sâmbătă, 16 februarie 2013

V8-Don`t wanna lose you

Solistul de la V8 este un barbat fermecator si un prieten foarte drag iar aceasta melodie este preferata mea...m-as bucura sa va placa si voua....


32 de comentarii:

  1. Opt cilindri! :) Un motor mi-a venit in minte cand am citit V8 = putere, nu gluma!
    Imi place cantecul si ritmul. Sunt români?!
    Succese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cama asta a fost si ideea si da,sunt romani :)
      din pacate succesul sta departe de ei chiar daca sunt difuzati pe radiouri!

      Ștergere
  2. Frumoasa melodia!
    Pandhora, o postare cu goblenurile mele promit sa fac saptamina viitoare, caci i-am schimbat inramarea la unul din ele si vreau sa ti-l prezint in hainuta lui cea noua. :) Cred ca luni - marti primesc telefonul ca pot sa-l iau de la inramat si chiar in seara respectiva fac postarea cu goblenuri. Multumesc mult!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a placut :)

      astept cu nerabdare :)
      acum niste ani si eu am cusut goblenuri,era un mod deosebit de placut de a ma relaxa...acum am putin timp si mai putina rabdare...
      un w-end perfect iti doresc draga Melly!

      Ștergere
  3. Foarte faină melodia! Am auzit de ei, dar nu le ştiu melodiile. Dacă o ţin tot aşa, succesul nu va întârzia să apară. Este "aglomeraţie" multă în această lume a muzicii şi trebuie multă "luptă" ca să răzbeşti.
    Mulţumesc mult pentru momentul mzical atât de frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aglomeratia n-ar fi nimic daca nu ar fi jocurile de interese...
      cu mult drag Alex! :)

      Ștergere
  4. Ce prieteni talentati ai tu !
    Chiar mi-a placut! Sper ca succesul sa-i ajunga repede din urma....;)
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc geanina,imi plac oamenii in multe feluri frumosi...ti-am spus cred ca pentru mine esti o frumoasa :)
      pup si eu! :)

      Ștergere
  5. Muzica buna nu se refuza nici o data! Chiar si cand ai febra... :))
    Sunt pe antibiotice, si nu, nu e gripa!
    te pup, weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tare rau imi pare sa aflu ca nu te restabilesti...trebuie sa stai cumintica si sa-ti iei medicamentele,da?
      te pupacesc,tare tare ca sa te faci bine :*

      Ștergere
  6. Habar n-am avut despre această formaţie şi este păcat că nu este difuzată mai mult. Ca să fiu sincer, tare mult mi-a plăcut purtătoarea de aluniţe :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,din pacate asa se intampla...
      te cred,adevarul ca e si frumoasa, dar sa stii ca in realitate Adi (solistul) are niste incredibil de profunzi ochi albastri-verzi...nu ca m-as pierde in ei dar iti spun asa ca la cunoscatori:P

      Ștergere
    2. da de ce să nu te pierzi dacă asta vrei... :))))

      Ștergere
    3. pentru ca ochii de langa mine sunt caprui si imi sunt suficient de dragi chiar daca nu ma pierd in ei :)

      Ștergere
    4. He he.
      Şi mai spuneai de mine că-s înţelept :)
      ţuc you şi mare hug!
      E drept ce spui şi nu-ncerc să distrug prin glume nesărate iubirea-ţi pentru ochi căprui.
      Eu cred ce spui şi ştiu că ai dreptate...
      - - -
      Pfuai, iar zămislit-am viersuieli? :)
      Se trag aceste slove de la "Castel Stîrmina" un vin catifelat şi fără "îndoieli". :)))

      Ștergere
    5. nu stiu vinul dar il voi tine minte :)
      iar tu esti definitiv fermecator...vezi cum ma faci tu sa ma repet? :P

      Ștergere
  7. M-a binedispus, voce clară, plăcută melodia, e ok, mulțumesc pentru clipa de relaxare! Te pup, un weekend cu bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru aprecieri Mirela,un w-end perfect iti doresc si eu!pup!

      Ștergere
  8. Canta foarte frumos baietii acestia! Va veni si succesul, sunt convinsa. Poate nu acum, poate nu la noi in tara, dar cu siguranta vom mai auzi de ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...la noi daca ceva e frumos nu trebuie admirat,trebuie pus la colt! :(

      Ștergere
  9. Cred ca i-am mai auzit sau vazut pe undeva. Dar nu-mi dau seama cand si unde. Poate ca e cam mult de atunci...de acea nu-mi amintesc.
    In orice caz, melodia suna foarte bine.
    Asta este din pacate. Lumea muzicala e o jungla...si e greu daca n-ai un spijin. Asa cred...
    Problema e ca incepi sa-ti pierzi orice farama de optimism daca ai numai dezamagiri...

    RăspundețiȘtergere
  10. Piesa nu este rea, cred ca il voi trce si in playlist-ul meu de pe mp3 player-ul folosit cand merg cand merg cu cateii la plimbare sau la cumparaturi..Nu de alta alta dar sunt genul caruia nu ii place sa isi foloseasca smartphon-ul pe post de radip :)) Stoluri.....................


    Multumesc pentru recomandare :)

    Happy WE !!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag Cartim,e ca si cum m-as plimba si eu cu voi :)
      o noapte frumoasa iti doresc! :)

      Ștergere
  11. Mi-au placut. Multumesc pentru recomandare; o sa-i caut pe youtube... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, ai dreptate. :)
    N-ascultasem nimic de la ei până acum. Sau poate că nu-mi amintesc.
    Aduce cu soundul lui Morandi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cum sa nu-mi placa
    Piesa e din 2005-2006, cred...
    se difuza pe Radio DEEA (pe-atunci inca in FM) - eu acolo am auzit-o pt prima data... habar n-aveam atunci ca e piesa romaneasca
    Ce vremuri... muzica, nu shit-urile din ziua de azi, pacat :(

    numai bine pandhora,
    mishu.edm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce bine imi pare ca isi mai aminteste cineva de melodia asta :)

      bine ai venit mishu.edm,te mai astept :)

      Ștergere