luni, 7 ianuarie 2013

Zodiile si bautura (potrivita)

Preferintele in ceea ce priveste bauturile alcoolice, daca exista, variaza nu numai de la om la om, ci si de la o dispozitie la alta sau in functie de eveniment. Insa, in mare, astrologii considera ca persoanele nascute sub acelasi semn zodiacal pot avea preferinte legate de anumite bauturi.
Potrivit Daily Meal, iata care sunt bauturile cele mai potrivite fiecarei zodii, cu mentiunea ca lista nu incurajeaza sub nicio forma consumul de alcool in exces.


1. Berbec

Oamenii nascuti sub acest semn zodiacal sunt aventurosi, dinamici si influenti. Nu se tem sa incerce lucruri noi, motiv pentru care sunt gata sa guste orice cocteil care este iesit din comun pe un meniu.




2. Taur

Taurii sunt oameni prietenosi, care prefera o companie buna si nopti petrecute cu prieteni apropiati. Nu sunt innebuniti dupa aventuri si dupa schimbari, dar apreciaza din cand in cand accentele de lux ale vietii, cu alte cuvinte apreciaza bauturile de calitate, cum ar fi whisky-ul.



3. Gemeni

Celor nascuti sub acest semn zodiacal le place sa fie extrovertiti si sa flirteze, fiind incantati sa fie prinsi in activitati sociale. Iar bautura cea mai potrivita pentru "efervescentii" gemeni este vinul spumant, Prosecco fiind o alternativa ce merita degustata.




4. Rac

Racii sunt caracterizati in general prin extreme emotionale, fiind uneori iubitori si inventivi, iar alteori morocanosi si chiar putin dramatici. Traiesc pasional, iar cea mai potrivita bautura pentru acest stil de viata este vinul rosu, poate ceva italian, cum ar fi Chi
anti.




5. Leu

Leii sunt generosi, fideli si creativi, cea mai potrivita bautura alcoolica pentru ei fiind un gin olandez, spre exemplu Genever. Acesta are aroma de ienupar si este cea mai veche varietate de gin, fiind bun atat daca e consumat simplu, cat si daca e combinat in cocteiluri.




6. Fecioara

Fecioarele sunt persoane extraordinare, dar pot fi putin meticuloase, analitice, cea mai potrivita bautura pentru acestea fiind un gin tonic. Fara alte ingrediente, fara calorii in plus, ci doar un gin simplu cu apa tonica.



7. Balanta

Cei nascuti sub acest semn zodiacal sunt in general calmi, impaciuitori, de incredere. Iar bautura potrivita pentru ei este Martini.




8. Scorpion

Caracteristicile generale ale scorpionilor sunt putere si determinare. Pot deveni insa si gelosi si obsesivi, motiv pentru care mai cu seama nu ar trebui sa consume alcool in exces. Daca se limiteaza insa la putin, bautura cea mai potrivita este whisky-ul.




9. Sagetator

Sagetatorii iubesc libertatea, sunt cinstiti si se bucura de lucrurile simple din viata, motiv pentru care nici nu se dau in vant dupa bauturi sofisticate, cea mai potrivita pentru ei fiind berea sau o votca simpla (pentru cei carora nu le place berea).


10. Capricorn

Capricornii sunt practici, prudenti, grijulii si rezervati, iar acest lucru se traduce in privinta bauturilor si prin faptul ca beau adesea multa apa intre paharele de alcool. Un pahar de vin Pinot Grigio, care poate fi savurat chiar si toata seara, este insa cel mai potrivit pentru ei.




11. Varsator

Cea mai adecvata bautura pentru cei care sunt nascuti sub acest semn zodiacal, care sunt, in general, excentrici si ambitiosi, este tequila, in toate formele in care poate fi combinata - cea mai indicata fiind cu putin jalapeno (ardei iute mexican).




12. Pesti

Pestii sunt sensibili, blanzi, altruisti si uneori putin naivi, cel mai potrivit pentru ei fiind cocteilul White Russian - delicios si dulce.


 

sursa : ziare.com

La multi ani tuturor Ionilor si Ioanelor !

54 de comentarii:

  1. whahahahaha.....
    Ik lach mij kapot!
    Eu si whisky-ul..... Din doua guri cred ca asi cadea sub masa....!!!!
    Era sa uit.... nici geloasa si posesiva nu sunt! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba nu! Mie-mi place absintul. Şi-s născută în zodia vărsătorului.
    Deci, nenea ăştia ne păcălesc.
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos te-ai gândit să-i sărbătoreşti pe toţi! :)

    RăspundețiȘtergere

  4. Betivi din toate zodiile, luati de aici :
    http://visezdoarciocolata.blogspot.ro/2011/02/zodiile-si-ciocolata.html
    :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm...hai sa vedem despre ce e vorba :D

      Ștergere
    2. cutia de praline...alegerea perfecta :))
      si mie nu mi-ati lasat nici una nici una azi...railor! :((

      Ștergere

    3. Despre o baba dependenta! :)))

      Ștergere
    4. poti pastra tu baba,eu prefer pralinele :))

      Ștergere
    5. :))))))))
      Ar trebui să mă simt "atinsă"?
      Că singura babă dependentă de ciocolată de pe aici... se pare că-s eu.
      :)))))))
      Jar mâncaţi!

      Ștergere
    6. eee...in acest caz vreau si eu sa fiu baba daca e sa seman cu tine ca dependenta de ciocolata sunt :))
      jar sa manace Ciocolatierul,ca el a inceput!! :))

      Ștergere
  5. Minciuni. :)
    Nu s-a potrivit nici la mine,nici la ea.
    Amîndoi apreciem palinka mărgelată, vinul foarte bun (de preferinţă roze) şiiiii, bereaaaa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. offf off...greu mai sunteti de multumit dle Tibi :))
      crezi tu ca au auzit de palinca si inca din aia margelata? :))
      am si eu palinca dar mai mult de o gura mica de tot nu pot bea...
      ar fi cazul sa ma antrenez,oare? :D

      Ștergere
  6. :))) ce m-am distrat! ne-ai nimerit la fix, si pe mine si pe Helmut! :)))
    La Martini doresc neaparat masline verzi, cu sâmburi... Helmut savura pâna nu demult, un trabuc lânga paharul cu whisky ;)
    Te pup draga mea draga. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noroc ca se mai si potrivesc :))
      imi place Martini dar sec,cred ca de la ascendentul meu in balanta mi se trage :))
      imi place cum miroase un trabuc bun dar si mirosul tutunului de pipa :)
      pup si eu draga mea,somn usor! :)

      Ștergere
  7. La mine se potriveste perfect, numai ca nu sunt rezervat deloc si nu beau Pinot gris ci bere pentru ca manânc mult si picant si mi se face sete. In rest e perfect...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. totul e perfect cand e perfect...chiar si berea sau mai ales berea :))

      Ștergere
  8. Hihi...
    bai da ce m-a nimerit!!!
    Eu nu beau insa daca e sa iau o gurita de ceva, spumantul e perfect si sa fie dulce.....:p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmm...macar tie ti se potriveste...eu cu spumantul nu ma prea impac :)
      te pupacesc!

      Ștergere
  9. Dry martini, shaken not stirred.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  10. berbec, recunosc, nu mi-e frica, chiar imi place sa incerc orice bautura care n-are serpi soparle muste si alti viermi in ea...da' mi-ar placea si ce li se potriveste racilor si scorpionilor :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Din pacate la mine nu se potriveste. Prefer lichiorurile de fructe sau coniacul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dulceata si un picut de duritate,cred ca ti se potriveste :)
      mie nu-mi prea plac lichiorurile dar un coniac fin,da :)

      Ștergere
  12. Bună scumpo!
    Vorba lui Minnie,eu si whisky-ul....!
    Fiind Taur,prefer pe cele dulci!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca ti se potriveste alegerea :)
      pup si eu Elena,o seara faina iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  13. :)) Nu m-a nimerit deloc. Nu suport ginul, nici cu apa tonica, nici fara. Am gustat o singura data si nu mi-a placut deloc. Prefer o visinata simpla, facuta in casa. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca e vorba de ceva facut in casa mie imi place sa gust afinata sau murata :)

      Ștergere
  14. Si eu care credeam ca pestilor le place...APA.:))Poate si laptele:)).
    N-am gustat niciodata un asemenea "leac",dar daca e delicios si dulce poate fi si pe placul meu.:)
    Spumosul "gemenilor",numai daca au pereche paharele.:)
    Interesante pofte ai gasitsi daruit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ti-au placut eu zic sa incerci cate putin din fiecare :))
      pup Angi,seara faina iti doresc!

      Ștergere
  15. O fi având câteodată dorinţe tainice de lux, dar zău că numa' whisky i-ar lipsi unui biet tăuraş...poate doar ca să vadă 'for ever' roşu şi să stea cu gura-ncleştată :)))
    Interesant, oricum. Pup, Pandhoră!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stii pana nu incerci :)

      am trecut aseara pe la tine ca sa-ti spun la multi ani dar in continuare nu pot intra pe blogul tau...
      iti spun acum cu tot dragul,la multi ani,Oana!

      Ștergere
    2. Multumesc frumos, Pandhora! Pup cu drag.

      Nu stiu ce are blogul, eu nu l-am restrictionat in niciun fel, am re-re-re-verificat. Poate daca incerci sa intri fara sa fii tu logata la google/blogspot. Asa, de pe net, intri direct la http://convietuire.wordpress.com. Ar trebui sa mearga.

      Ștergere
  16. ... am sa comand gin cu apa tonica cu viitoarea ocazie... :)) ....dar prefer numai apa...
    pupici si "hai noroc" cu un martini si un gin ! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte faină postarea, dacă ai știi ce nevoie aveam de distracție azi...Îți mulțumesc! White Russian...cum o fi?! Acum va fi musai să-l beau și să-mi placă! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-ti ramane decat sa afli :)
      pup si eu Mirela,o seara cat mai placuta iti doresc!:)

      Ștergere
  18. Draga Pandhora abia asteptam sa vad ce scrie si la mine si ai mare dreptate, eu fiind peste, intr-adevar imi plac bauturile dulci. Chiar mi-ai adus aminte ca mai am niste lichior de la Craciun si o sa mai beau din el in seara asta! In cinstea ta voi inchina un paharel!
    Seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o seara placuta langa un paharut de lichior iti doresc la randul meu cu tot dragul! :)

      Ștergere
  19. ce interesant! dar cred ca am ascendent in alte zodii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ne lasi asa curiosi?
      nu ne spui si noua care sunt preferintele tale? :)

      Ștergere
  20. Ha, ha! Le-am citit cu nerăbdare pe toate, gândindu-mă repede la toţi cei pe care îi cunosc după ...zodii.
    La mine se potriveşte tare bine. Taur cu tabieturi, mare iubitor de companie bună, prieteni faini, fără de care băutul de ceva bun nu are niciun farmec. Şi da, îmi place whisky-ul! :-) Data viitoare fac eu cinste!

    RăspundețiȘtergere