miercuri, 13 februarie 2013

Miercurea fara cuvinte - Nu doar pentru Valentine's Day




Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitat

76 de comentarii:

  1. Da ce avem noi aicea?:))
    Excelent! Nu ma pot decide in concluzie le incerc pe toate.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de aia le-am si pus pe toate...fiind cateva din preferatele mele greu mi-a fost sa aleg :))

      Ștergere
  2. Cheers!!!
    Pentru o seara romantica, oricand si oriunde dar mereu cu persoana draga! :))
    Happy WW draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar asa draga Minnie,chiar asa! :)
      pup si eu draga Minnie,Happy ww!

      Ștergere
  3. Noroc! sanatate, iubire si respect reciproc... Secretul fericirii!
    Pupici. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un secret al lui Polichinelle :)
      pup si eu draga mea draga si happy ww! :)

      Ștergere
  4. Arată atât de bine! Sunt sigur că sunt delicioase, altfel nu ni le aduceai aici. Faine idei, pentru zile speciale!
    O noapte frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca iti vor fi de folos draga Alex! :)
      frumoasa sa-ti fie si tie noaptea,multumesc! :)

      Ștergere
  5. ai dreptate, dar daca ai cu cine ... :))..eu o sa ciocnesc cu tine! ...noroc, pandhora draga !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa-mi faca placere sa ciocnim impreuna un pahar draga Nicole! :)

      Ștergere
  6. delicioase imaginile tale, si eu imi doresc un astfel de moment :)

    ps daca comentariul e in duplicat, rog sa-l stergi tu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ti-l doresc sla randul meu! :)

      a fost ok,nu am avut ce sterge!

      Ștergere
  7. Eu servesc un pahar de vin§
    Cocktailurile arata teribil de bine, dar le las pentru la vara. La cat de frig e pe aici...cred ca si vinul merge mai repede fiert :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar daca nu apare aici sa stii ca sunt fan vin fiert di dulce si cu scortisoara si cu coaja de portocala :))

      Ștergere
  8. Ehhh! La tine pe blog e veselie de clinchet de pahare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Clar c nu doar de V.Day !
    Căte unu-două merg zilnic :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu la ora asta prefer un ceai fierbinte să mă treacă năduşelile.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce imi plac frunzele de menta din prima imagine... Super! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. :) sunt "mentolist" asa ca aleg paharul sus-dreapta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună scumpo!
    Acum îmi beau cafeaua!
    Cocktailurile arată super!
    Să ai parte de o zi minunată și plină de bucurii!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Trebuie gustat din fiecare, ca să facem un cocktail al fericirii depline! Mulțumim, sănătate și bucurii și mai ales, iubire, iubire, iubire!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sigur au si un gust pe masura. Salivez :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ia sa vad cu ce incep ! Hmmm..dupa culori ! >:D<
    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  17. Să ciocnim şi să ne veselim!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ultima-i superba, Dar nici celelalte nu m-as da inapoi sa le degust ;))

    RăspundețiȘtergere
  19. As gusta din fiecare, dar poate nu chiar in aceeasi zi ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la cat de priceputi sunteti tu si Vlad la coktailuri pe astea le bateti de departe! :)

      Ștergere
  20. Intotdeauna am fost fascinata de umbrelutele din cocktailuri! Sunt dragute si colorate frumos si parca bautura n-are farmec fara ele! :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce senzaţie răcoroasă mi-au dat băuturile astea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu racoarea de afara nu stiu daca e o idee chiar buna dar la un moment dat chiar te incalzesc :))

      Ștergere
  22. Incepem cu mojito si terminam cu sampanie :) Eu vin cu lichior de mandarine. Merge un degetar la vinul tau dulce :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. indeea este foarte buna cat despre lichior deja l-am gustat cand am trecut pe la tine,excelent! :)

      Ștergere
    2. ador mojito si imi plac toate bauturile cele frumos colorate de la tine

      Ștergere
    3. in acest caz savureaza-le cu placere! :)

      Ștergere
  23. Ce bine arata! Ideal pentru vizionarea meciului Steaua-Ajax de maine! :)))

    RăspundețiȘtergere
  24. Toate arata prea bine sa ma pot decide...asa ca o sa iau un pahar din fiecare:d sper sa nu mi se urce la cap ca le combin :))
    Sus paharul si o seara frumoasa in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum nu stiu ce sa zic dar imi spui tu cum a fost dupa... :))

      Ștergere
  25. Cat de apetisante sunt!
    Seara placuta draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  26. Foarte bine! Pentru ca eu vreau sa beau asemenea bunatati si in alte zile ;) :)
    Happy WW, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce de bunatati ...Tu te-ai placut de Valntin feja , eu am itat de el :)) Bine ca mi-ai adus aminte .... probabil as fi incuracat-o :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Am venit sa ciocnesc si eu cu voi
    La multi ani!

    P.S am vazut ca v-ati pus pe ciocnit, rost de sarbatoare
    A mai ramas ceva? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stocul este mereu reimprospatat asa ca..la multi ani si bine ai venit! :)

      Ștergere
  29. Mie-mi trebuie aia cu menta!Pare tare de tot!
    Mai ai in stoc?:))

    RăspundețiȘtergere
  30. E pregatita sampania? Pentru ca imediat e maine! :)
    Noapte frumoasa si o zi super sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu sunt fan Valentine's Day asa ca...:)
      dar cu toate astea prietenul meu ma scoate maine seara in oras,cred ca e aproape cu totul intamplator :))

      frumoasa sa-ti fie si tie noaptea Diana,multumesc! :)

      Ștergere
  31. Primul cocktail ma inspira la a imi amana intrarea in lumea viselor. Trebuie sa gust si eu putin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca acesta este castugatorul serii...este si preferatul meu!
      niciodata nu spun "nu" unui Mojito :)

      Ștergere
  32. Ce explozie feminină de răspunsuri....!? :)
    Fireesc..
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ai ceva impotriva firescului...dincolo de inutila ironie? :D

      Ștergere
  33. ironie?:))
    Ei...
    sarcasm!? :)
    E ca şi cum m-ai întreba:(presupus căsătorit fiind):
    Nu-ţi ajunge J o amantă?
    :)))
    :p

    RăspundețiȘtergere
  34. în tinereţe câte(era să zic likeuri)
    câte comentarii am avut?
    :)

    RăspundețiȘtergere