joi, 31 ianuarie 2013

Cele 6 cuvinte...

Acum doi ani am primit o leapsa foarte interesanta care la vremea aceea a avut prea putini participanti.
M-am gandit sa o reiau acum pentru ca ideea imi place inca foarte mult....
Leapsa celor 6 cuvinte...
Ideea e sa asezati intr-o propozitie 6 cuvinte care sa va caracterizeze,sa va contureze si prin care cei care nu va cunosc sa afle ceva despre voi ca fel de a fi,de a gandi,etc...
Ce ziceti? Va incumetati? :)
Puteti raspunde aici la mine daca vreti sau la voi pe blog...

Pentru mine cele 6 cuvinte sunt :
De ce privesc mereu in trecut?

50 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. daca nu ti-as urmari blogul citind ce ai scris as fi muscata de curiozitate :)

      Ștergere
  2. Fara trecut nu am fi ceea ce suntem acum, e bine sa mai faci si o retrospectiva a trecutului! Asa nu uiti de unde ai plecat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un posibil raspuns la cele 6 cuvinte ale mele dar cele 6 ale tale? :)

      Ștergere
    2. Imi iubesc sotul copii si nepotul! :))

      Ștergere
    3. esti un om bogat Minnie si pentru asta ti-au fost suficiente doar 6 cuvinte :)

      Ștergere
  3. Nimeni nu stie cand zambetul doare :)

    Noapti senine si linistite sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos de adevarat ce ai spus,frumos om esti...
      senine sa-ti fie mereu zambetele! :)

      Ștergere
  4. Cateodata visez cai verzi pe pereti.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cele sase cuvinte...
    ma imbat mereu cu vise voluptoase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. minunata betie,cu atat mai minunata cu cat este repetabila :)

      Ștergere
  6. Când instinctul bate logica şi raţiunea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inteleg ca e o afirmatie dar cred ca ar mai fi nevoie de inca 6 cuvinte pentru a afla ce se intampla cand instinctul bate logica si ratiunea :)

      Ștergere
    2. Pai...de fiecare data cand instinctul bate logica si ratiunea, se ajunge la o intrebare, intotdeauna formata din 6 cuvinte: "Te apleci, sau stai tu deasupra?"
      Intentionam sa ma alint putins si sa n-o rostesc, dar daca tot ai vrut sa afli si celelalte 6 cuvinte, voila!:)

      Ștergere
    3. :))
      tocmai ce am aflat ca in Evul Mediu aceste doua "ipostaze" erau pedepsite cu grele penitente :))

      Ștergere
    4. Daca penitentele erau din acelasi registru, ma abonam pe 10 ani in avans. :))

      Ștergere
    5. nu stiu daca exista notiunea de pacatos cu abonament :))

      Ștergere
    6. In cazul asta trebuia inventata. :))

      Si totusi...intrebarea din 6 cuvinte nu mi se pare deloc definitia unui pacatos, ci a unui...pofticios. ;)

      Ștergere
    7. un degustator as zice (a NU se citi dezgustator!) :))

      Ștergere
    8. Sunt sigur ca in anumite circumstante nu esti deloc departe de adevar, cu ambii termeni folositi. :)

      Ștergere
    9. si uite cum ajungem din nou la lebede :))

      Ștergere
  7. Mi-a placut dialogul inte tine Cataline si Pandhora,frumos:)
    C

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa ni te alturi Anonimule C.:)

      Ștergere
    2. Pana si discutiile devin mai placute in trei... ;)

      Ștergere
    3. Acum depinde de Anonimul C. Si...mai important, daca 'discutia' se va desfasura cu o paritate de doi la una, sau doua la unul...hmm...

      Ștergere
    4. ne-am gandit la acelasi lucru :))
      eu m-am gandit clar ca e "un C" si e evident ca tu la "o C" :))
      daca mai trece pe aici vom afla ce fel de "C" e dar intuitia mea imi spune ca e "un" :)

      Ștergere
  8. Wow ! Tocmai am venit de la club cam ametit + am citit un articol pe un blog care m-a facut sa intru in panica de am scris un comentariu in 1000 de cuvinte nu doar 200 ca de obicei, si acum ma simteam vinovat din ambele cauze, dar ce bine imi pare ca am gasit aceasta leapsa noua ff interesanta care sa ma preocupe si sa ma scape de aceste sentimente neplacute !!

    RăspundețiȘtergere
  9. PS Inca NU am formulat raspunsul...trebuie sa mai reflectez...probabil ca ii voi dedica un articol pe blog, cu cca 600 de cuvinte care sa explice cat mai bine ce oi fi avut de spus in acele 6 cuvinte, asa just in case sa nu se creeze vreo confuzie...si cu rezultatul previzibil ca se va creea si mai multa confuzie + plictiseala !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru mine ar fi fost aproape de necrezut sa condensezi in doar 6 cuvinte ceea ce in mod obisnuit ai spune in 600 cum singur spui :))
      dar asta e farmecul tau...esti consumator de cuvinte! :)

      Ștergere
  10. Foarte interesanta! Am sa o preiau si eu maine.
    O zi frumoasa sa ai Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  11. Familie, pasiune, exprimă-te prin artă!

    Bună să-ți fie ziua, Pandhoraa dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te caracterizeaza perfect,arta si familia cele doua talgere ale baleantei pe care incerci sa le echilibrezi :)
      o zi cu soare iti doresc draga Mirela! :)

      Ștergere
  12. Stai, ca nu intelesesem! Deci trebuie sa spun acum despre mine. Pai sunt:
    Un om simplu, iubitor de liniste!
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iata cum aveai deja pregatite,cu mult timp in urma,cele 6 cuvinte! :)
      daca am fi putut folosi 7 cuvinte as fi adaugat "frumosul" pe care il gasim in mod constant pe blogul tau :)

      Ștergere
  13. ai și lănțișor cu cruciuliță, c-am văzut eu! :)
    - un weekend plăcut, pandhora!-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai vazut bine! :)
      dar cele 6 cuvinte ale tale,unde sunt? :)
      placut sa fie si w-end-ul tau! :)

      Ștergere
  14. Interesant dar "am nevoie de mai multe cuvinte" :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. off,off...vai de intuita mea :)))
      ai auzit Catalin? e o "C" :)

      oricum, sper ca vei mai trece pe aici si iti vei face simtita prezenta :)

      Ștergere