luni, 4 februarie 2013

Pink Mondays - Pink Hair



Ce ziceti de o schimbare de look?V-as sugera unul pink...
Iata cele trei propuneri...
Care va face cu ochiul? :)



mai multe gasiti la KARMAPOLICE

41 de comentarii:

  1. sa stii ca mie imi plac! tanjesc si eu dupa o chimbare de look, da am pe cineva care imi sufla in ceafa : mie imi place de tine asa! si eu ce sa fac? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ultima coafura o gasesc cea mai draguta!
    Personal, nu mi -as vopsi parul pink, dar daca as mai avea o data 20 de ani, cu siguranta! :-D
    O SAPTAMANA PINK iti doresc draga mea draga ♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o singura data mi-am facut niste suvite ciclam dar atunci aveam parul lung :)
      te pupacesc si eu draga mea draga,o saptamana pink iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  3. Frumos!
    O saptamana cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da?iti place? :)
      o saptamana faina iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  4. Mai de graba blue decat pink!
    Never ever culoarea asta, mai ales aici în Olanda!
    Astazi sunt chiar blue..... ploua de 3 zile constant!
    Ti sa ai o saptamana fantastica!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. blue hair...o alternativa chiar neobisnuita :))
      o zi blue iti doresc atunci draga Minnie,pup! :)

      Ștergere
    2. Nu sunt "nebuna" sa stii si culoarea roz chiar îmi place dar aici o poarta doar homo's si este reprezentativa ptr ei fiind organizate si "pink mondays" ptr ei...
      De aceea am atat de multe fotografii cu "ladies" :)))

      Ștergere
    3. am inteles acum,vrei sa te delimitezi de acest tip de miscare...
      eu una nu am nimic impotriva celor care au o alta orientare sexuala atata timp cat exista decenta in manifestarile lor,decenta fiind o chestie de bun simt indiferent de orientarea sexuala...

      am avzut la tine niste aparitii pink "tulburatoare" rau de tot:)))

      Ștergere
    4. daca vrei sa vezi mai multe intra te rog înca o data la mine, am pus un link în postare... :))

      Ștergere
  5. :))))))))))
    da şi pinkul e fain, dar tot "roşu lavă" o să mă vopsesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) Imi place un roz, dar nu pe chip !

    data nasterii-i de vina ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-ar placea niste suvite roz, ca sa fiu sincera!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am avut odată șuvițe rozalii, dar au ieșit întâmplător așa, o coafeză (hair stylistă?!) mi le-a obținut din ceva amestec. Îmi stătea bine, dar nu mă puteam obișnui cu ele. Așa că le-am acoperit. Ultima coafură îmi place foarte mult, dar aș prefera un roz ceva mai cald. Te pup, o zi cât mai pink și o săptămână roz de-a binelea, dragă Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se poarta mult "cositele spic" :)
      pup si eu Mirela,pink sa-ti fie saptamana! :)

      Ștergere
  9. Bună scumpo!
    Sunt drăguțe!
    O săptămână frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata simpatic dar sincer nu mi-as vopsi parul roz :)). Poate daca as avea 18 ani :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. se pare ca ultima imagine a castigat cei mai multi fani :)

      bine ai venit pe la mine,te mai astept! :)

      Ștergere
  12. Mie nici una nu-mi face cu ochiul, sorry.

    RăspundețiȘtergere
  13. As vrea sa am curajul macar sa-mi fac, cateva suvite roz dar nu, abia de cativa ani ma incumet sa imi fac suvite gri. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place ultima imagine,dar nu am ochi albastri.:)
    Mi-am facut odata suvite blonde si de cate ori ma priveam in oglinda nu ma recunosteam.:)N-am reusit sa ma obisnuiesc cu alta culoare.Schimb nuantele satenului.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place mult ideea de cosite si nici ochii mei nu sunt albastri :))

      Ștergere
  15. ...lor le sta bine, dar la mine-pas...nu am curaj :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci sa cautam ceva si pentru tine...un negru indigo de exemplu? :)

      Ștergere
  16. Ultima e simpatica foc! :) Crad ca i-ar sta bine cu orice nuanta de par! ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Cred ca m-ar aranja a treia propunere :)
    E cea care imi place :)

    RăspundețiȘtergere