joi, 14 februarie 2013

The Doors - Riders on the Storm


14 comentarii:

  1. ascult în casti :) Helmut doarme deja
    Iti multumesc pentru minunata piesa care ma face acum sa plutesc în lumea viselor. Multumesc.
    Noapte buna, draga mea draga :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh...faina piesa!
    O placere sa o reascult...;)
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac mult si de cate ori ascult melodia asta, må imaginez undeva pe dealurile alea golase din Scotzia, unde " fluierå" vantul tare melodiøs

    RăspundețiȘtergere
  4. Aiaiaiaiaiiiii!
    Te pup!
    Printre preferați! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa, o stiu :)
    Am o mica slabiciune pentru The Doors :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Un mare Like !!! Weekend frumos, Pandhora !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Dani :)
      un w-end frumos iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  7. Melodia asta este una dintre preferatele lui Ionut. Si mie imi place, dar nu obisnuiesc sa o ascult. Noroc cu tine si cu Ionut. :))

    RăspundețiȘtergere