duminică, 10 februarie 2013

Poveste Parfumata - Parfumul fericirii in doi

Noi stim ca unu ori unu fac unu,
 dar un inorog ori o para
nu stim cât face.
Stim ca cinci fără patru fac unu,
dar un nor fără o corabie
nu stim cât face.
Stim, noi stim ca opt
impartit la opt fac unu,
dar un munte impartit la o capra
nu stim cât face.
Stim ca unu plus unu fac doi,
dar eu si cu tine,
nu stim, vai, nu stim cât facem.

 Ah, dar o plapuma
inmultita cu un iepure
face o roscovana, desigur,
o varza impartita la un steag
fac un porc,
un cal fără un tramvai
face un inger,
o conopida plus un ou,
face un astragal...

 Numai tu si cu mine
inmultiti si impartiti
adunati si scazuti
raminem aceiasi...

Pieri din mintea mea !
Revino-mi în inima !
 


Nichita Stanescu - Alta Matematica 

 
Parfumul fericirii in doi este parfumul dupa care tanjim si pe care speram sa-l gasim,sa ni se potriveasca si sa-l pastam mereu,dorindu-ne sa fie inepuizabil...
Secret Oud de Caron este un parfum Oriental Lemnos unisex. Acesta este un parfum nou, Secret Oud a fost lansat in 2011. Notele de varf sunt sofran si note verzi; notele de mijloc sunt trandafir, condimente, narda de Himalaya (Jatamansi) si iasomie; Notele de baza sunt lichen, Lemn de Agar(Oud), cedru si mosc.

Oudul are reputatia celui mai scump lemn din lume. Exista multe denumiri pentru lemnul de esenta tare, rasinos, produs in principal de arborii din genul botanic Aquilaria. Cel mai adesea, rasina este cunoscuta ca lemn de agar, lemn de aloe, lemnul vulturului, gaharu, aloeswood, eaglewood, gaharu, agalocha sau oudh (in diverse limbi arabe).Costurile ridicate ale uleiului de oud provin din rata scazuta de obtinere a materialului vegetal infectat, ca si din procesul laborios de extractie. De exemplu, pentru producerea a 12 ml de ulei, sunt necesare cel putin 20 kg de lemn rasinos de grad scazut.

Ce poate fi mai potrivit decat acelasi parfum invaluindu-i diferit atat pe el cat si pe ea?Un parfum atat de pretios,tot atat de pretios ca fericirea...


Tema de azi a fost propusa de Elly Weiss si gazduita ca de fiecare data de Mirela.

24 de comentarii:

  1. Ai dreptate, cred ca un singur parfum poate mirosi diferit pe doua fiinte diferite dar atat de asemanatoare ca pot forma un întreg! :))
    Sper ca ti-ai gasit parfumul si jumatatea!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de cele mai multe ori cred ca da :)
      pup si eu draga Minnie! :)

      Ștergere
  2. Parfumul fericirii=parfumul dragostei...:)
    Vă doresc parfum de fericire eternă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat ce spui draga Sara :)
      multumesc draga mea,la fel sa fie dragostea si pentru tine cand o vei intalni :)

      Ștergere
  3. cat de frumos a stiut Nichita sa spuna ce simtim, ce umbla prin mintea noastra sau prin inima... De aceea îl iubim atat de mult, pentru ca Nichita este FERICIREA însasi! cata bucurie mi-ai adus în suflet cu aceasta poezie!
    Parfumurile create de Caron sunt in general parfumuri fine, delicate, care raspândesc fiori. Secret Oud nu am testat, si acum o voi face, neaparat!
    multumesc draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nichita este un parfum unic si irepetabil si e atat de bine ca lucrurile stau asa :)
      eu am auzit de Secret Oud dar la noi nu l-am vazut...eu am avut de la Caron Nocturnes d'Caron care mi-a placut in mod deosebit,oricum parfumurile Casei Caron au ceva aparte care pe mine ma atrage :)

      Ștergere
  4. Numai Nichita putea, numai de Nichita îmi putea fi atât de dor azi!
    ”Pieri din mintea mea !
    Revino-mi în inima !”
    Desigur, în inimă, acolo simțim căldura, fiorul... fericirea!
    Am revenit târziu acasă, dar mă bucur mult că fericirea din poveștile noastre e completată de minunea cuprinsă în Cuvinte, în asemenea cuvinte. Nichita.
    Caron e singurul brand de parfum care se pare că nu a dat gerș cu niciun parfum, niciodată. Încă de pe vremea domnului Ernest Daltroff...Și cu acest Secret Oud unisex, categoric mai aduce odată fericire, numai că de data asta în doi. Minunată poveste, dragă Pandhoraa, să fii fericită!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc draga Mirela pentru aprecieri,atat Nichita cat si Caron le merita...
    sunt doua motive de fericire...cuvintele potrivite ca si perfumul potrivit, pulverizate atunci cand este cazul, ne fac sa simtim ca "fericire" nu este un cuvant golit de continut...
    o noapte frumoasa iti doresc draga Mirela! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Parfumul fericirii sa te insoteasca zi de zi! ;)
    Pop si noapte faina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fericirea in doi, un ideal usor de atins cand orgoliile sunt uitate. Fericirea in doi recompensata cu bijuterii insufletite! Liantul e iubirea si parfumul poate fi oricare!
    Fie ca sufletul pururi sa zambeasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...parfumul poate fi oricare pentru ca pentru fiecare cuplu poate fi altul dar liantul da,e obligatoriu si e iubirea cum atat de bine ai spus :)

      o noapte frumoasa iti doresc draga Diana,pup! :)

      Ștergere
  8. Poezia lui Nichita Stanescu e minunata. N-o stiam dar mi-a placut. Mult.
    Imi place si ideea de parfum unisex. Si parfumul de la mine, Bergamotto Marino by Ferre, este tot unisex. Si miroase divin. Cred ca si acesta de la tine. :)
    Frumos ai incheiat!
    O saptamana frumoasa, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. subiectul ales de tine a fost sensibil si in acelasi timp ofertanat...dintre zecile de fericiri una dintre cele mai dragi mie este aceea in doi si ma bucur ca mi-ai oferit ocazia sa vorbesc despree a :)

      o noapte buna iti doresc draga Elly! :)

      Ștergere
  9. Fericirea in doi... Uneori ma intreb daca putem fi fericiti in singuratate, daca ne-ar putea tresari sufletul de fericire neavand partenerul potrivit alaturi.
    Cum stia Nichita Stanescu sa vorbeasca despre orice, adunand laolalta un porc si o conopida. Cine ar fi crezut ca din asa ceva poate iesi o poezie reusita? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place cum ai descris parfumul ... mi-ai starnit curiozitatea. Mi-ar place sa miros toate ingredientele separat, unul cite unul.
    Cred ca miroase divin!
    Seara placuta draga Pandora si multumesc mult pentru ca i-ai spus Mirelei despre mine.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-a facut placere sa te recomand Melly pentru ca apreciez ceea ce cu delicatete postezi pe blogul tau :)
      te imbratisez la randul meu >:D<

      Ștergere
  11. grea matematica asta, dar armonios parfumata !

    RăspundețiȘtergere