nu si-ar mai avea sensul...
      pup draga mea,multumesc de sustinere,te imbratisez >:D<

      Ștergere
  4. Ooooo ce amintiri am si eu cu papusile Barbie si casa lor si toaletele... Atunci mi-a spus Ralucuta ca doreste sa devina - cand va fi mare, "croitoare de moda" ( dorea creatoare) :-D
    Printesele mele pink au crescut... dar Adela a avut pana cand s-a mutat in caminul studentesc camera toata decorata alb-roz. TOTUL era doar alb si roz! :-D Cum mai trec anii!
    Te pup draga mea draga. Sa ai o saptamana super pink! ♡♥♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dragele tale dragi...cred ca impreuna va jucati si imaginati "croitoria de moda" :))
      pup draga mea draga,ma bucur cand iti amintesti de micutele tale mari acum :)
      te pupacesc!

      Ștergere
  5. O saptamana pink !
    Mi-ai dat o idee ...:)) Cateva tesaturi, margele , fuioare de matase...si gata o papusa !

    RăspundețiȘtergere
  6. imi aduci aminte de zilele in care cautampapusi sirena pentru fiimea si cind ne uitam la filmele cu barbie.....nostalgie roz

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasa e! :) Le inteleg pe pustoaicele care vor neaparat o astfel de papusa si o garderoba completa pentru ea!
    La vremea cand ma jucam cu papusile erau unele asemanatoare, dar nu aveau si garderoba si trebuia sa le facem noi haine... Si asa am invata sa-mi cos singura multe haine :)
    Saptamana minunata si plina de veselie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. culmea e ca mie nu mi-au placut niciodata papusile...asta nu inseamna ca mi-au placut masinutele,imi placea sa inventez eu tot felul de jucarii...
      imi amintesc ca pana sa merg la scoala,toate papusile pe care le primeam aveau aceeasi soarta,le loveam cu capul de parchet pana le picau ochii...de ce faceam asta,habar nu am :)

      Ștergere
  8. Pisoiul care urmareste cursorul mouse-ului l-ai pus de curand sau abia acum reusesc si eu sa il vad? Imi amintesc ca ai scris ca ai un motan negru pe blog si eu nu-l vedeam :( Dar acum il vad! Si o sa ma mai joc putin cu el!
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. il am cam de doi ani dar ma bucur tare ca v-ati imprietenit...mi-a soptit ca ii place sa se joace cu tine :)
      pup si eu Diana :)

      Ștergere
  9. Păpuşa asta e prea anorexică, dar recunosc că şi la vârsta asta mi-ar place o Barbie cu căsuţă aranjată.

    RăspundețiȘtergere
  10. Suparat -o nu ti bate capul cu blogul!! Ce crezi tu ca scapi asa usor de mine?:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce roz vede viata papusa aceasta :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Eei...de-as fi avut asemenea papusa cand eram mica...m-as fi simtit ca o printesa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca ai fost oricum o printesa :)

      Ștergere
    2. Eu cred ca femeile sunt printese toata viata lor. Si mama la 62 de ani e printesa...in ochii tatalui meu, si regina in ochii mei. ;)

      Ștergere
    3. in acest caz nu pot decat sa ma bucur pentru femeile pe care tu stii sa le privesti astfel! :)

      Ștergere
    4. Inseamna ca te bucuri pentru toate... :)
      Nu pot vedea doar aparentele in oameni...cu atat mai mult, in femei... ;)

      Ștergere
  13. eu sunt o pozitiva de felul meu si bucuria mea e sincera :)
    cat despre aparente...nu despre ele se spune ca inseala? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamne, iti multumesc ca mi-ai dat baiat! Chiar atat de roz sunt papusile de astazi? :))

    RăspundețiȘtergere