vineri, 18 ianuarie 2013

Reflexii in Oglinda - Mirror, Mirror on the Wall

foto : Donald Scarinci

mai multe gasiti la SoriN

48 de comentarii:

  1. În fiecare dimineaţă cînd mă privesc în oglindă mă întreb: cine naiba-i ăsta, care se uită la mine? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frate, azi e inflație de păsăret ! A treia reflexie cu gâște (mă rog prima nu chiar cu gâște, ci cu lebede, da'oricum...).
    Ce scumpă e, drăguța, cum se admiră ea în oglindă... Gâsculiță, de ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e le-am vazut si eu la Iulisa si Sorin :)
      nu-i asa?gasculita perfecta,atitudinea perfecta :))

      Ștergere
  3. ratoiul e foate tare! oare el isi da seama de asta? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Narcisim în fază incipientă! :)

    O zi frumoasă, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric :))
      o noapte frumoasa iti doresc la randul meu,Ben!

      Ștergere
  5. superb!
    dar văd că e o conspiraţie!
    o zi minunată, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ia uite ce mândră e de ea, dar are și de ce, e tare frumoasă și înfoiată!
    Un început de weekend frumos îți doresc! Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merita sa se oglindeasca :))
      un w-end perfect si plin de surprize placute pentru sarbatoritii tai iti doresc cu tot dragul!pup si eu! :)

      Ștergere
  7. Mirror, mirror, on the wall, who is the fairest of us all?
    Pandhora, of course!
    pup draga mea o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...ma simt ca frumoasa din poveste,multumesc Minnie :))
      pup si eu cu drag!:)

      Ștergere
  8. Wikipedia zice ca dintre toate pasarile numai cotofana e in stare sa se recunoasca in oglinda, plus, cu ceva efort si porumbeii pot fi educati in acest sens, desi salbatici sau needucati habar nu au cine sunt in oglinda sau nici ce e aia oglinda ! Desigur, nu stiu daca au fost testate chiar toate pasarile, dar ma gandeam ca poate gasca din aceasta poza, care chiar pare atent si serios concentrata acolo, a fost atrasa probabil de luciul oglinzii ca de o apa mai mult decat de vreo reflexie a ei sau a unei alte posibile gaste (ca nu are de unde sa stie + nici nu pare ca e prea ff curioasa sau atrasa sa zica Hello cuiva apropiat, sau nici prea speriata ca sa se fereasca de vreo ciocnire accidentala) in acea oglinda !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru ea cu siguranta e o descoperire epocala ce vede acolo...ca se recunoaste sau nu...asta e problema ei :))

      Ștergere
  9. Bună scumpo!
    Frumoasă imagine,îmi place!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucr ca ti-a placut aceasta oglindire,pup si eu Elena,o seara frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  10. Pe mine m-a impresionat acest filmulet (de cca 4 minute) despre cimpanzei care invata sa se recunoasca in oglinda. Mai ales a doua 1/2 a filmului + cu fondul sonor muzical chiar m-a lasat asa cu gura cascata, dar si emotionat ! Acel cimpanzeu precis e un frate geaman al meu de care nici nu stiam pana acuma ! Mai ales ca mie mama mi-a zis ca aratam exact ca un pui de cimpanzeu cand m-am nascut prematur ! Poate ca nu a putut suporta ideea sa trebuie sa se chinuie sa aiba grija de 2, care mai trebuiau si hraniti intial asa cu pipeta, (ca nici nu stiam sa sugem), plus ce vor zice vecinii, si pe unul din noi l-o fi dat sa fie crescut de altcineva ! Desigur glumesc, dar efectiv mie mi-a venit sa-l imbratisez pe acel cimpanzeu din film asa ca pe un frate chiar bun !

    http://www.youtube.com/watch?v=pNqirOJ5qAw

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e frustrant sa nu intelegi si exact asta se intampla cu bietele maimutici...ceea ce vad e real fara sa fie si intelgerea acestui fapt le scapa...

      Ștergere
    2. Da, dar cimpanzeii si maimutele superioare se recunosc real in oglinda la fel ca si bebelusii umani dupa ce trece perioada de soc intial ! Efectiv de aia am si fost imptresionat de partea a 2-a a videoclipului de mai sus, si am vazut videoclipuri ca si cimpanzeii mici reusesc asta dupa o anumita varsta, nu doar cei adulti, desi nu stiu varsta. La oameni e cca 18 luni, dar desigur unii reusesc mai repede, mai ales daca li se arata asa in mod educativ, si unii mai tarziu. NU exista corelatie intre aceasta abilitate si inteligenta. La fel reusesc si elefantii, si alte cateva specii de mamifere. Porcul nu reuseste sa se recunoasca in oglinda, insa are capacitatea de a utiliza oglinda ca unealta pt a gasi mancare ascunsa.

      Ștergere
  11. Se pare ca azi palmipedele au avut intaietate la reflexii in oglinda!:)
    O zi frumoasa iti doresc ,aici ploua si e tare urat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa ceva :))
      o noapte buna iti doresc Sorin la randul meu!

      Ștergere
  12. Buna pandora!
    E tare draguta si pasarea ta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Supeeeerrr! :))
    E o fericita! Nu-i pasa cum arata... cealalta!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Si gastelor le place sa se admire :) Cat e de dragalasa!
    O seara buna, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine ma amuza aerul pe care il are...serios,uimit,infoiat :))
      o seara buna iti doresc la randul meu Elly,multumesc! :)

      Ștergere
  15. Ce se mai admira gasculita! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  16. O gasca curioasa din fire.:)
    S-a si umflat in pene.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gasculita,ce sa-i faci :))
      frumoasa sa-ti fie si tie seara Angi,pup!

      Ștergere
  17. hahaha...vroia sa vada daca este lebada ?!... :))
    super faina !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ha, ha! Ce imagine faină! Pare cam nedumerit gânsacul, căci n ştie cine-i cel care se uită aşa de insistent la el.
    - Să-i dau un cioc în cap, să nu-i dau? - pare să spună.

    PS. Poza asta mi-a amintit de un căţel pe care l-am avut şi care lătra cu năduf la imaginea din oglindă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e clar ca evalueaza cu atentie "dusmanul" dar parca e si usor admirativ :))

      Ștergere
  19. Se pregatea de intalnire, de aia si/a infoiat asa penele si se admira in oglinda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi se pare normal,nu te poti duce la intalnire asa oricum :))

      Ștergere
  20. Se uită dacă s-a fardat bine astăzi :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Haioasa reflexie,e tare dragta gasca!
    ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  22. si cand te gandesti ca nu-si da seama ca e chiar ea in oglinda!

    RăspundețiȘtergere