luni, 11 februarie 2013

Pink Mondays - Gulerase din margele



mai multe gasiti la karmapolice

Sunt o frumusete,de abia astept sa-mi cumpar si eu,as zice sa le incercati si voi :)

29 de comentarii:

  1. Eu nu am vazut asa ceva pe aici pe la mine!
    In Tenerife în schimb era plin si nici macar scumpe nu erau, dar am zis atunci ca nu-mi trebuiesc ca nu am ce face cu ele, sunt demodate. Asta e......
    O zi de luni cat mai frumoasa si o saptamana plina de relizari! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt foarte in trend si de abia astept sa-mi cumpar si eu :)
      pup si eu Minnie,frumoasa sa-ti fie si tie ziua!

      Ștergere
    2. M-ai facut curioasa si am cautat aici pe net daca pot cumpara asa ceva si am gasit doar un magazin unde preturile variaza între 15 si 30 de euro. Spui ca sunt în trend, aici nu prea! Stau si ma întreb cu ce l-asi putea asorta? Idei ceva?

      Ștergere
    3. sigur :)
      poti purta gulerasul direct pe piele daca ai un decolteu larg rotund sau in "v",il poti purta si peste un tricou daca vrei sa sa fii intr-o tinuta sport dar tricoul trebuie sa fie rotund si la baza gatului sau peste o rochita fara decolteu sau cu decolteu.il poti purta peste o camasa...
      e foarte versatil,o sa-ti placa :)

      Ștergere
  2. Nu stiu ce-as face cu ele desi tare-s frumusele mai ales ca-s din margele. :) Gata, am facut si versuri cu rima :)
    Spun asta pentru ca nu prea port gulerase...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca nici eu dar la cat de faine sunt,vreau sa port :)

      Ștergere
  3. Sunt tare dragalase! Nu sunt genul meu insa mi -ar placea sa te pozez cu-n guleras!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...ce draguuuut :)
      mie mi-ar placea grozav de mult sa fiu pozata de tine si cu guleras :)
      pup geamana mea! :)

      Ștergere
  4. Nu ma vad purtand gulerase din margele, dar stii cum este... Timpul schimba multe... :)) Cel auriu ar fi dragut, daca nu ar fi ... auriu. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ultimul răcnet în modă, mie-mi spui?! Frumoase, trendy, deja ”avem” colecție: și din mărgele, dar și cu ținte, și cu capse, și cu țepi, și pe roz dar și pe negru, și din piele, dar și din mătase...să mai spun?! Știu că mă crezi, așa că mă opresc.
    Te pup, zi frumoasă și săptămână pink îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te cred,cum nu dar mi-ar placea sa le vad mai ales pe cele din matase..cred ca sunt delios de frumoase :)
      pup si eu Mirela,frumoasa si usoara sa-ti fie saptamana! :)

      Ștergere
  6. Sunt superbe, si mie imi plac. Carei femei nu-i plac bijuteriile?

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar arata foarte bine, de bun gust si de efect, dar pe mine ma incomodeaza rau! :)) Abia suport gulerele de la camasi, iar helanci clar nici nu intra in discutie.
    Zi frumoasa sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu suport helancile dar gulerasul asta sper ca nu-mi va face probleme :)

      Ștergere
  8. Frumoase si foarte la modå, de prin vara trecutå. La petrecerile de Cråciun, care mai de care si-au etalat " gulerasele", precum si ale tale, in dif. culori si materiale. Eu am cumpårat unul fåcut dintr-un macrame subtzire precum firul de pår, numai asa am fost ... altfel :-D si am fåcut-o fericitå pe båtranica de la care am cumpårat, plåtind o sumå rezonabilå , dar care merita

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt excelente! As purta cu placere! Mai ales ca n-am vazut asa ceva in zona! :) "Coliere" interesante!
    Excelenta idee!
    Zi frumoasa sa ai!

    P.S. N-am idee ce se intampla dar blogroll-ul meu nu mai prezinta ultimele postari... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca iti vei achizitiona unul :)

      nu stiu ce se intampala,postarile mele nu sunt reactualizate pe mai multe bloguri si nu inteleg de ce:(

      Ștergere
  10. foarte frumoase si da mi-ar place la o rochie complet decoltata

    RăspundețiȘtergere
  11. Fetele mele poarta... eu am devenit comoda :-D
    Draga mea draga, abia astept sa ne arati pe care l-ai primit... Joi e Valentin's day ♡

    O zi minunata iti doresc! ☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaa...nu...de Valentin's day in nici un caz,imi place ideea acestei sarbatori doar ca nu e sarbatoarea noastra...dar urmeaza 1 Martie,8 Martie dar pana atunci cred ca o sa plec eu in prospectarea pietii :))

      te pupacesc si eu draga mea draga :*

      Ștergere
  12. Foarte interesante! Superb! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Întradevăr sunt foarte drăguţe şi în trend. O singură reţinere am că, fiind la baza gâtului, pot face gâtul să pară mai gros şi mai scurt. Mi-ar place un pic alungite.

    RăspundețiȘtergere