duminică, 27 ianuarie 2013

Life in Pictures - "Perseverenta+inspiratie=satisfactie"






sursa: etimpu.com
mai multe gasiti la Costin Comba

39 de comentarii:

  1. Bani şi timp pierdut.
    Nu pot să nu remarc şcoala grafică din România, acelor ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bani,cu siguranta :))
      sunt atat de simplu-fermecatoare reclamele acelor ani dar preferatele mele raman cele din perioada interbelica :)

      Ștergere
  2. Pai la ce altceva sa faca reclama, la cascaval?:). Grafica imi place. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca mi-ar placea sa gasesc niste reclame si de la cascaval :)
      o zi frumoasa iti doesc la randul meu draga Robert! :)

      Ștergere
  3. Bună scumpo!
    Superbe reclame!
    O duminică minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac Elena,o duminica frumoasa iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  4. Cat de simple sunt si totusi atrageau. :) Acum... nici nu mai are rost sa zic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au un farmec simplu dar si reclamele de azi au ceva care atrage,sunt mai potrivite timpului nostru chiar daca nu toate plac :)

      Ștergere
  5. Am asociat instantaneu berea cu jocul la Loto! Etichtele acelea postate de tine și afișele de azi, care îmi amintesc de lozurile de 3 lei, cu care odată am câștigat 60 de lei, la Turda, la băi!
    Au farmec aceste amintiri, mă bucur că ni le reamintești! Duminică frumoasă, dragă Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,sunt din aceeasi sursa,unde am gasit o gramada de lucruri interesante :)
      am castigat si eu o data 100 de lei :)
      placuta sa-ti fie si tie Duminica Mirela,multumesc! :)

      Ștergere
  6. Cit de graitoare sunt reclamele!
    Interesanta postare!
    Mi-ai adus aminte de un film care mi-a placut mie in adolescenta, LOTO PRONO 82.
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. reclamele postate de mine sunt anterioare anilor 80,nu stiu filmul,pacat ca nu il reieau la TV cum fac cu atatea filme vechi...uneori ma deranjeaza ca le reiau mereu pe aceleasi...
      placuta sa-ti fie si tie duminica Melly,multumesc!:)

      Ștergere
  7. Loz în plic, dai un leu nu iei nimic! :))))
    Iti doresc o duminica frumoasa!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un slogan care ar aduce falimentul loteriilor :)))
      pup si eu Minnie!:)

      Ștergere
  8. Mi-ai reamintit de ele, faine erau totuși. Îmi amintesc când eram prim clasa a 1 a, prin 72, agenția loto de lamine din cartier avea și reclamă de neon afară

    RăspundețiȘtergere
  9. Aduceri aminte, placute!
    Iti doresc o zi din cele mai placute!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai adus zâmbet pe buze!
    Weekend reusit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare bine Iulisa daca este asa :)
      w-end placut si tie,multumesc! :)

      Ștergere
  11. Erau falsificate pe vremuri, sunt falsificate şi acum. Dar, fleţ cum sînt, joc regulat la 6/49. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasa lasa,stii cum se spune...cie nu are noroc la bani are noroc la...altele :))

      Ștergere
  12. Cine vrea sa se imbogateasca sa nu joace la jocuri de noroc. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Acum aproximativ 2 ani fratele meu juca la loto...a jucat cateva luni, dar mai mult de 10-15 lei nu a castigat niciodata, insa acei putini lei ii dadeau speranta sa continue :)) Spunea ca macar isi ia inapoi banii dati pe bilet :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragute...dar nu prea-mi amintesc de ele. Poate unde n-am fost niciodata interesata. Cred ca am luat lozuri de vreo 2 sau 3 ori in copilarie.
    Nu am castigat niciodata nimic, desigur! :))
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum ii spuneam si lui Tibi...cine nu are noroc la bani are noroc in...altele :))
      o duminica perfecta iti doresc la randul meu Elly! :)

      Ștergere
  15. eheeee....fost-am lele... ce vremuri, ce vremuri... :)
    ...interesanta si colectia de azi !!!
    o duminica placuta, pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a placut :)
      placuta sa-ti fie si tie seara,multumesc! :)

      Ștergere
  16. ce postere faine! :) din ce an este colectia? imi place primul cu tiganca florareasa.
    Helmut joaca de lotto saptamanal, da cand il cunosc si... nimic! hm, trebuie sa ne multumim cu norocul in dragoste ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. reclamele sunt facute intre anii 60 si sfarsitul anilor 70...
      exact asta spuneam si eu,asta inseamna cu adevarat noroc!:)

      Ștergere
  17. eu nu-mi amintesc de ele! :(
    insa imi amintesc ca imi cumparam lozuri! greu ma mai hotaram pe care sa-l rup de pe cercul de sarma....:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu le stiu dar lozurile imi placeau...
      imi amintesc ca am fost cu bunicii mei la o nunta cand eram mica si pe langa "plic" le-au oferit mirilor si o punga cu lozuri...ufff...tare as mai fi vrut eu sa fiu in locul lor si sa rup lozuri :))

      Ștergere
  18. Mi-am amintit de unele dintre el. Şi de faptul că mai încercam, din când în când lozuri, dar ce câştigam, pierdeam imediat, continuând să încerc "norocul". Ca să nu mai zic că auzeam pe câte unii povestind cum "cutare" sau "cutare" au câştigat o Dacie la lozuri!!!
    Azi "industria loteriei" şi a jocurilor de noroc a explodat pur si simplu.
    Frumoasă incursiune în timp, dragă Pandhora!

    RăspundețiȘtergere