luni, 21 ianuarie 2013

Pink Mondays - Blue Eyes








mai multe gasiti la karmapolice

30 de comentarii:

  1. Eewww! Dac-as fi gay, mi-ar place. Sincer sa fiu, nu inteleg de ce femeilor le plac astfel de barbati, dar in fine... Mereu am considerat ca Dwayne Johnson sau Benicio del Toro, ori poate Gerard Butler, poate par mai macho... Adica tipul ala de barbati, care inspira si putina duritate in privire, nu doar feminitate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. personal,prefer barbatii cu parul lung sau fara par,cu ochi negri sau verzi care stiu sa priveasca si nu doar sa se uite :)
      cei cu ochi albasti mi se par doar luminosi :)

      Ștergere
  2. ... îţi vine să-i iei lîngă suflet, nu alta... şi să te scufunzi în ochii lor... nu?...
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam da :D
      am avut un sot cu ochi albastri,m-am scufundat dar am iesit la suprafata :P

      Ștergere
  3. vai de ochisorii lor!!
    cat sunt de albastri...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ochii albaştri îţi fac lunea roz? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Persoanele cu ochi albastrii sunt atractive, am putea spune chiar adorabile!
    Idealuri de frumusete confera atat femeilor, cat si barbatilor cu ochi albastri un punctaj ridicat, si un sarm deosebit!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stai să văd dacă am priceput: în zilele de luneală mov expui ochi albaştri de tînăr bărbat dar îţi plac de fapt bărbaţii cu ochi verzi ca mine. Corect? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa dar conteaza si cum privesti cu ochii aia verzi :D

      Ștergere
    2. depinde numai de moment: iscoditor, amuzat, tandru, visător, interesat, dezaprobator, mînios, calm, uimit, şi nu mai enumăr că ne-apucă seara sau mai ştii? chiar noaptea. :) .

      Ștergere
    3. m-ai convins...stii sa privesti! :))

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Wow,ce ochii frumoși!
    O săptămână frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu Elena cu acelasi drag!
      o saptamana frumoasa iti doresc si eu!

      Ștergere
  8. Nr 3 arata cam artificiali...dar poate ca e si chestie de cine a facut fotografia si cum. Oricine poate avea orice culoare de ochi doreste sau ii este ceruta de publicul larg, ca doar exista lentile de contact colorate peste tot, desi desigur trebuie aleasa si o nuanta care sa iasa cat de cat realista, ca altfel e risc sa iasa ca de zombie si se sperie lumea ! Mult mai simplu e cu photoshopat-ul, dar ala nu merge decat pt modele de revista, nu mereg asa la nivel de zi de zi, dar cine se mai uita in ochii cui azi la nivel de zi de zi, ca maj, chiar si indragostitii clasici autentici, se uita in I-phone oricum.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda :)
    deh, dragut tipu' :)
    Un inceput de saptamana frumos cu oameni frumosi :)
    (dar, nu neaparat cu ochii albastri)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Anca,o seara in care iti doresc la randul meu sa privesti o pereche de ochi frumosi! :)

      Ștergere
  10. Cred ca si verdele,negrul sau capruiul i-ar sta bine.:)

    O mica paranteza:)Sorin al meu are ochi maro,eu ochi kaki,Teddy ochi negri,de ursulet,iar Mark ochi albastri de viorele.Spune si tu ce familie ciudata suntem.:))
    Pupici roz!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce norocosi sunteti voi!!!
      intr-o buna zi voi veni sa va vad :)

      Ștergere
  11. waw...chiar mi-ai facut seara pink !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac ochii albastri, mai ales daca au culoarea ca in prima poza. Dar niciodata nu mi s-a intamplat sa ma simt atrasa de barbati cu ochii albastri.

    RăspundețiȘtergere
  13. Orice culoare de ochi e frumoasa.
    Depinde cine-i poarta ;)

    RăspundețiȘtergere