vineri, 11 ianuarie 2013

Spune-i...

....cand ai sa-l vezi
Ca sunt fericita , ca mi-e bine ...
Ca sunt rasfatata de iubire ...
Ca trecutu-i doar o amintire ...
Spune-i ... spune-i ce crezi
Dar ascunde-i adevarul !

Ca nu-mi gasesc in viata nici un drum ,
Ca plang de dorul lui si viitorul
E ca un fum de la plecarea lui ...
Spune-i cand ai sa-l vezi
Ca viata mi-a dat dat tot ce-mi doresc
Dar cat de mult il iubesc nu-i spune !...
NU-i spune ... sau spune-i ce crezi ! ... "


Ceva si nu cineva mi-a amintit azi de aceste versuri cu autor necunoscut (pentru mine cel putin)...
Le-am postat acum doi ani si uite ca azi m-au napadit amintirile...
Acum le zambesc amintirilor multumindu-le ca exista :)


37 de comentarii:

  1. "Cine viseaza cu tine si noapte si zi?
    Cine iti numara stele cand nu poti dormi?
    Cine s-ar duce cu tine departe pe-un nor`
    Cine-ti spune mi-e dor` cine-ti spune mi-e dor?
    Cine ti-apare in cale cand nici nu te-astepti?
    Cine rade si palnge si-ti spune sa ierti?
    Cine iti jura mereu ca acolo va sta`
    Langa inima ta` langa inima ta?"

    Hara ti-ar canta mai frumos!:)Eu acum ii ascult.Ce-mi plac!
    Zambeste,ca sigur iti sta bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi place Hara iar Flavius imi place si mai mult :)
      sigur ca zambesc Angi,nu-ti face griji :)

      Ștergere
  2. triste versuri!
    În cele din urmă majoritatea amintirilor primesc altă perspectivă cu anii.
    O plăcută și liniștită să ai în continuare,Pandhoraa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta lucrurile chiar asa stau :)
      multumesc E.,placuta sa-ti fie si tie seara! :)

      Ștergere
  3. http://www.trilulilu.ro/video-muzica/spune-i-denise-constantinescu

    RăspundețiȘtergere
  4. Denise Constantinescu.
    "Spune-i spune-i ce crezi,
    Spune-i cand ai sa-l vezi,
    Ca sunt rasfatata de iubire,
    Ca trecutu-i doar o amintire,

    Spune-i spune-i ce crezi.
    Dar ascunde-i ca nu-mi gasesc
    in viata nici un drum,
    ca plang de dorul lui
    si voiitorul e ca un fum
    de la plecare lui.
    Spune-i cand ai sa-l vezi
    Ca viata mi-a dat tot ce imi doresc,
    Dar cat de mult il mai iubesc,
    Nu-i spune nu-i spune,
    Sau spune-i ce crezi
    Spune-i cand ai sal vezi, Ca sunt rasfatata de iubire,
    Ca trecutu-i doar o amintire
    Spune-i, spune-i ce crezi,
    Dar ascunde-i adevarul
    Ca nu-mi gasesc in viata nici un drum
    Ca plang de dorul lui
    si voiitorul e ca un fum
    de la plecarea lui.
    Spune-i cand ai sa-l vezi
    Ca viata mi-a dat tot ce imi doresc
    dar cat de mult il mai iubesc
    Nu-i spune
    Nu-i spune
    Sau spune-i ce crezi
    Spune-i ce crezi ... "
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. am crezut ca doar interpretarea ii apartine...
    multumesc Tibi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu mare drag, Pandhora. :)
    Mi-a făcut şi mie bine să reascult această delicată voce interpretînd această melodie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dureroase rau de tot versurile astea... Iar in combinatie cu fotografia aia...de-a dreptul criminale. :(

    RăspundețiȘtergere
  8. "Lasă-mă să dorm! Nu mă acoperi cu lacrimi, nu vorbi cu atâta tristeţe despre plecarea mea. Închide ochii şi mă vei vedea alături acum şi pentru totdeauna". (Kalil Gibran)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Erys...
      sa ne amintim frumos si pentru totdeauna...

      Ștergere
  9. Îndrăznesc să spun că fotografia m-a întristat chiar mai mult decât versurile.
    Noroc că, odată cu trecerea timpului, amintirile dureroase se estompează, rămân vii doar cele ale clipelor fericite.
    Să ai zile frumoase, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat doar ca drumul spre amintirea clipelor fericite e lung si greu si uneori nu se termina niciodata...
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua Zina,multumesc!

      Ștergere
  10. offf... :))
    ce -mi faci tu mie!
    si acum ce sa fac? sa-i spun sau sa nu-i spun? tot...adevarul?
    dupa cum stim...noi spunem ce credem...

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase versuri! Şi fotografia este pe măsură aleasă.
    Cine nu a trecut şi prin această experienţă?

    Îţi doresc o zi frumoasă, dragă Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fotografia m-a sensibilizat teribil de mult si e facuta parca pentru aceste versuri...
      o zi frumoasa iti doresc si eu draga Alex,multumesc!

      Ștergere
  12. Special nu am scris nimic aseara pentru ca stiu melodia dar doar atat, toata noapte ma chinuit dar cine o canta habar nu am! Pe trilulilu al vostru nu am acces..... tara dvs ... bla bla... si pe you tube nu este!
    De ce îti place sa ma terorizezi? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la Tibi care a comentat putin mai sus am inteles ca o canta Denis Constantinescu.
      eu nu am auzit de acesta interpreta dar acum ascultat-o si vocea ei se potriveste perfect cu melodia si cu versurile...
      gata,ai scapat de teroare :))
      te pupacesc!

      Ștergere
    2. Cred ca trebuie sa îi multumesc lui Tibi! :)))
      A fost melodia mea preferata multa vreme, dar vremea mai depune si praful uitarii uneori pe circonvolutiunile mele! Merci Pandhora, merci Tibi! :))
      pentru curiosi si pe you tube este! http://www.youtube.com/watch?v=k7sg-n3X03A

      Ștergere
  13. superb poem şi adevărată ideea din el!
    De câteori am spus sau am gândit-o, chit că a fost mai mult sau mai puţin poetic.

    Mi-ai amintit de Hara. Şi mie-mi place, deşi cineva m-a cam certat pe chestia asta. Că "ce gusturi am"?!!
    Dar tot îmi pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place Hara,imi place si Flavius si nici ca-mi fac griji pentru gusturile mele :)

      Ștergere
  14. Frumos poem, interesanta imagine! :)
    Seara buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca se lasa cu amintiri, las si eu o amintire aici pe blog...
    http://www.trilulilu.ro/muzica-blues/denise-constantinescu-spune-i

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt versurile acelui cantec, cum scrie si Cristi. Il stiam... Cand am citit versurile mi-am dat seama ca le stiam de undeva si am dat o cautare :)
    Probabil apartin textierului :)

    RăspundețiȘtergere
  17. oricum,sunt deosebit de sensibile...

    RăspundețiȘtergere